Голопристанська міжрайонна держфінінспекція інформує

Новини Скадовського району Херсонської області, в тому числе новини міста Скадовськ
Відповісти
Прес-служба ДФІ
VIP користувач
VIP користувач
Повідомлень: 778
З нами з: 03 січня 2012, 11:32

Голопристанська міжрайонна держфінінспекція інформує

Повідомлення Прес-служба ДФІ »

Результати інспектування підконтрольних об’єктів
протягом 6 місяців 2013 року


У І-ому півріччі 2013 року фахівцями Голопристанської міжрайонної державної фінансової інспекції проведено 9 ревізій. При цьому відшкодовано і поновлено втрат фінансових і матеріальних ресурсів всього на суму 665,06 тис. грн.

Встановлено факти незаконного, нецільового витрачання бюджетних коштів, нестач в ДП ДГ «Великі Клини», КП «Гопри – Водоканал», Управлінні Пенсійного фонду Голопристанського району, Новофедорівській, Садівській, Чулаківській і Великокопанівській сільрадах, обслуговуючому кооперативі «Раденськ – Газ».

За вчинені порушення з фінансових питань 17 посадовців притягнуто до адміністративної відповідальності. За наслідками ревізій прийнято 11 управлінських рішень. За встановлені порушення до дисциплінарної відповідальності притягнуто 5 осіб та 3-х осіб притягнуто до матеріальної відповідальності. Матеріали п’яти ревізій передано правоохоронним органам, якими зареєстровано 5 кримінальних проваджень.
Нагадуємо про телефони довіри фінансових інспекторів у Голій Пристані – 21743, Херсоні – 263628.

Ольга Сокирка, начальник Голопристанської МДФІ

Теги:
Прес-служба ДФІ
VIP користувач
VIP користувач
Повідомлень: 778
З нами з: 03 січня 2012, 11:32

Щодо співпраці з органами влади

Повідомлення Прес-служба ДФІ »

Розвивається ділова співпраця між Голопристанською міжрайонною держфінінспекцією і органами місцевої влади


Залишається актуальним питання щодо забезпечення багатостороннього ступеневого контролю за діяльністю установ, підприємств та організацій бюджетної сфери. У полі зору фінінспекторів - приміром, правильність списання основних засобів, втілення разом з місцевою владою низки відповідних заходів з метою запобігання фінансовим помилкам та прорахункам.

Системна профілактична робота, зрозуміло, неможлива без спільного залучення до організації та проведення семінарів провідних фахівців фінансових органів, спеціалістів районних державних адміністрацій та контролюючих структур.

Голопристанською районною державною адміністрацією прийнято розпорядження, якими доручено начальнику відділу освіти, Бехтерському Долматівському, Круглоозерському Малокопанівському сільським головам забезпечити надходження до бюджету, посилити персональну відповідальність за усуненням виявлених порушень та вжити заходів щодо притягнення до відповідальності винних осіб. Аналогічні розпорядження прийнято головою Голопристанської РДА за результатами ревізій Садівської і Чулаківської сільрад.

А профільні комісії щодо надання бюджетних дотацій на підтримку аграрїів, що діють при Цюрупинській та Голопристанській райдержадміністраціях, розглядають заявки виробників, котрі розраховують, приміром, на підтримку садівництва і виноградарства, часткове відшкодування вартості придбаних виробниками установок індивідуального машинного доїння, на відшкодування витрат за спожиту електроенергію на полив сільськогосподарських культур. Під час роботи даних комісій надано обґрунтовані зауваження до окремих поданих документів та упереджено неефективне витрачання бюджетних сум. Зокрема, завдяки зусиллям Голопристанської міжрайонної держфінінспекції.

Зусиллями Голопристанської міжрайонної державної фінансової інспекції винних посадовців притягнуто до адміністративної відповідальності за вчинені порушення з фінансових питань.
Прес-служба ДФІ
VIP користувач
VIP користувач
Повідомлень: 778
З нами з: 03 січня 2012, 11:32

Про відшкодування

Повідомлення Прес-служба ДФІ »

Голопристанська МДФІ за 11 місяців 2013 року
забезпечила відшкодування втрат на 1,96 млн грн


Протягом січня – листопада 2013 року фахівці Голопристанської міжрайонної держфінінспекції забезпечили відшкодування втрат фінансових і матеріальних ресурсів на суму 1,96 млн. грн. Зокрема, до бюджетів різних рівнів, бюджетних установ, організацій та підприємств додатково надійшло 1,23 млн грн. Відшкодовано і поновлено незаконних, нецільових витрат і недостач на суму понад 730 тис. грн.

