Щодо внутрішнього аудиту

Новости Украины. При перепечатке из других изданий обязательно наличие (гипер)ссылки на источник информации
Ответить
Прес-служба ДФІ
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 779
Зарегистрирован: 03 янв 2012, 11:32

Щодо внутрішнього аудиту

Сообщение Прес-служба ДФІ » 27 июн 2014, 12:25

Держфінінспекція інформує
Про вимоги до консолідованих планів діяльності
з питань внутрішнього аудиту

Відповідно до ч. 2 пп. 5 п. 10 Постанови Кабінету Міністрів України від 28 вересня 2011 року №1001 «Деякі питання утворення структурних підрозділів внутрішнього аудиту та проведення такого аудиту в міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади, їх територіальних органах та бюджетних установах, які належать до сфери управління міністерств, інших центральних органів виконавчої влади», підрозділ внутрішнього аудиту в центральному апараті координує діяльність територіального органу та бюджетних установ, а також надає пропозиції щодо забезпечення належної якості проведення внутрішнього аудиту такими підрозділами.
Таким чином у системі ЦОВВ, де утворені підрозділи внутрішнього аудиту в територіальних органах, бюджетних установах, відповідний підрозділ центрального апарату має забезпечити координацію діяльності з питань внутрішнього аудиту на етапі підготовки та погодження планів по всій системі ЦОВВ.
Отже, процедура формування і погодження планів в системі ЦОВВ, де утворені підрозділи внутрішнього аудиту в територіальних органах, бюджетних установах має складатися із наступних етапів:
- плани проведення внутрішніх аудитів територіальних органів та бюджетних установ, які належать до сфери управління ЦОВВ, мають надсилатися на розгляд до центрального апарату відповідного ЦОВВ, а не територіальних органів Держфінінспекції України;
- підрозділ внутрішнього аудиту центрального апарату ЦОВВ формує єдиний план проведення внутрішніх аудитів (з урахуванням планів територіальних органів та бюджетних установ, які належать до сфери управління відповідного ЦОВВ) для його подання на погодження до Держфінінспекції України;
- Держфінінспекція України після отримання від ЦОВВ єдиного плану проведення внутрішніх аудитів, аналізує його на предмет дотримання вимог Стандартів внутрішнього аудиту, а також актуальності ризиків та їх обґрунтувань. До того ж у разі необхідності, Держфінінспекція направляє до своїх територіальних органів Держфінінспекції витяги із зазначеного плану проведення внутрішніх аудитів для їх опрацювання і погодження з метою недопущення порушення вимог п. 2.7 глави 2 розділу ІІІ Стандартів внутрішнього аудиту щодо невключення до планів внутрішніх аудитів об’єктів за тією самою темою (з тих самих питань), за якою органи Держфінінспекції вже провели контрольні заходи та з часу проведення яких минуло менше ніж один календарний рік.
Такі процедурні питання щодо формування, погодження та затвердження піврічних планів проведення внутрішнього аудиту відповідають чинним вимогам ч. 2 пп. 5 п. 10 Порядку № 1001 та п. 2.9 Стандартів внутрішнього аудиту.

Прес-служба ДФІ
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 779
Зарегистрирован: 03 янв 2012, 11:32

Про прозорість контрольних заходів

Сообщение Прес-служба ДФІ » 06 авг 2014, 17:07

Дані про оприлюднення результатів діяльності Держфінінспекції в Херсонській області на Урядовому порталі та веб-сайті Держфінінспекції України, з початку 2014 року


1. Фінінспектори Херсонщини протягом 2013 року
забезпечили відшкодування втрат на 55,8 млн грн
http://www.dkrs.gov.ua/kru/uk/publish/p ... cle/100770

2. Протягом минулого року Держфінінспекція в Херсонській області відшкодувала втрат на 56 млн. грн.
http://www.kmu.gov.ua/control/uk/publis ... =246971422

3. Фінінспектори Херсонщини виявили порушень на 4,3 млн грн
під час ревізій лісових господарств області
http://www.dkrs.gov.ua/kru/uk/publish/a ... 3FDF9.app2

4. Херсонські фінінспектори встановили фінансові порушення
у військовій частині на суму понад 1,7 млн грн
http://www.dkrs.gov.ua/kru/uk/publish/p ... cle/101198

5. Держфінінспекція в Херсонській області у січні 2014 року забезпечила відшкодування втрат на суму 5,9 млн грн
http://www.dkrs.gov.ua/kru/uk/publish/p ... cle/101290

