Тендерне павутиння

Новини Херсону. Розділ форуму, де можна дізнатися про останні новини та події, що відбуваються в місті Херсон. У цьому розділі користувачі можуть обговорювати та ділитися своїми думками щодо важливих новин та подій, що відбуваються у місті
Прес-служба КРУ
VIP користувач
VIP користувач
Повідомлень: 667
З нами з: 17 жовтня 2007, 10:28

Тендерне павутиння

Повідомлення Прес-служба КРУ »

Ревізори, проінспектувавши управління капітального будівництва Херсонської міської ради встановили: не всі з 36 тендерних процедур, проведених загалом на суму понад 37 млн.грн. відповідали чинному законодавству. Зокрема, два члени тендерного комітету не мали відповідних документів з проходження навчання чи підвищення кваліфікації, що давали б їм право брати участь в організації та здійсненні торгів. Знову ж таки річний план державних закупівель на 2006 рік був невчасно затверджений вищестоящою інстанцією, а річний план 2007 року територіальне відділення Антимонопольного комітету одразу не отримало.

Окрім того, встановлено: цінові пропозиції на закупівлю обладнання з реконструкції котельні лікарні ім. Лучанського Дніпровського району нинішнього року розглянуто без зазначення реєстраційного рахунку та визначення місця поставки товару.
А роботи з будівництва міського кладовища міста Херсона в цілому не відповідали вимогам замовника. Так, один з учасників торгів мав ліцензію на будівництво з простроченим терміном на 10 днів. До того ж під час закупівлі котлів для котельної по вулиці Комунарів, 2 на суму понад 700 тис.грн. вкотре управління не відхилило тендерну пропозицію. Хоча відповідали вимогам замовника лише дві пропозиції, а не три, як передбачено законодавством. Взагалі впродовж 9 місяців 2007 року управління капбудівництва з порушенням тендерних процедур витратило державних коштів у сумі понад 12,6 млн.грн.
Управління житлового господарства Херсонської міськради, провівши 9 тендерних процедур на загальну суму майже 3,8 млн.грн. розглядало тендерні пропозиції разом із членом тендерного комітету, котрий не був працівником управління, а мав муніципальні депутатські повноваження, що не передбачається діючим законодавством. Також зафіксовано два факти з проведення відкритих торгів зі зменшенням ціни на капітальний ремонт житлового фонду і ліфтового обладнання на суму понад 1,6 млн.грн., чим порушено вимоги тендерного законодавства, а саме тому, що закупівля здійснена замовником в інтересах іншого. Загалом упродовж червня - вересня 2007 року без проведення торгів укладено договори з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, що сталася 23-24 березня 2007 року на суму понад 682 тис.грн.

Головне управління з питань життєдіяльності міста Херсонської міськради перевірено з питань правомірності здійснення 34 тендерних процедур, відповідно до яких витрачено коштів у сумі понад 19 млн.грн. Так, у 2006 році тендерний комітет Херсонської міської ради безпідставно провів тендерні процедури для Головного управління з питань життєдіяльності міста, що не передбачено законодавством. Безпідставно у вересні 2006 та лютому-квітні 2007 років укладалися договори з благоустрою у формі відкритих контрактів з усіма учасниками торгів, хоча законодавство передбачає укладання договорів з учасниками-переможцями торгів, які пропонують найнижчу ціну. Отже, повалення дерев, виготовлення та встановлення урн і лавок проводили ті підрядні організації, котрих визначив керівник установи, а не тендерний комітет. Постає питання: навіщо було проводити тендер?
Нинішнього року з порушенням законодавства виконані роботи з реконструкції електромереж з зовнішнього освітлення. Акти виконаних робіт на загальну суму майже 122,5 тис.грн. оформлено знову ж таки без проведення торгів. А відтак ліквідація наслідків надзвичайної ситуації 23-24 березня проходила з витрачанням фінансів без тендерів на загальну суму понад 28 тис.грн. Це означає, що приватні підприємства „Альков”, „Жилсервіс”, товариство „Херсонпарксервіс” не обґрунтовано одержали бюджетні суми від 4,5 до майже 12,5 тис.грн. Всього ж Головним управлінням з питань життєдіяльності поза межами тендерного законодавства витрачено понад 150,5 тис.грн. Після таких операцій складено 4 протоколи порушення адміністративно-фінансової дисципліни.

Повернутись до “м.Херсон”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: ClaudeBot [AI бот], Trendiction [бот] і 1 гість