За матеріалами ревізій та перевірок правоохоронні органи розпочали 6 досудових розслідувань.

До установ та підприємств, посадові особи яких порушили бюджетне законодавство, застосовано 12 фінансових санкцій у вигляді зупинення операцій з бюджетними коштами, призупинення бюджетних асигнувань і зменшення бюджетних призначень.

До суду пред'явлено позов щодо відшкодування втрат ресурсів на загальну суму понад 30,7 тис. грн, 6 позовів ініційовано перед органами прокуратури та установами.

За допущені фінансові порушення 25 посадових осіб підприємств, установ та організацій притягнуто до адміністративної, 13 осіб до дисциплінарної та матеріальної відповідальності.
Прес-служба ДФІ
VIP користувач
VIP користувач
Повідомлень: 778
З нами з: 03 січня 2012, 11:32

Підсумки року

Повідомлення Прес-служба ДФІ »

На Херсонщині Голопристанська міжрайонна держфінінспекція усунула порушень на суму майже 2 млн грн у 2013 році

Голопристанська міжрайонна держфінінспекція усунула порушень, які призвели до фінансових та матеріальних втрат, на загальну суму понад 1,97 млн грн.

Приміром, комунальне підприємство «Світанок» перерахувало 50,0 тис. грн без отримання товарів і відображення за обліком дебіторської заборгованості. Зусиллями фінінспекторів порушення усунуто шляхом отримання від виконавця товару на зазначену суму.

У Новофедорівської сільраді виявлено порушення по нарахуванні та виплаті заробітної плати на суму 38,82 тис. грн, які усунуто в повному обсязі шляхом утримань сум переплат із нарахованої зарплати працівників і внесення до каси коштів звільненими працівниками. А завищену вартість ремонтних робіт в розмірі 86,11 тис. грн відшкодовано шляхом безоплатного виконання підрядником додаткових робіт.

Чулаківська сільрада недоотримання доходів від орендної плати за земельні ділянки. За результатами ревізії від орендарів на реєстраційний рахунок сільради надійшло 14,47 тис. грн.

Отже, більшість порушень фінінспекторами усунуто завдяки надходженню плати за використання земельних ділянок та майна від орендарів до бюджетів сільських, селищних рад, бюджетних та інших установ, перерахуванню підконтрольними об’єктами належних відрахувань до державного бюджету, утриманню із зарплати тощо.
Прес-служба ДФІ
VIP користувач
VIP користувач
Повідомлень: 778
З нами з: 03 січня 2012, 11:32

Взаємодія

Повідомлення Прес-служба ДФІ »

ФІНАНСОВА ДИСЦИПЛІНА КОНТРОЛЮЄТЬСЯ
разом із правоохоронцями


Більше двох років функціонує Голопристанська міжрайонна державна фінансова інспекція, працівники якої проводять контрольні заходи у Голопристанському і Цюрупинському районах.

На окремих підприємствах, установах та організаціях встановлено порушення фінансової дисципліни. Контрольними заходами виявлено фінансові порушення, що призвели до втрат (недоотримання бюджетами та установами, фізичними особами власних надходжень, незаконні, нецільові видатки та недостачі).

При цьому правоохоронні структури отримують матеріали ревізій у разі встановлення порушень бюджетного законодавства, що передбачають кримінальну відповідальність.

До правоохоронних органів надішли матеріали та інформація по всім ревізіям і перевіркам, здійсненим фінінспекторами. Зокрема, останнім часом спільні перевірки з фінансових питань проведено разом із Прокуратурою Голопристанського району, Голопристанським РВ УМВС України в Херсонській області та інших.

Приміром, за результатами спільних заходів, проведених у ДП "Голопристанське лісомисливське господарство", відкрито кримінальне провадження за ст.191 ч.4, ст. 366 ч.1 КК України. Встановлено, що замість гасіння пожеж лісгоспи використали палива на суму 238,32 тис. грн на інші потреби. Зокрема, у 2011-2013 роках, всупереч вимогам чинного законодавства, лісомисливські господарства Цюрупинського та Голопристанського районів не за цільовим призначенням використали паливно-мастильні матеріали більш ніж на 106 тис. грн на заходи, не пов’язані з ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій. Також за рахунок коштів резервного фонду державного бюджету використано дизпалива на суму 118,98 тис. грн на інші господарські цілі.