6. За два місяці 2014 року Держфінінспекція в Херсонській області забезпечила відшкодування втрат на суму 5,3 млн грн
http://www.dkrs.gov.ua/kru/uk/publish/p ... cle/101691

7. За два місяці Держфінінспекція в Херсонській області відшкодувала втрат на 5,3 млн. грн
http://www.kmu.gov.ua/control/uk/publis ... =247082853

8. Фінінспектори Херсонщини виявили резерви додаткових надходжень для місцевих водоканалів
http://www.dkrs.gov.ua/kru/uk/publish/p ... cle/102548

9. На ДП «Херсонський завод суднового обладнання та суднової арматури» встановлено недостачу техніки на суму 1,2 млн грн
http://www.dkrs.gov.ua/kru/uk/publish/article/102766

10. За три місяці 2014 року Держфінінспекція в Херсонській області забезпечила відшкодування втрат на 12,3 млн грн
http://www.dkrs.gov.ua/kru/uk/publish/p ... cle/102910

11. Держфінінспекція у Херсонській області
відшкодувала втрат на 12,3 млн грн.
http://www.kmu.gov.ua/control/uk/publis ... =247206695

12. Держфінінспекція у Херсонській області
відшкодувала
втрат на 12,3 млн грн.
http://www.kmu.gov.ua/control/uk/publis ... =247206695

13. Фінінспектори Херсонщини виявили втрат на понад 2 млн грн
під час ревізії ДП «Дослідне господарство «Копані» НААН України
http://www.dkrs.gov.ua/kru/uk/publish/article/103234

14. За чотири місяці 2014 року Держфінінспекція в Херсонській області забезпечила відшкодування втрат на 13,5 млн грн
http://www.dkrs.gov.ua/kru/uk/publish/article/103572

15. За чотири місяці Держфінінспекція в Херсонській області
відшкодувала втрат на 13,5 млн. грн
http://www.kmu.gov.ua/control/uk/publis ... =244277212

16. За п'ять місяців 2014 року Держфінінспекція в Херсонській області забезпечила відшкодування втрат на 16,8 млн грн
http://www.dkrs.gov.ua/kru/uk/publish/article/103978

17. Фінінспектори Херсонщини виявили порушення
в Каїрському психоневрологічному будинку-інтернаті
http://www.dkrs.gov.ua/kru/uk/publish/p ... cle/104079

18. Фінінспектори Херсонщини виявили порушення
в Дніпрянському психоневрологічному будинку-інтернаті
http://www.dkrs.gov.ua/kru/uk/publish/a ... 0016B.app2

19. Фінінспектори Херсонщини виявили порушення
в Архангельській селищній раді
http://www.dkrs.gov.ua/kru/uk/publish/a ... CDD99.app2

20. Фінінспектори Херсонщини виявили втрат на 12 млн грн
в Управлінні Північно-Кримського каналу
http://www.dkrs.gov.ua/kru/uk/publish/article/104840

Прес-служба ДФІ
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 779
Зарегистрирован: 03 янв 2012, 11:32

Взаємодія з правоохоронними органами

Сообщение Прес-служба ДФІ » 25 апр 2016, 11:26

За січень – березень 2016 року за матеріалами Держфінінспекції правоохоронці розпочали понад 200 досудових розслідувань

Прес-служба Державної фінансової інспекції України

Упродовж першого кварталу 2016 року за матеріалами ревізій та перевірок, які проводили Держфінінспекція України та її територіальні органи, правоохоронні органи розпочали 206 досудових розслідувань (з урахуванням результатів перевірок правоохоронних органів, до яких працівників Держфінінспекції було залучено як спеціалістів) і вручили 28 письмових повідомлень про підозру у вчиненні кримінального правопорушення. Про це повідомила Голова Держаудитслужби Лідія Гаврилова під час розширеного засідання Колегії Держфінінспекції сьогодні.

Для запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, до Державної служби фінансового моніторингу України направлено відомості щодо 37 об'єктів на загальну суму майже 520 млн грн.

Окрім того, за порушення фінансово-бюджетної дисципліни до адміністративної відповідальності притягнуто 1857 посадових осіб підприємств, установ та організацій, фінансово-господарську діяльність яких перевіряла Держфінінспекція. Ще 564 посадовців притягнуто до дисциплінарної та матеріальної відповідальності, з них 35 осіб звільнено із займаних посад.

