Південний офіс. Завершені заходи

Новости финансов. При перепечатке из других изданий обязательно наличие (гипер)ссылки на источник информации
Ответить
ПСУ ПО ДАСУ в області
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 416
Зарегистрирован: 03 ноя 2016, 14:34

Південний офіс. Завершені заходи

Сообщение ПСУ ПО ДАСУ в області » 11 ноя 2016, 15:04

На Одещині дослідне господарство «Мирнопільське» за заниженими цінами реалізувало продукти виробництва

Прес-служба Південного офісу Держаудитслужби

Фахівці Південного офісу Держаудитслужби виявили порушення, що призвели до втрат, на суму понад 305 тис. грн під час ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності державного підприємства «Дослідне господарство «Мирнопільське».

Так, протягом 2014 року господарство реалізувало деяким покупцям м’ясо свинини та яловичини за цінами, нижчими від собівартості та ринкових цін, через що втрачено доходів на загальну суму 165 тис. грн.

Також посадові особи господарства необґрунтовано витратили 100 тис. грн на благодійну діяльність (проведення спортивних заходів та святкувань) понад визначені фінансовим планом обсяги.

Окрім того, у господарстві державним коштом покривали витрати інших юридичних осіб, при звільненні працівників неправильно нараховували єдиний соціальний внесок. Через це зайво витрачено 40 тис. грн.

За недотримання законодавства з фінансових питань трьох посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності, а одну особу звільнено з посади.

Про результати ревізії поінформовано правоохоронні органи.

ПСУ ПО ДАСУ в області
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 416
Зарегистрирован: 03 ноя 2016, 14:34

Самоврядування і контроль.

Сообщение ПСУ ПО ДАСУ в області » 11 ноя 2016, 15:07

На Одещині в Саратській селищній раді переплатили підрядникам за ремонти та зайво виплатили працівникам зарплату
Прес-служба Південного офісу Держаудитслужби

Фахівці Південного офісу Держаудитслужби виявили порушення, що призвели до втрат, на суму 243 тис. грн під час планової ревізії в Саратській селищній раді. Перевірялася її фінансово-господарська діяльність за період з 01.03.2015 по 31.08.2016.

Зокрема, у селищній раді безпідставно нарахували і виплатили працівникам зарплату, надбавки, доплати та переказали єдиний соціальний внесок усього на загальну суму майже 82 тис. грн.

Окрім того, в органі місцевого самоврядування понаднормово списали продукти харчування, зайво сплатили кошти підрядникам, які завищили вартість капітальних та поточних ремонтів доріг, будівлі дитячого садка тощо. Це призвело до втрати майже 110 тис. грн.

Бюджет селищної ради недоотримав 44 тис. грн, бо посадові особи не уклали із забудовником договору пайової участі у створенні та розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури.

За недотримання законодавства шістьох посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності.

Про результати ревізії поінформовано Головне управління Національної поліції в Одеській області.

ПСУ ПО ДАСУ в області
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 416
Зарегистрирован: 03 ноя 2016, 14:34

Ревізія.

Сообщение ПСУ ПО ДАСУ в області » 17 ноя 2016, 11:37

В Одеській області виявилено порушення у Комунальній установі «Одеський академічний український музично-драматичний театр ім. В.С.Василька»

Під час ревізії фінансово-господарської діяльності Комунальної установи «Одеський академічний український музично-драматичний театр ім. В.С.Василька» аудитори виявили порушення, що призвели до втрат фінансових ресурсів, на суму 422 тис. грн. Ревізія охопила період з 01.01.2013 по 31.05.2016.

Зокрема, фахівці встановили, що з обласного бюджету зайво виділено дотації на виплату додаткових відпусток працівникам театру на загальну суму 116 тис. грн.

Окрім того, в театрі без фактичного підтвердження відпрацювання робочого часу нараховували заробітну плату працівниками-сумісниками, неправильно проводили індексацію заробітної плати, неправомірно надавали додаткові відпустки працівникам, через що зайво витрачено 196 тис. грн та зайво сплачено єдиного соціального внеску на загальну суму 69 тис. грн.

Також в театрі зайво списали пального та покрили витрати орендаря, через що установа втратила 40 тис. грн.

Завдяки заходам, що їх вжили аудитори під час ревізії відшкодовано 252 тис. грн.

За недотримання законодавства з фінансових питань 4 посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності.

Про результати ревізії поінформовано Головне управління національної поліції в Одеській області.
Більше новин: http://dasu.odessa.gov.ua

ПСУ ПО ДАСУ в області
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 416
Зарегистрирован: 03 ноя 2016, 14:34

Історія

Сообщение ПСУ ПО ДАСУ в області » 29 дек 2016, 14:34

Наша історія

Історія Служби фінансового контролю нерозривно пов'язана з історією становлення державності як складова її фінансової безпеки.

Входячи до складу Російської імперії, Україна не мала власних органів фінансового контролю. Контрольні функції, як і на всій території Росії, виконувало згідно з Положенням про місцеві контрольні установи в імперії від 3 січня 1866 року Управління державного контролю, яке працювало при Міністерстві фінансів. У такому вигляді цей орган фінансового контролю проіснував до 1919 року.

Керівники молодої Української держави усвідомлювали вельми важливу роль контрольних функцій Міністерства фінансів, Державної скарбниці і банків. Тому за часів Директорії був створений спеціальний апарат Державного контролера з надзвичайними правами і повноваженнями.

З цього часу до 1937 року органи фінансового контролю неодноразово реорганізовувалися, але функції фінансового контролю залишилися незмінними.