У Голопристанській міській раді встановлено, що посадовими особами самоврядної структури надані договори, акти виконаних робіт на однакові дати. З даного питання проінформовано правоохоронний орган. За даним фактом порушено кримінальну справу, яку внесено до ЄДРДР відповідно до ст.358 КК України.

Фахівці Інспекції звертаються до суду в інтересах держави, якщо підконтрольною установою не забезпечено виконання вимог до усунення виявлених під час здійснення державного фінансового контролю порушень законодавства з питань збереження і використання майна.

До речі, фінансові інспектори мають право безперешкодного доступу в ході державного фінансового контролю на склади, у сховища, виробничі та інші приміщення, які належать підприємствам, установам та організаціям, що контролюються.

Ольга Сокирка, начальник Голопристанської МДФІ
Прес-служба ДФІ
VIP користувач
VIP користувач
Повідомлень: 778
З нами з: 03 січня 2012, 11:32

Звіт за квартал

Повідомлення Прес-служба ДФІ »

За 3 місяці 2014 року фахівці Голопристанської міжрайонної держфінінспекції забезпечили відшкодування втрат на 0,4 млн грн

Фахівці Голопристанської міжрайонної держфінінспекції упродовж січня – березня 2014 року забезпечили усунення порушень, що призвели до втрат фінансових і матеріальних ресурсів, на суму 0,4 млн грн. Зокрема, до бюджетів різних рівнів, підприємств, установ та організацій додатково надійшло 0,15 млн грн. Відшкодовано незаконні, нецільові витрати та недостачі ресурсів на суму 0,25 млн грн.

За результатами контрольних заходів керівники місцевих органів влади, підприємств та установ прийняли 5 управлінських рішень.

Ініційовано перед органами прокуратури та установами управління об’єктів контролю пред’явлено 2 позови щодо відшкодування винними особами втрат фінансових і матеріальних ресурсів.

За матеріалами контрольних заходів правоохоронні органи розпочали 2 досудових розслідування.

За допущені порушення 12 посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності, 7 – до дисциплінарної та матеріальної, 1 особу звільнено із займаної посади.
Прес-служба ДФІ
VIP користувач
VIP користувач
Повідомлень: 778
З нами з: 03 січня 2012, 11:32

Звіт за півріччя

Повідомлення Прес-служба ДФІ »

У січні – червні 2014 року Голопристанською міжрайонною державною фінансовою інспекцією забезпечено відшкодування втрат на понад 703,18 тис. грн


Фахівці Голопристанської міжрайонної державної фінансової інспекції протягом січня–червня 2014 року забезпечили усунення порушень, що призвели до втрат фінансових і матеріальних ресурсів, на суму понад 700 тис. грн. Зокрема, до бюджетів, бюджетних установ та організацій додатково надійшло понад 340 тис. грн. Відшкодовано і поновлено нецільових та незаконних витрат і недостач ресурсів на суму понад 360 тис. грн.

За результатами контрольних заходів керівники місцевих органів влади, підприємств, установ та організацій прийняли 15 управлінських рішень.

За матеріалами ревізій і перевірок правоохоронні органи розпочали 2 досудові розслідування.

До підприємств та установ, під час ревізій яких виявлено порушення бюджетного законодавства, застосовано 13 фінансових санкцій у вигляді зупинення операцій з бюджетними коштами на рахунках та призупинення бюджетних асигнувань. Також за поданням інспекції в 1 випадку зменшено бюджетних призначень на суму 0,3 тис. грн.
Прес-служба ДФІ
VIP користувач
VIP користувач
Повідомлень: 778
З нами з: 03 січня 2012, 11:32

Органи місцевого самоврядування: фінансовий контроль

Повідомлення Прес-служба ДФІ »

ПЕРШ ЗА ВСЕ - ФІНАНСОВА ДИСЦИПЛІНА

У першому півріччі 2014 року Голопристанською МДФІ проведено ревізії виконання місцевих бюджетів та фінансово-господарської діяльності в Голопристанській міській раді, Новомаячківській селищній раді, в Таврійській та Тарасівській сільських радах. Результати завершених ревізій надано районним прокуратурам, радам та державним адміністраціям.