Як повідомлялося, за 3 місяці 2016 року Держфінінспекція перевірила 634 підприємства, установи та організації.

Прес-служба ДФІ
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 779
Зарегистрирован: 03 янв 2012, 11:32

Новини державних інспекцій

Сообщение Прес-служба ДФІ » 07 ноя 2016, 14:23

На Чернігівщині Новгород-Сіверський міський бюджет недоотримав доходів на понад півмільйона гривень

Під час ревізії міського бюджету та фінансово-господарської діяльності Новгород-Сіверської міської ради фахівці Держфінінспекції в Чернігівській області виявили порушення, що призвели до втрат, на суму майже 535 тис. грн.

Зокрема, міська рада занизила розмір пайової участі загальної кошторисної вартості будівництва об’єктів. Через це міський бюджет недоотримав доходів на суму 370 тис. грн.

Окрім того, посадові особи органу місцевого самоврядування не зарахували до загального фонду міського бюджету 164 тис. грн, що надійшли від оренди трьох цілісно-майнових комплексів та від пайової участі в розвитку інфраструктури населеного пункту.

Про результати ревізії поінформовано правоохоронні органи.
Прес-служба Держфінінспекції в Чернігівській області


Прес-служба ДФІ
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 779
Зарегистрирован: 03 янв 2012, 11:32

Аудитори навчаються

Сообщение Прес-служба ДФІ » 08 ноя 2016, 11:50

Про черговий тренінг з ключових аспектів внутрішнього контролю та внутрішнього аудиту

У межах міжнародної співпраці між Державною фінансовою інспекцією України та Міністерством фінансів Королівства Нідерланди за підтримки голландських експертів Держфінінспекція організувала та провела навчальний тренінг із внутрішнього контролю та внутрішнього аудиту (другого рівня). Тренінг був розрахований на поглиблення окремих ключових аспектів внутрішнього контролю та внутрішнього аудиту. Тривав захід з 04 по 07 квітня 2016 року.

Участь у тренінгу взяли 20 внутрішніх аудиторів із 15 органів державної влади, які мають досвід роботи у сфері внутрішнього аудиту понад один рік та прослухали базовий курс з внутрішнього контролю та внутрішнього аудиту.

Тренінг проводили керівник українсько-голландського проекту Ян ван Тайнен, експерт проекту Манфред ван Кестерен та співкерівник проекту Руслана Рудніцька за участю фахівців Управління гармонізації державного внутрішнього фінансового контролю Держфінінспекції.

Перша частина навчального заходу була присвячена розгляду питань із побудови належної системи внутрішнього контролю. Зокрема, запровадженню в установі ефективної організації адміністративних процедур, аналізу інформаційних потреб і вимог до них, а також розробці відповідних заходів контролю для забезпечення надійності адміністративних процедур.

Крім того, міжнародні експерти презентували підходи до опису та документування ключових процесів в установі (їх ідентифікація, аналіз та оцінка), а також методи та інструменти управління, види контрольних процедур та можливі обмеження у середовищі внутрішнього контролю, які можуть призвести до вчинення шахрайських дій з боку керівництва чи зацікавлених осіб.

Слід зазначити, що державним внутрішнім аудиторам цю тему було запропоновано вперше.

Під час другої частини тренінгу були розглянуті питання щодо побудови моделей (рамок) для порівняння та аналізу даних на підготовчому етапі проведення внутрішнього аудиту (визначення критеріїв аудиту).

Для кращого розуміння та засвоєння отриманих теоретичних знань внутрішні аудитори на практичних прикладах схематично зобразили процес, ідентифікували ризики та визначили заходи контролю для впливу на ризики; самостійно розробили модель (рамки) для порівняння, зокрема, визначили об’єкт аудиту, його цілі, ключові питання аудиту, змінні та критерії для порівняння, підготували короткий опис операціоналізму, джерела інформації та методи дослідження.

За результатами проведеного тренінгу учасникам вручено свідоцтва про його успішне завершення.