З 1937 до 1956 року фінансовий контроль в Україні здійснювало Контрольно-ревізійне управління Наркомату, згодом Міністерство фінансів СРСР. У 1956 році Контрольно-ревізійне управління було створено у складі Мінфіну України.

Після здобуття Україною незалежності постала потреба у підвищенні ролі державного фінансового контролю, і у 1993 році прийнято Закон України „Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні”.

Указом Президента України від 27 серпня 2000 р. № 1031 „Про заходи щодо підвищення ефективності контрольно-ревізійної роботи” Головному контрольно-ревізійному управлінню України надано статус центрального органу виконавчої влади.

Відповідно до Указу Президента України від 09 грудня 2010 р. № 1085/2010 „Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади” Головне контрольно-ревізійне управління України реорганізовано у Державну фінансову інспекцію України.

Постановою Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2015 р. № 868 "Про утворення Державної аудиторської служби України" Держфінінспекцію реорганізовано шляхом перетворення у Держаудитслужбу.

Постановою Кабінету Міністрів України від 6 квітня 2016 року № 266 "Про утворення міжрегіональних територіальних органів Державної аудиторської служби України" Південний офіс Держаудитслужби утворений шляхом реорганізації держфінінспекцій в Автономній Республіки Крим, Одеській, Миколаївській, Херсонській областях та м. Севастополь.


ПСУ ПО ДАСУ в області
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 416
Зарегистрирован: 03 ноя 2016, 14:34

Південний офіс. Завершені заходи

Сообщение ПСУ ПО ДАСУ в області » 04 янв 2017, 09:16

Одеські аудитори виявили втрат на майже 150 тис. грн під час ревізії Державного навчального закладу «Одеське вище професійне училище автомобільного транспорту»
Прес-служба Південного офісу Держаудитслужби України

Під час планової ревізії фінансово-господарської діяльності ДНЗ «Одеське вище професійне училище автомобільного транспорту» фахівці апарату Південного офісу Держаудитслужби виявили порушення, що призвели до втрат фінансових ресурсів, на суму 150 тис. грн. Ревізія охопила період з 01.09.2013 – 31.08.2016 року.

Зокрема, в закладі освіти зайво виплатили зарплату та переказали єдиного соціального внеску, через що зайво витрачено 129 тис. грн

Завдяки заходам, що їх вжили аудитори, під час ревізії відшкодовано 40 тис. грн.

За недотримання законодавства з фінансових питань 1 посадову особу притягнуто до адміністративної відповідальності, а до закладу застосовано фінансову санкцію у вигляді зупинення операцій з бюджетними коштами.

Про результати ревізії проінформовано Управління захисту економіки в Одеській області Департаменту захисту економіки Національної поліції України, Прокуратуру Одеської області, Одеського міського голову та Департамент освіти та науки Одеської міської ради.

ПСУ ПО ДАСУ в області
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 416
Зарегистрирован: 03 ноя 2016, 14:34

Південний офіс. Закупівлі.

Сообщение ПСУ ПО ДАСУ в області » 02 мар 2017, 09:35

Одеські аудитори протягом січня-лютого 2017 року попередили порушення у сфері публічних закупівель на майже 244 млн грн

Південний офіс Держаудитслужби реалізує покладені на нього завдання у сфері контролю за закупівлями в межах своїх повноважень без виходу на об’єкт контролю шляхом аналізу інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу або отримання від замовника відповідної інформації.

Протягом двох місяців поточного року Південним офісом Держаудитслужби проведено аналіз 15 процедур закупівель загальною очікуваною вартістю 325 млн грн, з яких порушення законодавства про закупівлі встановлено за 9 процедурами закупівель на суму 269,6 млн грн.

За наданими рекомендаціями Південного офісу Держаудитслужби попереджено порушень за 5 процедурами закупівель на загальну суму 244 млн грн через ініціювання перед підконтрольними об’єктами відміни конкурсних торгів.

Так, в більшій частині відміна торгів відбувається через неналежну підготовку тендерних пропозицій учасників.
Більше аудиторських новин: http://www.odoblkru.gov.ua/

ПСУ ПО ДАСУ в області
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 416
Зарегистрирован: 03 ноя 2016, 14:34

Агросфера.

Сообщение ПСУ ПО ДАСУ в області » 14 мар 2017, 10:20

Херсонські аудитори вишукали резерви з наповнення бюджету на понад 5 млн грн у земельній сфері

Прес-служба Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області
Херсонські аудитори вишукали резерви з наповнення бюджету на понад 5 млн грн у земельній сфері
Прес-служба Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області
Фахівці Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області взяли участь у державному фінансовому аудиті виконання бюджетної програми проведення земельної реформи на базі Головного управління Держгеокадастру області на 2013-2016 роки.

Проаналізувавши стан запровадження земельної реформи, аудитори встановили факти щодо її недофінансування. Таким чином, на селі не виконані всі заплановані заходи. Передусім, з проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок державної власності, надання окремих послуг з державної реєстрації наділів.

Тому Головне управління Держгеокадастру в області письмово запропонувало переглянути ставки орендної плати для всіх орендарів державних земель сільськогосподарського призначення.

Зокрема, у 2017 році перед Держгеокадастром України ініційовано питання про перегляд розміру плати за оренду таких ділянок. Відтепер на відомчому рівні переглянуто позицію про мінімальну орендну плату на Херсонщині. Таким чином, в області, під час передачі в оренду богарних і малопродуктивних земельних ділянок сільгосппризначення, офіційно дозволено встановлювати розмір орендної плати не нижче 4% від нормативної грошової оцінки. Причому для решти ділянок сільськогосподарського призначення держвласності рекомендовано застосовувати розмір плати за оренду не нижче 8 % від нормативної грошової оцінки. Відповідні рекомендації Держгеокадастру офіційно доведено до органів місцевого самоврядування.

