Звернення до громадян

Новости Украины. При перепечатке из других изданий обязательно наличие (гипер)ссылки на источник информации
Ответить
Прес-служба ДФІ
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 779
Зарегистрирован: 03 янв 2012, 11:32

Звернення до громадян

Сообщение Прес-служба ДФІ » 11 окт 2013, 10:23

Держфінінспекція просить громадян повідомляти про випадки шахрайства, вчинені від її імені

Держфінінспекція України попереджає про випадки шахрайства, які здійснюються від імені керівних посадових осіб органів Держфінінспекції. Зокрема, останнім часом громадяни інформують Держфінінспекцію про телефонні дзвінки на їхню адресу від осіб, які, представляючись посадовцями Держфінінспекції, вимагають перерахувати їм кошти начебто за надання певних послуг.

Звертаємо увагу, що відповідно до чинного законодавства Держфінінспекція України може виставляти вимогу щодо перерахування коштів до бюджетів лише за результатами проведених контрольних заходів для відшкодування об’єктом контролю допущених ним порушень фінансової дисципліни. Зазначена вимога надсилається лише листом на бланку органу, який проводив цей контрольний захід.

З огляду на вказані випадки шахрайства Держфінінспекція України просить громадян щодо кожного такого факту звертатися за телефоном довіри Держфінінспекції (044) 425-38-18, або за телефонами довіри територіальних органів Держфінінспекції, які оприлюднені на її офіційному веб-сайті (www.dkrs.gov.ua).

Крім того, просимо з такою інформацією звертатися до правоохоронних органів.

Прес-служба ДФІ
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 779
Зарегистрирован: 03 янв 2012, 11:32

Про правові гарантії

Сообщение Прес-служба ДФІ » 27 ноя 2013, 17:20

Про реалізацію та захист прав і свобод людини

Важливим засобом реалізації та захисту прав та свобод людини є гарантії. Вони є системою норм, принципів та вимог, які забезпечують процес дотримання прав та законних інтересів людини. Призначенням гарантій є забезпечення найсприятливіших умов для реалізації конституційно закріпленого статусу людини. Таким чином, гарантії є засобом, що забезпечує перехід від передбачених Конституцією можливостей до реальної дійсності.
Гарантії реалізації конституційних прав та свобод людини і громадянина - це умови та засоби, принципи та норми, які забезпечують здійснення, охорону і захист зазначених прав, є порукою виконання державою та іншими суб’єктами правовідносин тих обов’язків, які покладаються на них, з метою реалізації конституційних прав та свобод людини і громадянина.
Ефективність гарантій залежить від рівня розвитку загальноправових принципів, стану економіки, рівня розвитку демократичних інститутів, наявності системи досконалих законів у державі, ефективності механізмів реалізації законів, ступеня правової свідомості і правової культури населення, узгодженості інтересів населення та суспільства в цілому.
Багатоманітність факторів, які забезпечують реальність прав та свобод, визначає різноманітність їх гарантій. Взагалі усі можливі гарантії забезпечення реалізації прав та свобод людини і громадянина прийнято поділяти на загальносоціальні (загальні) та власне правові, юридичні (спеціальні).
До загальносоціальних гарантій відносять: ідеологічні, політичні, економічні, власне соціальні, організаційні. Ті чи інші загальні гарантії завжди є пріоритетними у сфері реалізації відповідної групи прав людини і громадянина.

Прес-служба ДФІ
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 779
Зарегистрирован: 03 янв 2012, 11:32

Дати

Сообщение Прес-служба ДФІ » 22 янв 2014, 17:22

ДЛЯ ФІНПОРЯДКУ - ІНСПЕКЦІЯ
Телефон довіри в Херсоні – 0552 26 36 28

26 січня відзначають свій професійний день народження прискіпливі працівники Державної фінансової інспекції України. Понад 20 років Служба стоїть на варті державних фінансів. З непохитною упевненістю можна сказати: попереду у державних фінінспекторів і аудиторів чимало важливої для розвитку громади роботи. Адже до бюджету повертаються незаконно витрачені кошти, здійснюється системний фінконтроль за використанням усіх наявних ресурсів.