Загалом державні внутрішні аудитори висловили задоволення участю у навчальному заході, оскільки отримали не лише чіткі й конкретні відповіді на найбільш актуальні та проблемні запитання, а й спробували їх вирішити у практичній площині на основі тренінгових «кейсів».
Прес-служба Держфінінспекції України

ПСУ ПО ДАСУ в області
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 614
Зарегистрирован: 03 ноя 2016, 14:34

Агросфера

Сообщение ПСУ ПО ДАСУ в області » 08 ноя 2016, 11:53

Прес-служба управління
Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області інформує


На Херсонщині державні аудитори наголошують на вкрай слабкому внутрішньому контролі ДП "Новотроїцький елеватор"

У 2013-2015 роках ДП «Новотроїцький елеватор» перебував у кризовому стані. Справа про банкрутство даного підприємства розглядається у суді. Проаналізувавши фінансово-господарську діяльність ДП «Новотроїцький елеватор», державні аудитори оцінили і визначили неефективне управління на даному об’єкті стратегічного значення для економіки і безпеки держави. Зокрема, за сукупністю коефіцієнтів, які характеризують прибутковість активів, майновий стан, платоспроможність і ліквідність підприємства. Як результат, нещодавно завершений державний фінансовий аудит довів, що існують суттєві недоліки.
Протягом останніх трьох років ДП «Новотроїцький елеватор» Державного агентства резерву отримало збитків на суму 5,47 млн грн. Крім того, за відсутності згоди уповноваженого органу управління Елеватор втратив майна системи державного резерву на загальну суму майже 1,24 млн грн.
Упродовж 2013-2016 років через несвоєчасні виплати працівникам заробітку на суму 691,29 тис. грн Підприємство понесло фінансових втрат на загальну суму понад 1,54 млн грн з часу їх звільнення до дати винесення судового рішення.
Відсутність обігових коштів і несвоєчасне виконання поточних зобов’язань призвели до застосування до Підприємства штрафних санкцій на загальну суму 340,52 тис. грн. Також недостатня претензійно-позовна робота і неналежний контроль за станом розрахунків на Елеваторі утворили безнадійну дебіторську заборгованість на суму 200,98 тис. грн.
Таким чином, унаслідок прийняття неефективних управлінських рішень понесені зайві виробничі витрати.
За результатами аналізу аудитори визначили, що діюча система внутрішнього контролю ДП "Новотроїцький елеватор" є недостатньою, аби попереджати суттєві порушення в діяльності Підприємства і отримала негативну оцінку від державних аудиторів.

ПСУ ПО ДАСУ в області
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 614
Зарегистрирован: 03 ноя 2016, 14:34

До відома

Сообщение ПСУ ПО ДАСУ в області » 14 ноя 2016, 12:34

Про надання роз’яснення щодо проведення внутрішнього аудиту
http://www.dkrs.gov.ua/kru/uk/publish/article/130886

ПСУ ПО ДАСУ в області
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 614
Зарегистрирован: 03 ноя 2016, 14:34

Проект

Сообщение ПСУ ПО ДАСУ в області » 17 ноя 2016, 12:34

Триває черговий пілотний проект з внутрішнього аудиту ефективності в галузі реклами
Прес-служба Держфінінспекції України

10 травня 2016 року у межах міжнародного співробітництва Держфінінспекції України з Міністерством фінансів Королівства Нідерланди розпочато проведення пілотного проекту з внутрішнього аудиту ефективності в Київській міській державній адміністрації. Об'єктом аудиту було обрано процес "Видача дозволів на розміщення зовнішньої реклами в м. Києві".

У відкриті пілотного проекту взяли участь експерти Міністерства фінансів Королівства Нідерланди, керівники та працівники Держфінінспекції України, Київської міської державної адміністрації, радники Київського міського Голови, а також керівництво КП "Київреклама" (загальна кількість учасників 25 осіб).

Під час відкриття пілотного проекту перший заступник Голови Київської міської державної адміністрації Геннадій Пліс зазначив, що детальний аналіз функціонуючої системи розміщення зовнішньої реклами у м. Києві допоможе виявити ризикові операції і механізми. За його словами, є потреба розробки за результатами пілотного проекту рекомендацій, спрямованих на удосконалення процесу видачі дозволів на розміщення зовнішньої реклами, а також забезпечення відкритості та прозорості інформації, зокрема, під час прийняття рішень дозвільного характеру, демонтажу тощо.

Разом з цим Геннадій Пліс наголосив, що надзвичайно важливим і актуальним на сучасному етапі є відхід від проведення виключно аудитів відповідності та надання пріоритету аудитам ефективності як дієвому інструменту в запобіганні фактам незаконного, неефективного та нерезультативного використання державних коштів, а також виникненню помилок чи інших недоліків у діяльності установи. Для цього є необхідним подальше навчання та підвищення кваліфікації державних внутрішніх аудиторів за європейськими підходами як одна із передумов для успішної реалізації функції внутрішнього аудиту.