Державні аудитори підрахували, що резерви від орендарів, після переукладання з ними 95 договорів, дозволять додатково поповнити бюджет коштами на 5,18 млн грн.
Державні аудитори наголошують на впровадженні чіткого механізму контролю за фактичним використанням коштів при проведенні земельної реформи.

ПСУ ПО ДАСУ в області
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 416
Зарегистрирован: 03 ноя 2016, 14:34

Муратов. Південний офіс. Заходи.

Сообщение ПСУ ПО ДАСУ в області » 21 мар 2017, 14:16

У Південному офісі Держаудитслужби відбулась чергова нарада під головуванням начальника Олега Муратова.

Керівники структурних підрозділів, згідно з графіком, продовжили звітувати про результати поточних ревізій у І кварталі 2017 року.
З першого питання порядку денного доповів начальник відділу контролю в аграрній галузі, екології та природокористування Віталій Шкурак.Так, у січні-лютому 2017 р. проведено 6 контрольних заходів: 4 ревізії та 2 аудити.
За результатами проведених аудитів встановлено неефективних управлінських рішень, фінансових порушень на загальну суму понад 10 млн грн та за результатами ревізій встановлено порушень, що призвели до втрат, на загальну суму 0,3 млн грн.
Завдяки заходам, що їх вжили аудитори, у 2017 р. відшкодовано близько 1 млн грн.
Про виявлені порушення направлено інформацію до правоохоронних органів по 3 контрольних заходах. За результатами переданих матеріалів розпочато 1 досудове розслідування. Застосовано фінансові санкції до 3 установ, у тому числі 2 зупинення операцій з бюджетними коштами та 1 зменшення бюджетних призначень.
На даний час завершується ревізія Інституту сільського господарства «Причорномор»я», за результатами якої встановлено порушень на загальну суму понад 600 тис. грн, з яких порушень, що призвели до втрат, на загальну суму близько 550 тис. грн.
Триває аудит Державної екологічної інспекції Північно-Західного регіону Чорного моря та ревізія КП "Роздільнянське джерело".
На ІІ квартал відділом внесено пропозиції на проведення 5-х контрольних заходів:
v Державний фінансовий аудит діяльності ДП "Дослідне господарство "Таїровське" національного наукового центру" інституту виноградарства і виноробства ім. В.Ї. Таїрова";
v ревізія фінансово-господарської діяльності Національного наукового центру "Інститут виноградарства і виноробства ім. В.Є. Таїрова";
v ревізія фінансово-господарської діяльності Державного підприємства «Дослідне господарство «Жеребківське» Інституту сільського господарства Причорномор’я Національної академії аграрних наук України»;
v ревізія фінансово-господарської діяльності ДП «Ананьївське лісове господарство»;
v ревізія фінансово-господарської діяльності ДП «Котовське лісове господарство»
По закінченню звіту начальника відділу керівники структурних підрозділів обговорили проблемні моменти, що виникають під час ревізій та аудитів. Олег Муратов заслухав доповіді начальників відділів про виконання доручень попередньої апаратної наради.
По закінченню наради начальник Олег Муратов підвів підсумки роботи минулого тижня, поставив завдання працівникам Офісу на найближчий час та дав низку протокольних доручень.
Більше новин: http://www.odoblkru.gov.ua/

ПСУ ПО ДАСУ в області
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 416
Зарегистрирован: 03 ноя 2016, 14:34

Нарада

Сообщение ПСУ ПО ДАСУ в області » 27 мар 2017, 10:04

Відбулась чергова нарада апарату Південного офісу Держаудитслужби під головуванням начальника Олега Муратова.

У нараді взяли участь заступники начальника Офісу і керівників структурних підрозділів, які продовжили звітувати про результати поточних ревізій у І кварталі 2017 року.

З першого питання порядку денного доповів начальник відділу контролю у галузі ЖКГ, інфраструктури та зв'язку Костянтин Козланюк.

Так, у січні-березні 2017 р. аудиторами відділу проведено 4 контрольних заходи. За результатами ревізій встановлено порушень, що призвели до втрат, на загальну суму 7,5 млн грн та відшкодовано з них 1 млн грн.

Про виявлені порушення направлено інформацію до правоохоронних органів по 3 контрольних заходах та передано матеріали 1 контрольного заходу.

На даний час тривають 2 ревізії:

КП «Міське УЖКГ Чорноморської міської ради» ;

Департамент комунальної власності Одеської міської ради.

Розпочинається ревізія фінансово-господарської діяльності Управління дорожнього господарства Одеської міської ради, про що повідомлено на сайті Південного офісу Держаудитслужби.

З 27.03.2017 розпочинається централізований державний фінансовий аудит виконання бюджетних програм державною спеціалізованою фінансовою установою «Державний фонд сприяння молодіжному житловому будівництву».

Керівники структурних підрозділів представили свої плани на наступний тиждень, внесли пропозиції та обговорили проблемні моменти, що виникають під час ревізій та аудитів. Олег Муратов заслухав доповіді начальників відділів про виконання доручень попередньої апаратної наради та вкотре зробив акцент на неухильному дотриманні аудиторами виконавської дисципліни, вимог антикорупційного законодавства.

Також розглянуто ряд питань, що належать до компетенції структурних підрозділів апарату Південного офісу.

По закінченню наради начальник Олег Муратов поставив завдання працівникам Офісу на найближчий час та дав низку протокольних доручень.

Більше новин: http://www.odoblkru.gov.ua/

ПСУ ПО ДАСУ в області
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 416
Зарегистрирован: 03 ноя 2016, 14:34

Південний офіс. Щотижнева нарада.