З початку утворення Держфінінспекції України (колишнього ГоловКРУ) - органу, який контролює фінансову дисципліну, зусилля спрямовано на зменшення кількості контрольних заходів та покращення їх якості. Зокрема, обмежено фіскальний тиск на суб’єкти господарювання і втручання держави в їхню діяльність. Відтепер застосовано ризик-орієнтований підхід до планування контрольно-ревізійної роботи.
У 2014 році перед фінінспекторами – нові невідкладні завдання. Адже важливим елементом є державний внутрішній фінконтроль, що сприяє підвищенню ефективності використання бюджетних коштів. Звісно, шляхом системного вдосконалення діяльності розпорядників коштів, центральних і місцевих органів виконавчої влади, підвищення рівня бюджетної культури самоврядних структур. Саме таким чином вдосконалюється система управління державними фінансами.
З нагоди професійного свята колективу Державної фінансової інспекції не зупинятися на досягнутому. підвищувати професійний рівень. Нам не обійтися без творчого натхнення.
Ревізор завжди має бути висококласним фахівцем майже в усіх галузях народного господарства, мати сильний характер і надзвичайну наполегливість, нездоланну життєлюбність.
Нехай професіоналізм буде запорукою виконання високого громадянського обов’язку. Бажаємо всім фінансового добробуту!

Прес-служба ДФІ
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 779
Зарегистрирован: 03 янв 2012, 11:32

Сообщение Прес-служба ДФІ » 31 июл 2015, 14:07

Держфінінспекція за 6 місяців 2015 року забезпечила відшкодування втрат на понад 356 млн грн
Прес-служба Держфінінспекції України

Протягом І півріччя 2015 року Держфінінспекція України та її територіальні органи забезпечили відшкодування втрат фінансових і матеріальних ресурсів держави загалом на 356,6 млн грн. Зокрема, сума відшкодування втрат ресурсів, що були виявлені в попередні роки, становить 155,1 млн грн. Про це повідомила Голова Держфінінспекції України Лідія Гаврилова під час розширеного засідання Колегії Держфінінспекції сьогодні.

Зокрема, за її словами, завдяки заходам, що їх вжили державні фінансові інспектори, до бюджетів, бюджетних установ і організацій та підприємств надійшло понад 92,3 млн грн. Забезпечено відшкодування і поновлення незаконних, нецільових витрат та недостач ресурсів на загальну суму 264,4 млн грн.

Окрім того, реалізуючи право на звернення до суду в інтересах держави, спеціалісти Держфінінспекції пред'явили 235 позовів щодо відшкодування втрат фінансових і матеріальних ресурсів на загальну суму 220,9 млн грн. Пред'явлення ще 269 таких позовів ініційовано перед органами прокуратури та об'єктами контролю.

Загалом від початку 2015 року Держфінінспекція перевірила 1 687 підприємств, установ та організацій, з яких майже на 87 % виявила порушення фінансово-господарської дисципліни.


Прес-служба ДФІ
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 779
Зарегистрирован: 03 янв 2012, 11:32

Проти зловживань

Сообщение Прес-служба ДФІ » 29 сен 2015, 11:51

Профілактичні заходи
Конфлікт інтересів – «сходинка» до корупції

Шановні громадяни! Звертайтеся на телефон довіри
органів Державної фінансової інспекції в Херсонській області
у місті Херсоні за номером 263628


Особи, уповноважені на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, незважаючи на особисті інтереси, вживають вичерпних заходів щодо недопущення конфлікту інтересів, а також не допускають вчинення дій чи бездіяльності, що можуть спричинити виникнення конфлікту інтересів або створити враження його наявності. Зазначені особи не можуть прямо чи опосередковано спонукати у будь-який спосіб підлеглих до прийняття рішень, вчиняти дії або бездіяльність на користь своїх особистих інтересів та/або інтересів третіх осіб.