В цілому фінансовою інспекцією встановлено порушень, що призвели до втрат, на суму 950,56 тис. грн. Встановлено факт недоотримання бюджетних доходів на суму майже 349,91тис. грн, а витрати, проведені з порушенням законодавства, зафіксовано на суму 600,65 тис. грн. За результатами проведених контрольних заходів усунуто порушення, що призвели до втрат на суму 703,18 тис. грн.
За порушення законодавства про бюджетну систему за ст. 164-12 КУпАП складено 1 протокол та за порушення з фінансових питань на винних осіб за ст. 164-2 КУпАП складено 16 протоколів, притягнуто до адміністративної відповідальності за ст.164-2 КУпАП 16 осіб на суму 3,54 тис. грн. Крім того, застосовано 13 фінансових санкцій (6 призупинень асигнувань, 7 зупинень операцій з бюджетними коштами та зменшення фінансування).

Детально про порушення
У Голопристанській міській раді (далі – міська рада) за період з 01.08.2011 року по 01.10.2013 року встановлено фінансових порушень, які призвели до втрат, на загальну суму 140,71 тис. грн.
Міською радою не залучено до бюджету доходи на розвиток соціальної інфраструктури, адже деякі об’єкти завершеного будівництва, за якими договори про пайову участь протягом періоду з 01.08.2011 по 01.10.2013 року не укладались. Таким чином кошти до міського бюджету не надходили.
Внаслідок невиконання підприємцями вимог п.4 Положення про цільовий фонд розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Гола Пристань, затвердженого рішенням 9 сесії 6 скликання від 25.03.2011 року №118, в частині необхідності звернення до міської ради із заявою про укладання договору пайової участі та обов’язковості участі у розвитку інфраструктури міста Гола Пристань та ч.1 ст.59 та ч.1 ст.73 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міський бюджет недоотримав доходів більш ніж на 52,30 тис. грн.

Під час ревізії селищного бюджету та фінансово-господарської діяльності Новомаячківської селищної ради у періоді з 01.02.2011 року по 31.12.2013 року виявлено фінансових порушень на загальну суму 96,11 тис. грн, у тому числі недоотримання фінансових ресурсів на суму 42,30 тис. грн, операції, проведені з порушенням чинного законодавства, на загальну суму 53,81 тис. грн.

Так, селищною радою в результаті проведеної атестації робочих місць з порушенням вимог чинного законодавства, працівникам ДНЗ №1,2,3 Новомаячківської селищної ради зайво нараховані та виплачені доплати за несприятливі умови оплати праці в розмірі 12 % посадових окладів на загальну суму понад 28,10 тис. грн, та завищено нарахування єдиного соціального внеску на загальну суму 10,20 тис. грн.
Підрядником «Ч» при калькуляції вартості робіт з грейдування доріг та узбіч в смт Нова Маячка застосовано завищений усереднений показник кошторисного прибутку, внаслідок чого завищено касові видатки селищного бюджету на суму 21,76 тис. грн та фактичні видатки на 25,01 тис. грн.
Тарасівська сільська рада за період з 01.01.2008 по 01.12.2013 року допустила фінансових порушень на загальну суму 102,81 тис. грн.
Наприклад, необґрунтовано встановлено посадові оклади працівникам сільських бібліотек. Як наслідок – зайві витрати бюджетних коштів на виплату заробітної плати бібліотекарям. Так, завідуючій Тарасівською бібліотекою через завищення групи з оплати праці бібліотеки зайво нарахована та виплачена заробітна плата на загальну суму 10,24 тис. грн.
В порушення п.33 Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти, затвердженої наказом Міністерства освіти України від 15.04.1993 №102 та Порядку проведення атестації робочих місць за умовами праці, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 №442 без проведення атестації робочих місць за 2008- 2012 роки та січень - серпень 2013 року було зайво нараховані та виплачені доплати за шкідливі умови оплати праці працівникам ДНЗ «Світлячок», «Калинонька» та «Веселка» на суму 39,17 тис. грн.
В дитячих дошкільних навчальних закладах типовим є понаднормативне списання продуктів харчування під час приготування страв, а саме рецептур закладки. Так, в недотримання рецепту на приготування страв дітям, до первинних документів безпідставно включено списання 64,77 кг рослинної олії та 24,96 кг вершкового масла. Як результат, надміру списано харчових продуктів на загальну суму 2,6 тис. грн.
Аналогічно, у Новомаячківській селищній раді понаднормативне списання продуктів харчування під час приготування страв становить 308,64 кг рослинної олії та 82,87 кг молока, що призвело до зайвого списання продуктів харчування в недотримання рецептур чинного збірнику «Харчування дітей» на загальну суму 6,12 тис. грн.
Під час ревізії сільського бюджету та фінансово-господарської діяльності Таврійської сільської ради, проведеної за період з 01.01.2010 року по 01.12.2013 року, виявлено порушень на загальну суму 96,11 тис. грн, у тому числі недоотримання ресурсів на суму 42,30 тис. грн, операції, проведені з порушенням чинного законодавства, на загальну суму 53,81 тис. грн.
Приміром, усупереч вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 09.03.2006 № 268 «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів», головному бухгалтеру, за розпорядженням сільського голови, встановлено і виплачено надбавку за виконання особливо важливої роботи в розмірі 80% до посадового окладу загалом на суму 10,13 тис. грн. Проте така надбавка взагалі не встановлюється спеціалістам апарату сільрад.
Ольга Сєрова, заступник начальника Голопристанської міжрайонної держфінінспекції