Сообщение ПСУ ПО ДАСУ в області » 04 апр 2017, 10:34

Відбулась чергова нарада апарату Південного офісу Держаудитслужби під головуванням начальника Олега Муратова.

На нараді також були присутні заступники начальника та керівники структурних підрозділів Офісу, які відзвітували про результати роботи у І-му та плани на ІІ квартал 2017 року.

З першого питання порядку денного доповідав начальник відділу моніторингу та перевірок закупівель Олександр Васильєв.За наданими рекомендаціями Південного офісу Держаудитслужби попереджено порушень за 7 процедурами закупівель на загальну суму 247 млн грн через ініціювання перед підконтрольними об’єктами відміни конкурсних торгів.
Питання, що стосуються планів на наступні планові періоди та пропозиції щодо покращення роботи, доповідали керівники структурних підрозділів апарату.
Окрім того, під час наради Олег Муратов заслухав доповіді начальників відділів про виконання доручень попередньої апаратної наради. А також розглянуто поточні питання, що належать до компетенції структурних підрозділів апарату Південного офісу.По закінченню наради начальник Олег Муратов підвів підсумки роботи минулого тижня, окреслив заплановані на наступний тиждень заходи та дав низку протокольних доручень.
Більше новин: http://www.odoblkru.gov.ua/

ПСУ ПО ДАСУ в області
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 416
Зарегистрирован: 03 ноя 2016, 14:34

Інтерв’ю

Сообщение ПСУ ПО ДАСУ в області » 10 апр 2017, 12:19

Начальник Південного офісу Держаудитслужби Олег Муратов дав інтерв’ю інформаційному агентству «368 медіа» в рубрики «Інтерв’ю».

Назва статті: «Олег Муратов: «На многие вещи смотрю не как ревизор, а как экономист».

Олег Муратов:
- На многие вещи смотрю не как ревизор, а как экономист



После реформирования ГФИ в Госаудитслужбу созданный Южный офис в Одессе возглавил бывший экономист Олег Муратов. Чиновник с 1998 по 2001 годы работал менеджером и директором филиала ООО «Капитал». С 2001 по 2002 годы он работал главным специалистом отдела процессов банкротства и ликвидации Регионального агентства по вопросам банкротства в Одесской, Николаевской и Херсонской областях. После этого трудился в управлении торговли и туризма Одесской ОГА. С осени по декабрь 2005 года он занимал пост помощника гендиректора ООО «ТИС», а после вновь вернулся в обладминистрацию. Уже с 2008 года Муратов занял пост директора департамента экономического развития и торговли. Редакция 368.media встретилась с чиновником, чтобы обсудить последние данные ревизий ключевых объектов.

Вы являетесь руководителем структурного подразделения Госаудитслужбы с довольно необычным названием «Южный офис». Что входит в ваше ведение?

Одесская, Николаевская, Херсонская области, Автономная республика Крым и город Севастополь – это Южный офис.

К Крыму вы имеете весьма условное отношение…

К сожалению, да. Каждый из нас на своем месте делает все, чтобы Крым был освобожден, но реалии пока такие.

Раз так, давайте перейдем к осязаемым и подконтрольным вам объектам. Как завершились проверки в Черноморском морском порту? Наверняка они были неслучайными, ведь предприятие сотрясают скандалы.

Черноморский порт — достаточно сложный объект. Аудит мы провели, однако дать однозначные ответы сложно. Конечно, есть объективные данные цифры. Мы брали три квартала 2016 года и сравнивали с аналогичным отрезком 2015 года. В 2016 году прибыли была меньше, однако это все равно условные показатели.

И, все-таки, что можно сказать по порту?

Проблем там хватает, и они обусловлены не только ошибками руководства, а и историческими реалиями. Черноморский порт по ряду показателей всегда проигрывал Южному и Одессе. Проигрывал априори, уже хотя бы потому что по железной дороге туда дольше везти и вывозить грузы чем в указанные выше порты. Кроме того, там в последние годы не проводились дноуглубительные работы, и реальные глубины не всегда соответствуют заявленным. Но не стоит государственное предприятие оценивать только по показателю прибыли.

А как тогда?

Приведу простой пример: для меня, как для экономиста, далеко не на первом месте стоит финансовая успешность такого предприятия как ОПЗ. Намного важнее то, что эти четыре тысячи человек ходят на работу, получают зарплату, а не стали на учет в Фонд занятости и им нужно выплачивать пособия.

В Черноморском порту были конкретные моменты, например, сотни миллионов гривен, которые зависли в PlatinumBank…

Данная ситуация по временным рамкам в наш аудит не вошла, однако я, тем не менее, отправил письма руководителям всех портов с настоятельной рекомендацией вкладывать средства только в государственные банки.

Какие есть резервы у порта?

Например, от аренды порт может дополнительно получить 141 млн гривен. Еще 3,7 млн гривен можно было бы получить от реализации старых конструкций в качестве металлолома.

Насколько нам известно, есть серьезные проблемы с компанией «Транс-Сервис»…


В соответствии с договором, заключенным между госпредприятием и ООО «Транс-Сервис» (действует до 2019 года), компания получила в аренду пять портальных кранов «Кондор», стоимостью в 54,3 млн гривен. Сделка оказалась невыгодной, т.к. доходы от ГП «ЧМТП» от самостоятельного использования портальных кранов смогли бы увеличится еще на 12,3 млн гривен.

Кроме того, неисполнение условий договоров на ведение совместной деятельности с компаниями ЧП «КТИ», «Миллениум-2003», «АЛДИ» и ЧП «Камея» привели к потерям 817 тыс. гривен и недополучению 4,72 млн гривен.