Зі свого боку, перший заступник Голови Держфінінспекції України Олександр Шкуропат запевнив, що Держфінінспекція і надалі буде організовувати та проводити для державних внутрішніх аудиторів навчально-тренінгові заходи за допомогою головного партнера, який вже 6-й рік поспіль підтримує реформи у сфері державного внутрішнього фінансового контролю в Україні, – Міністерства фінансів Королівства Нідерланди. На сьогодні таке співробітництво між Держфінінспекцією України та Міністерством фінансів Королівства Нідерланди є успішним та результативним.

Крім того, Олександр Шкуропат зазначив, що наразі в Україні триває не лише реформування державного внутрішнього фінансового контролю, а ще й реформування Держфінінспекції в Держаудитслужбу та переорієнтація її діяльності від проведення інспектування до проведення аудитів. Також зміщується увага від виявлення порушень фінансово-бюджетної дисципліни (що характерно для ревізійної діяльності) на дослідження економічності, ефективності та результативності процесів, функцій, операцій (що характерно для аудитів ефективності).

У свою чергу, керівник Проекту від Міністерства фінансів Королівства Нідерланди Ян ван Тайнен зазначив, що й надалі будуть проводитися начальні заходи відповідно до Програми професійного розвитку внутрішніх аудиторів державного сектору, розробленої у 2015 році спільно Держфінінспекцією та експертами Проекту. Адже подальший розвиток системи державного внутрішнього фінансового контролю в Україні є однією зі складових Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом, а ефективність внутрішнього аудиту одним із критеріїв, за якими оцінюється міжнародними місіями українська система управління державними фінансами.

Тому вкрай важливим є забезпечення підрозділів внутрішнього аудиту методологічними посібниками, проведення навчальних заходів, реалізація пілотних проектів тощо. За словами Яна ван Тайнена, важливо вчитися одне в одного та поширювати набутий практичний досвід, що є можливим не лише під час проведення навчальних заходів, а й на практиці при проведенні пілотних проектів.

Надалі експерт Проекту Манфред ван Кестерен зробив короткий екскурс щодо методології та практики проведення аудиту ефективності, а також презентував основні етапи реалізації пілотного проекту з аудиту ефективності в Київській міській державній адміністрації. Зокрема, пілотний проект передбачає проведення 4-х семінарів, перший із яких проведено 10 травня для започаткування цієї роботи, визначення цілей та очікуваних результатів пілотної діяльності.

Представники Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту, відділу реклами Департаменту містобудування та архітектури Київської міської державної адміністрації та КП "Київреклама" презентували блок-схему процесу "Видача дозволів на розміщення зовнішньої реклами в м. Києві" та ключові проблемні аспекти під час реалізації цього процесу.

Наприкінці семінару члени робочої групи пілотного проекту визначили подальші кроки проведення аудиту ефективності в обраному сегменті діяльності, а також розподілили завдання між членами робочої групи.

ПСУ ПО ДАСУ в області
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 614
Зарегистрирован: 03 ноя 2016, 14:34

Міжнародний досвід аудиторів

Сообщение ПСУ ПО ДАСУ в області » 05 апр 2017, 15:48

Заступник Голови Держаудитслужби Юлія Солянік взяла участь у засіданнях PEM PAL

Прес-служба Державної аудиторської служби України

Заступник Голови Державної аудиторської служби України Юлія Солянік взяла участь у засіданнях PEM PAL, які відбувалися протягом 29 – 31 березня 2017 у Будапешті.

Першого дня відбувалося засідання робочої групи «Аудит на практиці». Його учасники аналізували повний аудиторський цикл; обговорювали досвід застосування Міжнародних стандартів професійної практики внутрішнього аудиту (ISPPIA); з’ясовували теоретичні й практичні аспекти визначення мети аудиторської перевірки.

Наступні два дні (30 і 31 березня) відбувалося засідання робочої групи з питань внутрішнього контролю, під час якого його учасники ознайомилися з останніми тенденціями у сфері реформування систем внутрішнього контролю в державному секторі, зокрема у державах Європи і Центральної Азії.