Прес-служба ДФІ
VIP користувач
VIP користувач
Повідомлень: 778
З нами з: 03 січня 2012, 11:32

Звіт за 9 місяців 2014 року

Повідомлення Прес-служба ДФІ »

У січні – вересні 2014 року Голопристанська міжрайонна державна фінансова інспекція забезпечила відшкодування втрат понад мільйон гривень


Фахівці Голопристанської МДФІ протягом січня – вересня 2014 року забезпечили усунення порушень, що призвели до втрат фінансових і матеріальних ресурсів, на суму понад 1 млн. грн. Зокрема, до бюджетів, бюджетних установ та організацій додатково надійшло понад 382 тис. грн. Відшкодовано і поновлено нецільових та незаконних витрат і недостач ресурсів на суму більше ніж 622 тис. грн.

За результатами контрольних заходів керівники місцевих органів влади, підприємств, установ та організацій прийняли 17 управлінських рішень.

За матеріалами ревізій і перевірок правоохоронні органи розпочали 2 досудових розслідування.

До підприємств та установ, під час ревізій яких виявлено порушення бюджетного законодавства, застосовано 14 фінансових санкцій у вигляді зупинення операцій з бюджетними коштами на рахунках та призупинення бюджетних асигнувань.

За вчинені фінансові порушення 22 посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності, 16 – до дисциплінарної та матеріальної, 1 особу звільнено із займаної посади.
Прес-служба ДФІ
VIP користувач
VIP користувач
Повідомлень: 778
З нами з: 03 січня 2012, 11:32

Фінконтроль Голопристанського і Цюрупинського районів

Повідомлення Прес-служба ДФІ »

Фінансовий контроль
за державними коштами і майном. Повсякчас.


26 січня – 22 роки Державній фінансовій інспекції України

1993 року був підписаний Закон № 2939-XII «Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні», яким визначено статус державної контрольно-ревізійної служби, її функції та правові основи діяльності. В зв’язку зі змінами законодавства в 2011 році Служба реформувалася.

Варто згадати корифеїв. Особливої поваги колег зажили працівники Інспекції, які вже на пенсії. Проте їх пам’ятають і цінують за добросовісну роботу. Це колишні: прискіпливий начальник відділу Савченко О.О., принципова начальник відділу Погорільська М.Б., ретельна старший контролер-ревізор Єрємєєва Л.А., уважний водій Таскаєв В.В.

Повноваження в межах чинного законодавства, на території Голопристанського (до речі, найбільшого за площею в Україні) та Цюрупинського районів, виконує Голопристанська міжрайонна державна фінансова інспекція.

Відтепер до функцій фінансової інспекції належать: проведення ревізій фінансової діяльності, стану збереження коштів і матеріальних цінностей, достовірності обліку і звітності у міністерствах та інших органах виконавчої влади, в державних фондах, в бюджетних установах, а також на підприємствах, в установах і організаціях, які отримують кошти з бюджету та з державних валютних фондів.