А как обстоит дело с финансирование объектов социальной сферы?

Неэффективные расходы порта на содержание и обслуживание объектов социальной сферы, которые не используются по назначению, составили 7,6 млн гривен. В частности, несвоевременное решение о списании оздоровительно-спортивного комплекса «Радужный» и реализация материалов, появившихся из-за демонтажа зданий и сооружений, может привести к потере доходов на сумму в 1,55 млн гривен.

Вы проверяли и мэрию Черноморска. Как обстоят дела в хозяйстве Валерия Хмельнюка?

Есть как прямые нарушения так, и непрямые. Если мы говорим о первых, то они не столь значительны, хотя и показательны. С 2013 по 2016 год мэру и его замам выплачивали премии без решения сессий горсовета – это 227 тысяч гривен. Также осуществлялась выдача материальной помощи: наличными через кассу, причем были случаи, когда получать приходили лица, которые ставили подписи, не соответствующие подписям в паспортах. Мы это передали в правоохранительные органы.

Что вы имеете в виду под непрямыми потерями?


Например, ООО ТРК, у них есть «Ильичевское телевидение 3», где половина принадлежит мэрии, а половина — частным физическим и юридическим лицам. Только с 2013 по 2016 год мэрия перечислила на нужды структуры более трех с половиной миллионов гривен. Фактически это безвозвратная финансовая помощь. Вопрос: что с этого простому жителю Черноморска?

Жителей Черноморска больше интересует вопрос строительства моста…

Ситуация с мостом такая. Мэрия анонсировала строительство, фактически имея в наличии только 10 млн гривен, которые в 2016 году им перевел порт, сам он же мост стоит, по акцепту, чуть более 100 млн гривен. Когда мы анализировали тендер по выбору подрядчика, то там были определенные нарушения, правда, не столь существенные. Реально в бюджете Черноморска денег на постройку моста явно недостаточно. Хотя мост, безусловно, нужен. Главное, чтобы он не стал очередным долгостроем в регионе.

Черноморск вы активно проверяли, а как быть с Одессой?


Мы закончили ревизию управления капитального строительства горсовета, там было нарушений почти на два миллиона гривен, в основном это недоплата паевых взносов и завышение объемов. Сейчас занимаемся департаментом коммунальной собственности, смотрим продажи, кому, как и почему продают и сдают помещения в аренду, находящие на балансе территориальной громады.

А скандальный переезд мэрии на «Краян» вас не привлекает?


НАБУ уже привлекал наших специалистов к расследованию. Кроме того, поскольку, документы по этому объекту изъяты НАБУ, мы обратились к ним с просьбой предоставить нам копии. Сейчас анализируем торги по ремонту «Краяна».А вообще я считаю, что правонарушение легче предотвратить, чем потом «расхлебывать» последствия. Поэтому для меня еще одно приоритетное направление – операционный аудит. Это порты, ОПЗ, филиалы АМПУ. Мы анализируем проекты договоров, платежных поручений. За первые три месяца мы нашли нарушений на сумму в 19,5 миллионов гривен, из них почти 16 млн гривен предприятия исправили.

Расскажите об аудите ГП «Одесский цирк»…

Функция любого государственного предприятия, в том числе и «Одесского цирка» – это получение прибыли, но ее за последние пять лет не было. И это при том, что ежегодно они получали от государства примерно по три миллиона гривен, зато показывали небольшой убыток – от 15 до 50 тысяч гривен. Совершенно ясно, что это делалось для того, чтобы не потерять госфинансирование. Мы только на одной зарплате нашли нарушений на полтора миллиона гривен.

Мертвые души?

Либо человека не было, а ставка была, либо была ставка, и был человек, но видом деятельности эта работа не была обусловлена. Мы проанализировали деятельность предыдущего директора, потом посмотрели на период без директора, потом год пребывания на должности нового директора, и не увидели вообще никакой динамики к улучшению. Поэтому итогом аудита стала рекомендация к смене руководства «Одесского цирка». Все-таки незаконно получить 11 миллионов гривен доходов – это надо уметь.

У цирка наверняка есть активы, на которых можно заработать…

Часть активов при сомнительных обстоятельствах перешла в частные руки, я имею в виду небольшие помещения. Есть еще у них гостиница на Княжеской. При этом цирк с этого не имеет ни копейки, хотя объект у него на балансе.

Много ли примеров, когда вот так бессовестно принадлежащие государству площади приносят доходу какому-то дяде?

В Одессе есть учреждение под названием «Институт последипломного образования специалистов морского и речного транспорта». Ему принадлежит большое здание на углу Канатной и Успенской. В результате аудита мы нашли недополученных доходов и упущенных выгод на сумму более чем в семь миллионов гривен. Одна из схем вот какая: в 2000 году приняли решение о создании социально-культурного центра и передали две тысячи квадратных метров помещений в совместную деятельность с общественной организацией. Чтобы на этой территории функционировал центр. Однако создавать его, видимо, никто не планировал. Вместо этого пятнадцать лет вторая сторона сдавала в субаренду помещения, платила институту приблизительно 10 тыс. гривен в месяц, как взнос в совместную деятельность. И все.

Ваша структура призвана изыскивать нарушения, другими словами, бороться с коррупцией. А есть ли нечистые на руку в ваших рядах?

Каких-либо фактов не зафиксировано, и я уверен, что их нет. 90% наших сотрудников работают в структуре больше 10 лет, это крепкие профессионалы. Да и если бы они что-то где-то нарушали, поверьте, я бы об этом знал. Я знаю очень хорошо руководителей предприятий, вузов, депутатов всех уровней, и своей репутацией я дорожу.

