У Херсоні розробляють нові маршрути громадського транспорту

Новости города Херсона. При перепечатке из других источников обязательно наличие (гипер)ссылки на первоисточник
Ответить
Хелла
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 3423
Зарегистрирован: 16 ноя 2010, 16:21
Откуда: Херсон
Контактная информация:

У Херсоні розробляють нові маршрути громадського транспорту

Сообщение Хелла » 21 ноя 2017, 10:34

Ольга Миколаївна кожного дня їздить або з пересадками, або чекає тролейбус - прямого автобусу з Острова на Перекопську немає, тому і доводиться витрачати зайві кошти і довго добиратися додому. Чекає на тролейбус і Катерина Нагорна – вона викладає у школі, і з учнями постійно їздить на екскурсії та виставки. Говорить: зазвичай ввечері відправити дітей додому досить складно. Про такі побажання городян в управлінні транспорту знають, зізнаються: транспортна проблема — одна з найболючіших у місті. Саме тому начальник Управління транспорту Марина Віркун запропонувала переглянути маршрутну мережу міста, режим роботи маршрутів і розклад руху.


ПСУ ПО ДАСУ в області
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 541
Зарегистрирован: 03 ноя 2016, 14:34

Тролейбусні питання у полі зору держаудиторів.

Сообщение ПСУ ПО ДАСУ в області » 20 апр 2018, 13:53

Аудитори проаналізували ефективність витрачання коштів у сфері електротранспорту Херсона

Прес-служба Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області

Фахівці Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області провели державний фінансовий аудит ефективності використання бюджетних коштів у межах програми розвитку міського електротранспорту Херсона за період з 01.01.2014 по 30.11.2017.

Відповідальний виконавець за весь період дії цієї програми – Управління транспортної, дорожньої інфраструктури і зв’язку Херсонської міської ради. Виконавець заходів – МКП «Херсонелектротранс».

За досліджуваний період відремонтовано господарським способом 24 тролейбуси, придбано 565 шин, замінено понад 19 км електродротів, придбано 85 контактних опор, з яких 35 установлено, придбано 4 тролейбуси.

Однак результати аудиту свідчать про недостатнє та неритмічне фінансування програми, що зменшило можливості для відновлення технічного стану тролейбусного господарства міста.
Заплановані обсяги робіт із ремонту тролейбусного парку, заміна контактних дротів, придбання тролейбусів та погашення заборгованості із заробітної плати виконано на 100%. При цьому частково проведено заміну контактних опор (41% від запланованого), а шин для тролейбусів придбано тільки на 74,4% від потреби, що підтверджує висновок аудиторів про недосконале планування окремих заходів програми.

Кількість та масштаби заходів програми постійно зростали, однак через фактичний стан фінансування протягом останніх років забезпечити потреби міста не вдалося. Зокрема, через брак ресурсів підприємство не замінило всіх контактних опор (50 опор на суму 220,8 тис. грн не було встановлено).

Фінансова підтримка міської ради на загальну суму 11,6 млн грн не забезпечила беззбиткової діяльності міського електротранспорту.

Зокрема, за умов зростання вартості електроенергії фінансування заходів щодо скорочення виробничих витрат на експлуатаційну діяльність електротранспорту та впровадження енергозберігаючих технологій не передбачено взагалі.

Не сприяли ефективному використанню коштів на розвиток електротранспорту наявна система зворотного інформування головних розпорядників щодо використаних сум та відсутність чіткого контрольного механізму за фактичним станом виконання заходів і рівнем їхньої реалізації.

Отже, фактичне фінансування програми не забезпечило стабільного функціонування і динамічного розвитку міського електротранспорту, оскільки наявні ресурси не дали змоги здійснити низку заходів у повному обсязі.

Ответить
  • Похожие темы
    Ответы
    Просмотры
    Последнее сообщение

Вернуться в «г.Херсон»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 1 гость