На законодавчому рівні в низці галузевих законів передбачено такі способи врегулювання конфлікту інтересів у випадку повідомлення підлеглим свого безпосереднього керівника про наявність конфлікту інтересів:
• доручення виконання відповідного службового завдання іншій посадовій особі;
• особистого виконання керівником службового завдання;
• в інший спосіб, передбачений законодавством.

Прес-служба ДФІ
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 779
Зарегистрирован: 03 янв 2012, 11:32

Схожі дзвінки

Сообщение Прес-служба ДФІ » 18 дек 2015, 09:51

Застереження Держфінінспекції України щодо можливих шахрайських дій від імені Контрольно-ревізійного управління

17 грудня ц.р. до Державної фінансової інспекції України звернулася мешканка м. Запоріжжя і повідомила, що їй зателефонував такий собі Герасименко Олег Степанович, який представився нібито працівником відділу компенсації вкладів Департаменту прав споживачів Контрольно-ревізійного управління. Дзвінок вона отримала із номера телефону 0958334526. Чоловік пообіцяв їй як вкладниці фінансової піраміди "МММ" посприяти у поверненні коштів. Для цього жінка мала переказати за таку "допомогу" на відповідний картковий рахунок 450 грн. Схожі дзвінки отримали й інші мешканці м.Запоріжжя.
З огляду на зазначене, Держфінінспекція повідомляє, що такі дії є шахрайськими! Оскільки:
по-перше, наразі в Україні немає такого центрального органу виконавчої влади, як Головне контрольно-ревізійне управління: відповідно до Указу Президента № 1085 від 09.12.2010 ГоловКРУ з 9 грудня 2010 року реорганізовано в Державну фінансову інспекцію України;
по-друге, до компетенції Держфінінспекції, як і ГоловКРУ, не входить і не входило повернення чи сприяння поверненню коштів вкладникам будь-яких фінансових установ;
по-третє, згаданих підрозділів – відділу та департаменту із такими назвами – в структурі Держфінінспекції та ГоловКРУ немає і ніколи не було, а Герасименко Олег Степанович не є працівником Держфінінспекції.
Тому, шановні громадяни, будьте уважними! Якщо вам довелося стикнутися з такими випадками, – негайно повідомляйте про них правоохоронним органам.

Прес-служба ДФІ
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 779
Зарегистрирован: 03 янв 2012, 11:32

Антикорупційна діяльність

Сообщение Прес-служба ДФІ » 11 янв 2016, 17:43

Багатостороння протидія

Кого «ковтає» корупція?

Шановні громадяни! Звертайтеся на «телефон довіри»
органів Державної фінансової інспекції в Херсонській області
у місті Херсоні за номером 263628


Головним стимулом до корупції є можливість отримання прибутку, пов’язаного з використанням владних повноважень. Корупція – це не тільки безконтрольне і приховане особисте збагачення за рахунок суспільства і держави. Це використання агентом-посадовцем наданих йому можливостей і повноважень для досягнення непередбачених цілей, тобто, всупереч вимогам чинного законодавства.

Прес-служба ДФІ
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 779
Зарегистрирован: 03 янв 2012, 11:32

Информация по адресу

Сообщение Прес-служба ДФІ » 29 фев 2016, 11:27

О фактах растрат бюджетных средств просят рассказать фининспекторы
Про случаи растрат бюджетных средств, неправомерных действиях жители Херсонщины могут сообщить по телефону доверия Госфининспекции в Херсонской области.
Ревизоры обращаются к гражданам: если вам известны случаи нарушения действующего законодательства при расходовании бюджетных средств, использовании государственного или коммунального имущества предприятиями, учреждениями, организациями и выявления фактов возможных коррупционных и других неправомерных действий при осуществлении служебных полномочий, сообщайте по телефону доверия Госфининспекции в Херсонской области (0552) 263628.
Госфининспекция в Херсонской области информирует общественность о функционировании телефона доверия, который работает в рабочие дни с 9:00 до 18:00 (в пятницу с 9:00 до 16:45).