Сколько в среднем получают ваши подчиненные?


Порядка 5,5 тысяч гривен в месяц на руки плюс социальный пакет, предусмотренный законодательством.
Люди дорожат своей работой.

А вы?


Я за должность не держусь и никогда не держался. Мой портфель, вот тут под столом, он собран.

А чего он там стоит?

Я в любой момент готов уйти и для меня не составит проблемы уволиться. Эту работу я расцениваю в первую очередь, как дополнительный источник знания и опыта. Плюс самореализация. Я человек не из системы. Также хочу сказать, что на многие вещи смотрю не как ревизор, а как экономист. Особо хочу отметить, что в абсолютном большинстве своих начинаний, я чувствую поддержку Главы Государственной аудит службы – Лидии Гавриловой. Это очень важно и наверное, поэтому у нас многое получается.

Периодически всплывают сообщения о вашем возвращении на госслужбу, в частности, в ипостаси вице-губернатора…


Я считаю, что в данный момент времени я здесь полезнее. Все-таки наломали дров наши» реформаторы», есть над чем работать.

Что же они наломали?

Вы представляете, когда председатель Захаровской (бывш. Фрунзовской) районной государственной администрации выписывает себе надбавку в 250% к зарплате, а сверху еще и премию в 250%. Для района это фантастические цифры, это вызывает справедливое возмущение простых людей. И таких реформаторов в районах – не один, и не два. По просьбе губернатора мы провели обследование в Березовском районе: и премии незаконные есть, и топливо списывают. Купили на 100 с лишним тысяч гривен топлива на борьбу с катаклизмами, и оно куда-то делось.

Как делось?

А вот как-то так! Ответственный за это человек пришел и куда-то забрал несколько тонн топлива. И такое много где всплывает. В одном из райцентров в декабре, когда шел снег, по сметам наносили дорожную разметку, а в другом – в феврале по документам косили траву.

Видимо, неплохо накосили… Вы регулярно говорите о прибылях и убытках. А сам-то Южный офис прибылен?

В 2016 году мы себя окупили на 160%. Нашли прямых нарушений и вернули в бюджет более 25 миллионов гривен, в то время как наше содержание обходится в 16 миллионов.

Беседовал Павел Игонин


Посилання на сайт:
https://368.media/2017/04/07/glavnyj-re ... u-ob-etom/

ПСУ ПО ДАСУ в області
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 416
Зарегистрирован: 03 ноя 2016, 14:34

Південний офіс. Олег Муратов.

Сообщение ПСУ ПО ДАСУ в області » 11 апр 2017, 09:12

На черговій нараді апарату Південного офісу Держаудитслужби під головуванням начальника Олега Муратова
Керівники структурних підрозділів Офісу згідно встановленого графіку продовжили звітувати про результати у І-му та плани роботи на ІІ квартал 2017 року.
З першого питання порядку денного доповіла начальник відділу контролю в органах влади, оборони, правоохоронних органах та за місцевими бюджетами Галина Луговцева.
Так, у січні-березні 2017 р. аудиторами відділу проведено 7 контрольних заходів. За результатами ревізій встановлено порушень, що призвели до втрат, на загальну суму 5,5 млн грн. Усунуто фінансових порушень, що призвели до втрат фінансових і матеріальних ресурсів, у сумі 1,7 млн грн.
На даний час триває ревізія бюджету Овідіопольського району, ревізія фінансово-господарської діяльності Ширяївської селищної ради та за централізованим дорученням Держаудитслужби аудитори відділу беруть участь у державному фінансовому аудиті діяльності Одеської філії «Національні інформаційні системи».
Олег Муратов також заслухав доповіді начальників відділів про виконання доручень попередньої апаратної наради.
По закінченню наради начальник Офісу підвів підсумки роботи минулого тижня, окреслив заплановані на наступний тиждень заходи та дав низку протокольних доручень.
Більше новин про діяльність Офісу: http://www.odoblkru.gov.ua/

ПСУ ПО ДАСУ в області
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 416
Зарегистрирован: 03 ноя 2016, 14:34

Олег Муратов. Південний офіс. Нарада.

Сообщение ПСУ ПО ДАСУ в області » 19 апр 2017, 13:01

Відбулась чергова нарада апарату Південного офісу Держаудитслужби під головуванням начальника Олега Муратова.
Згідно з порядком денним наради, з першого питання доповідала начальник відділу роботи з персоналом Ірина Маломанова.
Так, протягом звітного періоду працівники відділу проводили цілеспрямовану роботу щодо забезпечення реалізації державної кадрової політики, у сфері державної служби. Робота з персоналом в Офісі носить системний характер і спрямована на посилення кадрового потенціалу.
З метою укомплектування вакантних посад у 2017 р. було проведено 6 конкурсів на зайняття посад державної служби категорій «Б», «В» (2 – Одеса, 3 – Миколаїв, 1 – Херсон). За результатами конкурсів призначено 9 осіб категорії «Б» та 17 осіб категорії «В».
Для підвищення професійної кваліфікації протягом останніх років відділом велася робота щодо направлення працівників служби на навчання в різні навчальні заклади. Станом на 18 квітня 2017 року в Одеському регіональному інституті державного управління Національної академії державного управління при Президентові України навчаються 16 працівників Офісу, в Національному університеті «Одеська юридична академія» – 3 працівника апарату, в Інституті державного управління Чорноморського національного університету імені Петра Могили – 13 держслужбовців.
Постійно ведеться робота відповідно до Закону України «Про запобігання корупції» щодо дотримання працівниками антикорупційного законодавства, виконавської та службової дисципліни.
Олег Муратов наголосив на необхідності проведення в структурних підрозділах додаткових вивчень вимог вищезазначеного Закону для необхідності посилення контролю за усуненням передумов виникнення проявів корупції у повсякденній діяльності працівників.
В наступних питаннях керівники структурних підрозділів доповіли про роботу відділів за тиждень, представили свої плани, внесли пропозиції та обговорили проблемні моменти, що виникають під час ревізій та аудитів. Олег Муратов заслухав доповіді начальників відділів про виконання доручень попередньої апаратної наради.
Також розглянуто ряд питань, що належать до компетенції структурних підрозділів апарату Південного офісу.
По закінченню наради начальник Олег Муратов підвів підсумки роботи минулого тижня, поставив завдання працівникам Офісу на найближчий час та дав низку протокольних доручень.

