Автоматизація комерційної нерухомості

Безкоштовна публікація оголошень про послуги, що надаються; попит на послуги
POURRI
Мовчазний
Повідомлень: 3
З нами з: 27 січня 2013, 20:22

Автоматизація комерційної нерухомості

Повідомлення POURRI »

АС «Оренда» призначена для автоматизації управлінської діяльності у галузі комерційної нерухомості та орієнтовано на застосування в управляючих нерухомістю компаніях, девелоперських компаніях, будівельно-експлуатаційних організаціях, офісних та торгівельних центрах. Об‘єктом автоматизації є господарські відносини, що виникають під час діяльності таких суб‘єктів системи: орендодавці, орендарі, менеджери з оренди, бухгалтери, фінансисти, спеціалісти з обслуговування нерухомості, брокери, фахівці з управління об‘єктами нерухомості, керівники.

Функціональні можливості - АС "Оренда"

1. Ведення реєстрів Орендарів:
- введення, перегляд та зміни інформації щодо орендарів (адреса, банківський рахунок, телефон та інше);
- перегляд переліку орендарів за вказаний проміжок часу;
- перегляд приміщень щодо вказаних орендарів за вказаний проміжок часу;
- пошук орендарів за різноманітними критеріями.

2. Ведення реєстрів Договорів:
- введення, перегляд інформації щодо договорів, а саме:
- загальна інформація (номер, дата підписання, строк дії та інше);
- інформація щодо будівель, приміщень, що надаються у оренду (період оренди, види розрахунків та інше);
- інформація щодо переліку послуг яки надаються згідно договору;
- можливість створення проекту договору;
- додаткова інформація;
- пошук договорів за різноманітними критеріями.

3. Ведення реєстрів приміщень:
- ведення інформації про приміщення (розмір, вартість, інші характеристики);
- ведення планів поверхів с можливістю перегляду інформації щодо приміщень, орендарів та інше;
- перегляд приміщень в залежності від стану: вільні, зайняті, заброньовані та інше;
- перегляд приміщень за проміжок часу (на майбутнє) з урахуванням їх стану;
- пошук приміщень за різноманітними критеріями.

4. Ведення переліку послуг, що надаються:
- ведення класифікатора послуг;
- можливість зв’язку послуги з орендарем за певними умовами договору;
- можливість встановлення для послуг, що надаються правил сплати (фіксована, пропорційна , долями та інші).

5. Підбір приміщень, що надаються в оренду:
- пошук найбільш прийнятних варіантів оренди;
- можливість вказувати граничні дані щодо вартості, об’єму та інших характеристик приміщень;
- автоматизований підбір різних варіантів в залежності від бажання замовника.

6. Розрахунок орендної плати з урахуванням витрат та наданих послуг:
- розрахунок орендної плати в залежності від:
- умов договору;
- наданих послуг;
- вартості комунальних послуг з урахуванням показників лічильників;

7. Розрахунок пені:
- автоматичний розрахунок пені.

8. Бронювання приміщень:
- можливість бронювання приміщень на певний проміжок часу;
- перегляд переліку заброньованих приміщень.

9. Контроль строків оплат:
- ведення оплат, що надійшли за оренду та послуги;
- перегляд історії оплат за проміжок часу;
- перегляд переліку стану оплат по орендарях, приміщеннях за вказаний проміжок часу;

10. Формування та друк комплектів документів:
- договорів;
- додаткових угод;
- актів;
- рахунків;
- податкових накладних;
- реєстрів договорів оренди;
- довідок про планові суми орендної плати;
- звітів про заборгованість;
- звітів про переплату;
- розрахунків пені;
- довідок щодо комунальних послуг;
- звітів про розрахунки;
- описів стану основних фондів.

11. Доступ до функцій в залежності від прав користувачів:
- авторизований вхід до системи;
- можливість встановлення користувачам різних прав доступу до функцій та інформації системи.

12. Ведення нормативно довідникової інформації:
- довідник індексів інфляції;
- довідник облікових ставок;
- класифікатор тарифів;
- класифікатор показників;
- класифікатор прав користувачів.

Розробка програмного забезпечення
КМП "Інформпроект"
infpro.ua
  • Similar Topics
    Відповіді
    Перегляди
    Останнє повідомлення

Повернутись до “Послуги”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: ClaudeBot [AI бот] і 1 гість