Прес-служба ДФІ
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 779
Зарегистрирован: 03 янв 2012, 11:32

Тендери

Сообщение Прес-служба ДФІ » 25 апр 2016, 11:22

Держфінінспекція за 3 місяці 2016 року попередила порушення у сфері держзакупівель на суму 815 млн грн

Прес-служба Державної фінансової інспекції України

За результатами аналізу державних закупівель (без виходу на об’єкт контролю шляхом запиту документів) протягом січня – березня 2016 року територіальні органи Держфінінспекції України попередили порушення у сфері держзакупівель на загальну суму 815 млн грн. Про це повідомила Голова Держаудитслужби Лідія Гаврилова під час розширеного засідання Колегії Держфінінспекції сьогодні. Зокрема, через виявлені фінансові порушення відмінено 242 конкурсних торгів на загальну суму майже 697 млн грн. Укладених договорів розірвано на загальну суму понад 118 млн грн.

Найбільші результати із попередження порушень під час держзакупівель мають держфінінспекції в Одеській (99,4 млн грн, або 12,2 % від суми попереджених порушень по Україні), Миколаївській (79,5 млн грн, або 9,8 %), Сумській (78,9 млн грн, або 9,7 %), Івано-Франківській (72,9 млн грн, або 9 %) та Чернігівській (70,8 млн грн, або 8,7 %) областях.

Довідково. За результатами аналізу державних закупівель і позапланових перевірок державних закупівель 2015 року територіальні органи Держфінінспекції України попередили порушення під час закупівель товарів, робіт та послуг за державні кошти на загальну суму 2,7 млрд грн. Зокрема, за рахунок відміни конкурсних торгів – на суму 1,6 млрд грн та шляхом розірвання укладених договорів – на суму 1,1 млн грн.

Прес-служба ДФІ
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 779
Зарегистрирован: 03 янв 2012, 11:32

Новини інших територіальних інспекцій

Сообщение Прес-служба ДФІ » 07 ноя 2016, 14:18

На Одещині в Кодимському лісгоспі незаконно вирубали 570 дерев на суму понад 1,5 млн грн

Під час ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності державного підприємства «Кодимське лісове господарство» фахівці Держфінінспекції в Одеській області виявили порушення, що призвели до втрат фінансових ресурсів, на суму більш як 1,5 млн грн. Контрольний захід охопив роботу підприємства з 01.09.2011 по 31.08.2015.

Зокрема, під час контрольного перерахунку пнів у Слобідському лісництві Кодимського лісового господарства фінінспектори встановили незаконну вирубку 570 дерев, через що державі завдано збитків на загальну суму понад 1,5 млн грн.

Про результати ревізії поінформовано Управління захисту економіки в Одеській області Департаменту захисту економіки Національної поліції України.
Прес-служба Держфінінспекції в Одеській області

ПСУ ПО ДАСУ в області
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 564
Зарегистрирован: 03 ноя 2016, 14:34