ПСУ ПО ДАСУ в області
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 416
Зарегистрирован: 03 ноя 2016, 14:34

Олег Муратов. Південний офіс. Робочі питання. Зустрічі.

Сообщение ПСУ ПО ДАСУ в області » 22 май 2017, 16:15

Начальник Південного офісу Держаудитслужби відвідав з робочим візитом Болградський район

16 травня 2017 начальник Південного офісу Держаудитслужби Олег Муратов відвідав Болградський район. Він зустрівся з головою Болградської районної ради Дмитром Димитровим, в. о. голови Болградської райдержадміністрації Денисом Мусієнком та представив ревізійну групу, яка розпочинає ревізію бюджету Болградського району.
Перед присутніми у виступі Олег Муратов наголосив, що дії аудиторів будуть спрямовано на виявлення причин, що можливо перешкоджають більш ефективному формуванню та виконанню бюджету. І найголовне – аудитори нададуть пропозиції щодо усунення таких причин, визначать шляхи удосконалення управління коштами, покажуть можливості збільшення доходів. Він запевнив, що ревізія націлена перш за все на допомогу об’єктам контролю і буде проходити об’єктивно та прозоро.
Під час зустрічі керівники обговорили проблемні питання, які необхідно дослідити при проведенні ревізії.
В ході ревізії контролем будуть охоплені наступні об’єкти:

Болградська районна державна адміністрація
Фінансове управління Болградської райдержадміністрації
Управління Державної казначейської служби України у Болградському районі
Болградська районна рада
Болградська міська рада Болградського району
Василівська сільська рада Болградського району
Криничненська сільська рада Болградського району
Кубейська сільська рада Болградського району
Відділ освіти Болградської райдержадміністрації
КУ «Болградська центральна районна лікарня».
Більше новин: http://www.odoblkru.gov.ua/

ПСУ ПО ДАСУ в області
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 416
Зарегистрирован: 03 ноя 2016, 14:34

Олег Муратов. Обговорення. Навчання. Закупівлі.

Сообщение ПСУ ПО ДАСУ в області » 22 май 2017, 17:05

В Одесі обговорили особливості застосування Закону України «Про публічні закупівлі»

Дано старт дуже важливому проекту з навчання правильному застосуванню на практиці Закону України «Про публічні закупівлі». Перші навчання «Особливості застосування Закону України «Про публічні закупівлі» пройшли сьогодні, наприкінці квітня 2017, з керівниками структурних підрозділів облдержадміністрації та районних держадміністрацій.
Семінар організований спільно Одеською облдержадміністрацією та Південним офісом Держаудитслужби.
У вступному слові Голова Одеської обласної державної адміністрації Максим Степанов зазначив, що це найважливіша та найуспішніша реформа, це реальний інструмент боротьби з корупцією. Але область знаходиться не на найкращих позиціях – 12 місце в рейтингу ефективності проведення закупівель не для Одеської області. «Ми сподіваємось увійти у топ-5 серед інших областей за вказаним показником. Тому ці заняття вкрай важливі та корисні для забезпечення ефективності, більшої обізнаності та інформованості відповідальних осіб при використанні електронної системи публічних закупівель.», – додав Максим Степанов.
«Сучасний темп життя характеризується швидкими і глибокими змінами, які торкнулися різних сторін функціонування нашої держави. З набранням чинності Закону України «Про публічні закупівлі» серйозні зміни відбулися і в закупівельному процесі, перевівши його виключно в електронний формат, зробивши його прозорим і публічним», – зазначив у своєму виступі начальник Південного офісу Держаудитслужби Олег Муратов.
«Держаудитслужба як орган державного фінансового контролю реалізує повноваження щодо контролю у сфері закупівель через проведення інспектування, державного фінансового аудиту, перевірок закупівель та моніторингу закупівель», – сказав Олег Муратов.
Для правильного застосування на практики Закону України «Про публічні закупівлі» на семінарі аудитори поділилися своїми знаннями, розглянули питання, як правильно проводити, планувати, визначати предмет закупівель. Допомогли вивчити вимоги до постачальника і предмету закупівель, тендерне забезпечення та його види, а також навели приклади типових порушень законодавства про закупівлі.
Для довідки. У І кварталі 2017 року аудитори Південного офісу Держаудитслужби проаналізували 24 процедури закупівель загальною очікуваною вартістю 408,5 млн грн, з яких порушення встановлені по 17 процедурах закупівель на суму 351,6 млн грн.
Виявлено порушень по 7 процедурах закупівель на загальну суму майже 247 млн грн через ініціювання перед підконтрольними об'єктами відміни конкурсних торгів.
Станом на 20 квітня 2017 року Південним офісом Держаудитслужби виявлено порушень на загальну суму 527,5 млн грн через ініціювання перед підконтрольними об'єктами відміни конкурсних торгів.