Маємо чіткі вимоги до якості проведених контрольних заходів. Державою поставлені нові завдання перед Службою. Тільки злагоджена робота колективу, вдосконалення робочих методів сприяють розвиткові кожного підрозділу Інспекції. Зокрема, при визначенні об’єктів контролю враховуються дані про фінансові показники. Крім того, перед виходом на ревізію розраховуються ступені ризику діяльності підконтрольних установ. Передусім ставиться акцент на об’єктах з великими обсягами бюджетного фінансування, збиткових державних та комунального підприємствах. На постійному контролі - питання дотримання законодавства, щодо державних закупівель.

Порушення у веденні бухгалтерського обліку найчастіше трапляються через незнання нормативно-правових актів або ж через звичайну неуважність при розрахунках. Приміром до десятитисячних збитків може призвести, здавалося б, незначна помилка в довідці про середню заробітну плату, яку на перший погляд, і помилкою назвати важко.

Співпраця із засобами інформації, особливо з редакцією газети “Голопристанський вісник”, дозволяє розповідати через шпальти газет про проведені результативні контрольні заходи. Відповідальна справа – здійснення державного фінансового контролю.

Більш характерними серед багатьох місцевих рад є порушення при здачі оренду та продажу земельних ділянок, що знаходяться у комунальній власності. Одним з таких порушень є користування ділянками без відповідних правовстановлюючих документів. І знову ж таки, причиною цього порушення можна назвати недостатній контроль зі сторони керівництва місцевих рад та їх пасивна позиція з цього питання.

Працівники самоврядних структур чудово поінформовані про те, хто саме й де незаконно використовує ділянку під ведення особистого фермерського господарства або ж під заклад торгівлі. Тому вкотре наголошуємо на вжитті відповідних дій з цього приводу для забезпечення наповнення бюджетів усіх рівнів довгоочікуваними надходженнями. Адже саме на місцеву владу Законом покладено обов’язок правомірно укладати договори на орендування землі за межами населених пунктів.

Слід додати, що переважно при проведенні інспектування можна спостерігати деяке пожвавлення в надходженні коштів до місцевого бюджету. Остерігаючись серйозних наслідків, орендарі одразу ж, у ході ревізії, починають сплачувати кошти за користування землею.

У 2014 році Голопристанською міжрайонною державною фінансовою інспекцією під час проведення 11 ревізій виявлено порушень, що призвели до втрат фінансових та матеріальних ресурсів на суму 2,27 млн. грн., з яких відшкодовано 1,36 млн. грн.

До підприємств та установ, під час ревізій яких виявлено порушення чинного законодавства, застосовано 16 фінансових санкцій у вигляді зупинення операцій з бюджетними коштами на рахунках та призупинення бюджетних асигнувань. Також за поданням інспекції у 2 випадках зменшено бюджетних призначень на суму 5,87 тис. грн.

За вчинені фінансові порушення 25 посадовців притягнуто до адміністративної відповідальності, 16 – до дисциплінарної та матеріальної відповідальності, 1 – звільнено із займаних посад.
Голопристанська міжрайонна державна фінансова інспекція й надалі протидіятиме незаконному і нецільовому використанню коштів, безгосподарності, злочинному зазіханню на державне і комунальне майно, утверджує належний порядок у веденні бухгалтерського обліку та фінансової звітності.

О.І.Сокирка, начальник Голопристанської міжрайонної державної фінансової інспекції
ПСУ ПО ДАСУ в області
VIP користувач
VIP користувач
Повідомлень: 843
З нами з: 03 листопада 2016, 14:34

Державні аудитори інформують

Повідомлення ПСУ ПО ДАСУ в області »

Аудитори у ході ревізій місцевих бюджетів на території Голопристанського району відшкодували майже 800 тис. грн