Правові акценти

Сообщение ПСУ ПО ДАСУ в області » 11 ноя 2016, 11:49

Правовий захист громадян

За понад 20 років Незалежності України принципи прав людини, закладені в законодавстві, міжнародних зобов'язаннях та Конституції України, поступово стають реальними підґрунтям для громадянського суспільства та механізмами державного управління.
У 1991 році Україна, ставши незалежно державою, зробила перший крок на шляху до ствердження демократичності, верховенства права.
Права людини в сучасному світі - це проблема, вирішення якої стоїть у центрі практичної діяльності міжнародного співтовариства і кожної держави.
Права людини - це її можливість діяти певним чином для того, щоб забезпечити своє нормальне існування, розвиток і задоволення власних потреб.
Поняття про права людини включає два аспекти:
> природні права людини, неподільно пов'язані з її існуванням та розвитком;
> набуті права людини, що характеризують її соціально-політичний статус.
Другий розділ Конституції України закріплює систему прав, свобод і обов'язків, яку можна поділити на особисті (природні, громадянські), політичні, соціальні, економічні, культурні, екологічні та сімейні права і обов'язки. Сукупність конституційних норм визначає правовий статус людини і громадянина.
Міжнародне співтовариства приділяє правам людини велику увагу, для цього визначає міжнародно-правові стандарти в цій галузі, тобто в договірному порядку встановлює правові норми мінімально припустимого поводження держав з індивідами, що перебувають на її території.
Ці стандарти закріплені:
> Загальною декларацією прав людини (1948 р.);
> Міжнародним пактом про економічні, соціальні і культурні права (1966 р.);
> Конвенцією про ліквідацію всіх форм дискримінації щодо жінок (1979 р.);
> Конвенцією про права дитини (1989 р.);
> іншими міжнародно-правовими документами.
Права людини випливають з природного права, притаманного людині від народження, поширюються на всіх людей, що проживають в конкретній державі (громадян держави, громадян інших держав, осіб без громадянства). Права громадянина закріплюються за особою в силу її приналежності до громадянства держави (громадяни мають політичні й інші права, яких не мають інші особи).
Конституція визначає життя людини, її здоров'я, честь і гідність, недоторканість і безпеку найвищою соціальною цінністю. Утвердження прав і свобод людини є головним обов'язком держави, вона визначає зміст і спрямованість її діяльності.
Конституційні права і свободи людини і громадянина можна поділити на три групи:
1. Особисті права і свободи людини (громадянські, природні) безпосередньо пов'язані з сутністю людини, як фізичної особи, зокрема:
- право на вільний розвиток своєї особистості (ст. 23 Конституції України);
- невід'ємне право на життя (ст. 27);
- право на повагу до гідності (ст. 28);
- право на свободу та особисту недоторканість (ст. 29);
- право на недоторканість житла (ст. З0);
- право на таємницю листування, телефонних розмов та іншої кореспонденції (ст. 31);
- право на невтручання в особисте та сімейне життя (ст. 32);
- право на свободу пересування і вільний вибір місця проживання (ст. 33);
- право на свободу думки і слова, вільне вираження своїх поглядів і переконань (ст. 34);
- право на свободу світогляду і віросповідання (ст. 35).
2. Політичні права і свободи громадянина України пов'язані з взаємовідносинами особи і держави:
> право на об'єднання у політичні партії та політичні організації (ст. 36);
> право вільно обирати і бути обраними до органів державної влади та органів місцевого самоврядування (ст. 38);
3. Економічні, культурні, соціальні, екологічні та сімейні права людини:
- право кожного володіти, користуватися і розпоряджатися своєю власністю, результатом своєї інтелектуальної, творчої діяльності (ст. 41);
- право кожного на підприємницьку діяльність (ст. 42);
- право на працю (ст. 43);
- право працюючих на відпочинок (ст. 45);
- право громадян на соціальний захист (ст. 46);
- право кожного на житло (ст. 47);
- право кожного на достатній життєвий рівень для себе і своєї сім'ї (ст. 48);
- право на охорону здоров'я, медичну допомогу та медичне страхування (ст. 49);
- право на безпечне для життя і здоров'я довкілля, на відшкодування завданої порушенням цього права шкоди (ст. 50);
- право пов'язане з забезпеченням вільної згоди на шлюб, охороною материнства і батьківства, дитини і сім'ї (ст. 51-52);
- право кожного на освіту (ст. 53);
- право на свободу літературної, художньої, іншої творчої діяльності та її результати (ст. 54).
Держава зобов'язана забезпечити реалізацію і захист прав і свобод людини і громадянина. Іноземці і особи без громадянства мають такі самі права, свободи і обов'язки, як і громадяни України, за виключенням окремих, які згідно законодавства можуть належати лише громадянам.
Україна гарантує забезпечення гідних умов життя, певних політичних, соціальних і інших прав і свобод тільки своїм громадянам.
Гарантії прав людини конституційно закріплені в ст. 40, 55-63:
- право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення, або особисто звергатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів (ст. 40);
- право на судовий захист (ст. 55);
- право на відшкодування матеріальної та моральної шкоди, завданої незаконними діями чи бездіяльністю органів державної влади, їх посадових та службових осіб (ст. 56);
- зворотна дія нормативно-правових актів (ст. 58);
- право на правову допомогу (ст. 59);
- право не виконувати явно злочинні розпорядження чи накази (ст.60);
- індивідуальний характер юридичної відповідальності (ст. 61);
- презумпція невинуватості (ст. 62);
- право відмови від показань або пояснень щодо себе, членів сім'ї чи близьких родичів (ст. 63).
Гарантією реалізації прав і свобод людини є також право кожного захищати їх від протиправних посягань, в тому числі від держави, її органів, посадових осіб.
Кожен громадянин має право звертатися за захистом своїх прав до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, інститут якого закріплений Законом України «Про Уповноваженого Верховної Ради України» від 23.12.1997 р., а також після використання всіх національних механізмів правового захисту до відповідних міжнародних судових установ чи органів міжнародних організацій, членом або учасником яких є Україна.
Юридичний сектор управління Південнного офісу Держаудитслужби
в Херсонській області

