Боротися з корупцією

Заметки, отзывы, высказывания, личное мнение о любых явлениях, субъектах и событиях. Выскажитесь, и будет вам счастье
ПСУ ПО ДАСУ в області
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 630
Зарегистрирован: 03 ноя 2016, 14:34

Боротися з бюджетними корупціонерами

Сообщение ПСУ ПО ДАСУ в області » 19 ноя 2018, 16:51

ГАНЬБИТИ БЮДЖЕТНИХ КОРУПЦІОНЕРІВ

Шановні громадяни! Звертайтеся на «телефон довіри»
Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області
у місті за номером Херсоні 0552 263628.


Корупція - загроза правам людини і правопорядку, виклик чесності і соціальній справедливості. Причому корупція перешкоджає фінансово-економічним відносинам у бюджетній сфері, гальмує розвиток територіальних громад.

21.11.2018, 10.00 - 12.00 «Пряма телефонна лінія» 0552 226485. На запитання відповідатиме начальник Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Круковський Дмитро Валерійович.

22.11.2018, 10.00 - 11.00 «Пряма телефонна лінія» 0552 263672. На запитання відповідатиме заступник начальника Управління - начальник відділу контролю у сфері закупівель Щербенок Владислав Вікторович.

26.11.2018, з 10.00 до 11.00 «Пряма телефонна лінія» 0552 491058. На запитання відповідатиме начальник відділу організаційної роботи Терещенко Вікторія Володимирівна.

Прес-служба Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області

ПСУ ПО ДАСУ в області
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 630
Зарегистрирован: 03 ноя 2016, 14:34

На аудиторському контролі - звернення громадян Херсонщини

Сообщение ПСУ ПО ДАСУ в області » 03 янв 2019, 15:44

Аудитори розглянули звернення 134 громадян Херсонщини

Прес-служба Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області

Херсонські аудитори проаналізували стан роботи з розгляду звернень (скарг) громадян. Зокрема, у 2018 року до Управління звернулись 134 громадянина з 84 зверненнями. При цьому, поштою надійшло 39 звернень, на особистому прийомі – 4, через органи влади – 41.

Звернення стосувалися діяльності органів місцевого самоврядування і місцевих органів виконавчої влади (35); підприємств та установ (27); соціальних питань (7), вимог трудового законодавства і оплати праці (4), сфери аграрної політики та земельних відносин та інших питань.

З отриманих звернень (84) надано відповіді (69), а деякі залишаються на стадії розгляду (15).

Звернення розглянуто відповідно до вимог чинного законодавства. На них своєчасно надані обґрунтовані відповіді. Шість звернень направлено за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» з повідомленням автора, 31 звернення вирішено позитивно.

Також херсонські аудитори отримали колективні (2) і повторні (2) звернення, з одного і того ж питання, з приводу можливих порушень законодавства у відділах освіти та культури Каховської РДА, у Каховській КУ «Районний центр по обслуговуванню закладів освіти».

Випадків безпідставної відмови в задоволенні законних вимог заявників, проявів упередженості, халатності та формалізму при розгляді звернень не встановлено.
Номер «телефону довіри» Управління (0552)-26-36-28 доведено 301-им повідомленням до громадськості через засоби масової інформації.

З метою вдосконалення інформованості громадян Управлінням застосовано практику оприлюднення щоквартальних оголошень про проведення комплексних ревізійних дій. Заради забезпечення відкритості і прозорості у діяльності Управління, у звітному періоді, для надання відповідей на запитання громадян, проведено 91 прямих телефонних ліній, а відповідні анонси розміщено на веб-сайтах.

Заради підвищення ефективності зворотного зв’язку кожен громадянин може поінформувати про можливі порушення фінансово-бюджетної дисципліни та надсилати інформацію цілодобово на електронну адресу kherson@dkrs.gov.ua.

Ответить
  • Похожие темы
    Ответы
    Просмотры
    Последнее сообщение

Вернуться в «Книга жалоб»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 1 гость