Фахівці Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області під час ревізії місцевих бюджетів за період з 01.04.2015 по 01.11.2016 на території Голопристанського району встановили фінансових порушень на загальну суму 10,74 млн грн.
У 2014-2016 роках за рахунок коштів районного бюджету утримувалась дитяча школа мистецтв, тобто кошти використані не за цільовим призначенням на суму 5,31 млн грн. В той же час, згідно з вимогами Бюджетного кодексу України, такі видатки необхідно було провести за рахунок коштів бюджету міста Гола Пристань, що має статус міста обласного значення.
Аналогічно за рахунок коштів районного бюджету функціонувала бібліотека, де обслуговуються виключно городяни, хоча витрати необхідно було провести за рахунок коштів бюджету міста обласного значення Гола Пристань на суму 1,89 млн грн.
ДП «Збур’ївське лісомисливське господарство» безпідставно використало 726 літрів бензину марки А-92 на патрулювання лісових масивів загалом на суму 13,47 тис. грн.
Комунальна установа «Фінансово-господарська група з обслуговування закладів та установ освіти» Голопристанської райради (далі – Установа) безпідставно сплатила 563,23 тис. грн за комунальні послуги та енергоносії, спожиті в ході організації харчування учнів шкіл, хоча, відповідно до вартості послуг, вказані витрати підлягали здійсненню за рахунок батьківських коштів.
Аудитори встановили, що видатки на утримання сторожів Іванівської і Великоклинівської шкіл здійснювалися за рахунок фінансування Таврійської та Садівської загальноосвітніх шкіл загалом на 192,19 тис. грн.
Виявлено порушення щодо нарахувань і виплати зарплати. Зокрема, деяким керівникам гуртків загальноосвітніх шкіл зайво виплачено заробітку, при фактичному невиконанні роботи, на загальну суму 30,07 тис. грн. Тренерам-викладачам ДЮСШ відділення з веслування на байдарках і каное, без фактичного виконання навчальних годин, виплачено заробітну плату в сумі 43,56 тис. грн. Крім того, окремі «відповідальні» посадові особи ДЮСШ списували готівку без документального підтвердження загалом на 52,2 тис. грн.
Встановлено невідповідність даних про фактично виконані обсяги робіт, внесених підрядниками до актів приймання будівельних робіт, на суму 65,22 тис. грн.
В Установі не перебували на обліку транспортні засоби, які передано навчальним закладам у безоплатне та безстрокове користування на загальну суму 2,45 млн грн.
За порушення порядку організації і ведення бухгалтерського обліку та бюджетного законодавства на посадовців складено 6 адміністративних протоколів.
Відповідно вимог Бюджетного кодексу України, за порушення бюджетного законодавства застосовано фінансову санкцію - зупинення операції з бюджетними коштами.
Про результати ревізій поінформовано правоохоронні органи.
Прес-служба Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області
ПСУ ПО ДАСУ в області
VIP користувач
VIP користувач
Повідомлень: 843
З нами з: 03 листопада 2016, 14:34

Державний фінконтроль в дії.

Повідомлення ПСУ ПО ДАСУ в області »

У Мін’юсті зволікали з проведенням оптимізації виправних колоній, що призвело до неефективного використання 41 млн грн на Херсонщині

Прес-служба Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області

Фахівці Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області провели ревізію фінансово-господарської діяльності Державної установи «Голопристанська виправна колонія №7 - міжобласна спеціалізована туберкульозна лікарня» на 530 ліжок.

Під час контрольного заходу аудитори виявили порушень, що призвели до втрат, на суму понад 225,0 тис. грн. Зокрема, у 2014-2017 роках установою коштами загального фонду бюджету профінансовано видатки на суму 201,3 тис. грн за електроенергію, спожиту підрозділами колонії, задіяними в наданні платних послуг; зайво нараховано та сплачено премії працівникам загалом на 8,8 тис. грн у 2013-2014 роках; зайво списано солі на суму 10,5 тис. грн у 2014-2017 роках (в ході ревізії порушення відшкодовано).

Також аудитори встановили, що упродовж 2015-2017 років в колонії зменшилася фактична чисельність засуджених з 610 осіб до 149. При цьому штатна чисельність персоналу була незмінною - 350,5.

Установа направляла листи і подавала щомісячні, щоквартальні та щорічні звіти про заповнення її спецконтингентом до Державної пенітенціарної служби України і Міністерства юстиції України. Проте таке звітування не було врахованим і відкоригованим при формуванні штатного розпису.

Таким чином, зволікання вищестоящих органів виконавчої влади призвело до неефективного витрачання державних коштів на оплату праці зайвого персоналу колонії на суму 41 млн грн. Варто зазначити, що для утримання 149 осіб спецконтингенту колонії орієнтовно необхідно лише 103,5 штатної одиниці персоналу.

Аудитори направили вимоги для усунення виявлених порушень та притягненню винних осіб до відповідальності. До Південного міжрегіонального управління з питань виконання кримінальних покарань та пробації Міністерства юстиції України направлено відповідні пропозиції щодо оптимізації чисельності колонії та недопущення в подальшому неефективного витрачання державних коштів.
Відповісти
  • Similar Topics
    Відповіді
    Перегляди
    Останнє повідомлення

Повернутись до “Скадовський район”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 5 гостей