ПСУ ПО ДАСУ в області
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 564
Зарегистрирован: 03 ноя 2016, 14:34

З перших вуст До громадян.

Сообщение ПСУ ПО ДАСУ в області » 16 ноя 2016, 11:16

В Одессе обсудили главные цели и задачи Госаудитслужбы

В Южной Пальмире состоялась первая коллегия Южного офиса Госаудитслужбы, в которой приняли участие не только сотрудники местного офиса, но также их коллеги из Северо-восточного, Западного и Восточного офисов. Кроме того, на мероприятии присутствовал руководитель Южного офиса Государственной аудиторской службы Олег Муратов и директор Департамента операционного аудита Госаудитслужбы Светлана Анищенко.

Во время своей речи, Светлана Викторовна отметила, что на протяжении 20 лет работа аудиторской службы заключалась в проведении ревизий, при чем зачастую проверялись операции, которые производились двумя-тремя годами ранее.

– А за это время на предприятии усевал уже смениться руководитель или главный бухгалтер, а иногда и оба, и получалось, что спрашивать не с кого, и исправить ничего нельзя, – пояснила директор Департамента операционного аудита.

Сейчас правительство ставит перед Госаудитслужбой совершенно иную задачу. Она заключается в первую очередь в предотвращении нарушений. И ключевым фактором в реализации намеченных целей является аудит отдельных хозяйственных операций, или попросту говоря – операционный аудит.

– Речь идет о том, что мы должны оценить эффективность, экономность и необходимость той или иной операции на отдельно взятом госпредприятии, чтобы избежать нецелесообразного использования государственного имущества, – уточнила Светлана Онищенко.

Олег Муратов в свою очередь добавил, что на данное время операционный аудит является наиболее перспективным направлением в работе службы.

– Если коэффициент окупаемости нашей службы, в общем, равен показателю – 1,5, то есть мы приносим государству в полтора раза больше, чем оно тратит на наше содержание, то окупаемость операционного аудита будет во много раз выше, в пределах 10 пунктов, – уверен руководитель Южного офиса Государственной аудиторской службы.

Как стало известно в ходе коллегии, согласно постановлению Кабинета министров с января текущего года операционный аудит проводится на девяти крупных государственных предприятиях. Речь идет о ГП «Администрация морских портов Украины», а также о его Одесском, Южненском, Ильичевском и Белгород-Днестровском филиалах. Также операционный аудит проводится в Одесском морском торговом порту, МТП «Южный», МТП «Черноморск» и Одесском припортовом заводе. За период с января по октябрь текущего года только прямой экономический эффект от работы аудиторов Южного офиса составил более 36 млн грн. При этом им удалось предупредить нарушения в сфере государственных закупок на сумму 725 млн грн.