ПСУ ПО ДАСУ в області
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 416
Зарегистрирован: 03 ноя 2016, 14:34

Олег Муратов. Південний офіс. Нарада.

Сообщение ПСУ ПО ДАСУ в області » 30 май 2017, 10:59

29 травня 2017 начальник Південного офісу Держаудитслужби Олег Муратов провів апаратну нараду.
У нараді брали участь заступники начальника та начальники структурних підрозділів Офісу.
Згідно з порядком денним, про результати роботи відділу контролю в аграрній галузі, екології та природокористування доповів начальник відділу Віталій Шкурак. Так, за січень-квітень 2017 року працівники відділу провели 8 контрольних заходів: 6 ревізій та 2 аудита при штатній чисельності 9 працівників. За їх результатами виявлено фінансових порушень, що призвели до втрат, на загальну суму 987 тис. грн, що складає 110 тис. грн на одного аудитора. Порівняно з аналогічним періодом 2016 року, сума виявлених порушень втричі менше. Разом із тим, в аналогічному періоді 2016-го не проводились аудити.
За січень-квітень 2017 року завершено 2 аудити, якими встановлено фінансових порушень на загальну суму близько 10 млн грн.
Використання робочого часу за звітний період складає: 64 % – на проведення ревізій та 36 % – на проведення аудитів.
Забезпечено відшкодування порушень, що призвели до втрат, у загальній сумі 909 тис. грн, що складає 92 % від виявлених. За аналогічний період 2016 року забезпечено відшкодування 677 тис. грн, що менше на 26 %.
До правоохоронних органів передано 5 матеріалів з 6 проведених контрольних заходів. За переданими матеріалами розпочато 2 досудових розслідування.
Відділом заплановано проведення ревізії Національного наукового центру «Інститут виноградарства і виноробства ім. В.Є. Таїрова» та ДП «Дослідне господарство «Таїровське» Національного наукового центру» інституту виноградарства і виноробства ім. В.Ї. Таїрова».
Питання, що стосуються планів на наступні періоди та пропозиції щодо покращення роботи, доповіли керівники структурних підрозділів апарату. Зокрема, правоохоронним органам передано 5 матеріалів, за якими розпочато 2 досудових розслідування.
Окрім того, Олег Муратов заслухав доповіді начальників відділів про виконання доручень минулої апаратної наради. Розглянуто інші поточні питання, що належать до компетенції структурних підрозділів апарату Офісу.
По закінченню наради начальник Олег Муратов підвів підсумки роботи минулого тижня, окреслив заплановані на наступний тиждень заходи та дав низку протокольних доручень.

ПСУ ПО ДАСУ в області
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 416
Зарегистрирован: 03 ноя 2016, 14:34

Розглянуто 6 звернень громадян, посадових осіб підприємств, установ і організацій.

Сообщение ПСУ ПО ДАСУ в області » 06 июн 2017, 16:46

6 червня 2017 року начальник Південного офісу Держаудитслужби Олег Муратов провів апаратну нараду.

Прес-служба Південного офісу Держаудитслужби

У роботі наради прийняли участь заступник начальника та начальники структурних підрозділів Офісу.
Перше питання порядку денного – звіт про роботу відділу контролю у галузі ЖКГ, інфраструктури та зв’язку. Доповідав начальник відділу Костянтин Козланюк.
Так, у січні-травень 2017 року по галузі послуг проведено 8 контрольних заходів, за результатами яких виявлено фінансових порушень, що призвели до втрат, на загальну суму 8 725 тис. грн.
Забезпечено відшкодування фінансових порушень, що призвели до втрат, на загальну суму 12 507 тис. грн. В тому числі, забезпечено відшкодування за результатами контрольних заходів, проведених у минулих періодах, у сумі 10 927 тис. грн.
На даний час здійснюються заходи із забезпечення відшкодування порушень, що призвели до втрат, за результатами планової ревізії, проведеної в першому кварталі в ДП «Одеський облавтодор» в розмірі 4,1 млн грн.
Крім того, завершено участь в аудиті Одеського регіонального управління державної спеціалізованої фінансової установи «Державний фонд сприяння молодіжному житловому будівництву», за результатами якого встановлено неефективне використання програмних бюджетних коштів в розмірі 13 166 тис. грн.
За результатами проведених ревізій складено 20 протоколів за ст. 164-2 КУпАП. До правоохоронних органів передано матеріали по 6-ти контрольних заходах. Про виявленні порушення направлено 8 інформацій до правоохоронних органів. За результатами розгляду матеріалів 2 ревізії відкрито кримінальне провадження.
Розглянуто 6 звернень громадян, посадових осіб підприємств, установ і організацій.
Згідно порядку денного, про результати роботи за січень-травень 2017 року доповіла начальник фінансового відділу Майя Антонюк. Штатна чисельність фінансового відділу – 9 одиниць, враховуючи фінансові сектори Управлінь Південного офісу в Херсонській та Миколаївській областях, де працюють по 1 штатній одиниці. Головний бухгалтер окреслила завдання відділу на наступний звітний період.
Питання, що стосуються планів на наступні планові періоди та пропозиції щодо покращення роботи, доповідали керівники структурних підрозділів апарату.
Окрім того, під час наради Олег Муратов заслухав доповіді начальників відділів про виконання доручень попередньої апаратної наради. А також розглянуто поточні питання, що належать до компетенції структурних підрозділів апарату Південного офісу.
По закінченню наради начальник Олег Муратов підвів підсумки роботи минулого тижня, окреслив заплановані на наступний тиждень заходи та дав низку протокольних доручень.
Більше аудиторських новин: http://www.odoblkru.gov.ua/

Ответить

Вернуться в «Финансы»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 1 гость