Окрім того, учасники заходу вивчали внутрішні і зовнішні чинники, які впливають на формування стійкої системи підзвітності шляхом створення трьох «ліній оборони»; зіставлення поняття підзвітності, яке застосовують у централізованих і децентралізованих системах державного управління, презентація передової практики країн-членів Товариства з внутрішнього аудиту (PEM PAL) щодо розв’язання проблем, які виникають під час впровадження цього поняття на практиці; аналіз ролі ЦПГ і внутрішніх аудиторів у створенні та розвитку системи підзвітності; підготовка першої редакції глосарія термінів з внутрішнього контролю у державному секторі з акцентом на питання підзвітності.

Юлія Солянік відзначила ефективність та результативність проведених засідань.

«Такі заходи допомагають краще проаналізувати та оцінити проблеми, які розглядаються, і що дуже важливо – знайти оптимальні шляхи вирішення цих проблем. Це цікаво і корисно, оскільки представники різноманітних країн діляться своїм досвідом, який буває доволі багатогранним», – наголосила заступник Голови Держаудитслужби.

Довідково. PEM PAL – це мережа з взаємного навчання і обміну досвідом у сфері управління державними фінансами, яка заснована 2006 року за допомогою Світового банку з метою підтримки відповідних реформ у країнах Центральної і Східної Європи та Середньої Азії шляхом проведення заходів із підвищення кваліфікації та обміну досвідом її учасників. На сьогодні PEM PAL об’єднує фахівців з 23 країн зазначених регіонів. Ці фахівці організовані у три співтовариства: з питань бюджету, з казначейства та з внутрішнього аудиту. Усі три співтовариства періодично проводять зустрічі для обміну досвідом та пошуку практичних рішень, пов’язаних з реорганізацією реформ управління державними фінансами.
Більше аудиторських новин: http://www.dkrs.gov.ua/kru/uk/index

ПСУ ПО ДАСУ в області
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 614
Зарегистрирован: 03 ноя 2016, 14:34

Нарада і внутрішній аудит

Сообщение ПСУ ПО ДАСУ в області » 12 июн 2017, 17:56

У Південному офісі Держаудитслужби начальник Олег Муратов провів апаратну нараду з заступниками начальника та начальниками структурних підрозділів Офісу. Було розглянуто наступні питання згідно порядку денного.
Так, про результати роботи, проблемні питання та пропозиції щодо покращення стану роботи відділу контролю у галузі промисловості, енергетики, транспорту та фінансових послуг доповіла начальник відділу Наталя Стоянова.
За січень-травень 2017 року відділом проведено три державних фінансових аудити та одну ревізію та двічі працівники відділу були залучені як спеціалісти до перевірок, які проводились правоохоронними органами. За півріччя планується завершити ще 2 державних фінансових аудити..
Таким чином, за півріччя 2017 року кількість проведених контрольних заходів, порівняно з півріччям 2016 року (4 контрольні заходи), зросте на 50% при зменшенні фактичної чисельності працівників відділу більше ніж на третину.
За результатами державних фінансових аудитів встановлено втрат фінансових ресурсів внаслідок прийняття неефективних управлінських рішень на загальну суму більше ніж на 200 млн грн. Надано 22 рекомендації, з яких враховано 7. До правоохоронних органів передано 2 матеріали, за результатами контрольних заходів порушено 3 кримінальних провадження.
Під час доповіді начальник відділу окреслила проблемні питання, з якими стикаються аудитори при проведенні аудитів. Також були наведені приклади прийнятих неефективних рішень, які негативно вплинули на фінансові результати діяльності суб’єктів господарювання.
Начальник Олег Муратов надав протокольне доручення в подальшому проводити економічні навчання у відділах, аналізуючи та враховуючи опит проведених аудитів.
З наступного питання – «Про результати роботи, проблемні питання та пропозиції щодо покращення стану роботи сектору внутрішнього аудиту», виступала завідувач сектору внутрішнього аудиту Галина Лосюк. Вона звернула увагу присутніх на зміни у системі внутрішнього аудиту та окреслила шляхи й механізми планування у системі внутрішнього аудиту Офісу.
Олег Муратов наголосив на персональній відповідальності начальників підрозділів Офісу при наданні відповідей на звернення громадян та депутатів всіх рівнів. Питання розгляду звернень повинно находитись на постійному особистому контролі керівника сектору внутрішнього аудиту.
Також Олег Муратов заслухав доповіді начальників відділів про виконання доручень попередньої апаратної наради.
По закінченню наради начальник Олег Муратов дав низку протокольних доручень.
/За даними Прес-служби Південного офісу Держаудитслужби.

Ответить
  • Похожие темы
    Ответы
    Просмотры
    Последнее сообщение

Вернуться в «Украина»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 1 гость