Фірмовий десерт, який має стати гастрономічною візитівкою обласного центру, тиждень тому з 17 претендентів обрало професійне журі. Подібні конкурси вже відбулися у сусідніх областях. Так Одесса асоціюється з фірмовим тортом «Фонтан», а Миколаїв - з наполеоном. Херсонці ідею створення «солодкого бренду» здебільшого сприймають позитивно і сподіваються, що він заживе не меншої популярності, ніж відомий «київський».
Солодкий бренд Херсона: як створювався фірмовий десерт і де його можна скуштувати
Основна гілка Херсонського форуму. Обговорення проблем та перспектив розвитку міста Херсон. У розмовах можуть брати участь користувачі сайту, які мають можливість обговорювати важливі питання, ділитися думками та ідеями щодо поліпшення якості життя у місті
-
- Similar Topics
- Відповіді
- Перегляди
- Останнє повідомлення
-
- 0 Відповіді
- 2260 Перегляди
-
Останнє повідомлення Хелла
-
- 0 Відповіді
- 3146 Перегляди
-
Останнє повідомлення Вероника Астахова
-
- 0 Відповіді
- 2254 Перегляди
-
Останнє повідомлення Волонтери Херсону
-
- 0 Відповіді
- 2231 Перегляди
-
Останнє повідомлення Волонтери Херсону
-
- 0 Відповіді
- 1210 Перегляди
-
Останнє повідомлення Mr.Robot
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 8 гостей