После коллегии Олег Муратов и Светлана Анищенко провели совместную пресс-конференцию, на которой подробно объяснили представителям СМИ, в чем заключается их основная деятельность. Директор Департамента операционного аудита Госаудитслужбы рассказала, что главной целью работы службы является анализ законности и экономической целесообразности действий, предпринимаемых руководством того или иного предприятия.

– Как бы то ни было, но за любые нарушения на предприятии отвечает его руководитель. Поэтому основная наша задача изучить ту или иную планируемую операцию, и дать рекомендации руководству о том, стоит ее проводить или лучше воздержаться. Будет она полезна для предприятия или наоборот приведет к нецелесообразному расходованию средств, – пояснила Светлана Онищенко.

В свою очередь Олег Муратов подчеркнул, что не всегда руководители прислушиваются к рекомендациям аудиторов. По его словам, те главы предприятий, которые хотят работать на благо своих компаний, зачастую прислушиваются к рекомендациям аудиторов, а те, кто наоборот – преследуют свою выгоду и свои интересы – игнорируют их. В таких случаях у аудиторов есть целый ряд механизмов воздействия. Они анализируют проведенную операцию, и если обнаруживают нарушения, то предпринимают соответствующие меры, вплоть до рекомендации – сменить руководителя данного ГП.

– В нашу компетенцию входит, в том числе, аудит и оценка расходов бюджетов, поэтому мы будем анализировать бюджет и Одессы, и области, на всех этапах: составления, рассмотрения, принятия, реализации, внесения изменений и отчетности за них. Мы будем проверять, есть ли реальный экономический эффект от тех финансовых вливаний, которые были сделаны, – сообщил руководитель Южного офиса Государственной аудиторской службы.

В завершении Олег Муратов отметил, что его служба уже плотно сотрудничает с общественными организациями и намерена впредь работать совершенно открыто. Он рассказал, что на сайте Южного офиса можно найти всю необходимую информацию, касающуюся деятельности службы. Вплоть до того, что каждый руководитель может зайти и посмотреть, на когда запланирована плановая ревизия его предприятия.

– Мы стремимся к максимальной открытости и сотрудничеству со СМИ и общественностью, потому что я считаю, что только совместными усилиями мы сможем навести порядок и добиться наилучших результатов, – резюмировал Олег Муратов.
http://odessamedia.net/news/v-odesse-ob ... ditslujbi/

ПСУ ПО ДАСУ в області
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 564
Зарегистрирован: 03 ноя 2016, 14:34

Олег Муратов. Южный офис.

Сообщение ПСУ ПО ДАСУ в області » 16 ноя 2016, 11:34

Аудиторы проверят решение Одесского горсовета о покупке «Краяна»

Сотрудники Южного офиса Государственной аудиторской службы Украины проверят целесообразность решения горсовета о приобретении здания завода «Краян» за 185 миллионов гривен

Об этом в ходе пресс-конференции сообщил глава Южного офиса Олег Муратов,передает odessamedia.

Он отметил, что в службе уже есть несколько обращений по поводу данного решения горсовета и не только его. Поэтому изучение данного вопроса внесено в проект плана, который утверждается Госаудитслужбой, на первый квартал 2017 года.

- Мы понимаем, что этот проект имеет острое социальное значение, поэтому я не буду его сейчас комментировать, но могу заверить, что мы изучим данный вопрос всесторонне, не откладывая в долгий ящик, - заверил Олег Муратов.

http://odessa.comments.ua/news/2016/11/15/161036.html

ПСУ ПО ДАСУ в області
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 564
Зарегистрирован: 03 ноя 2016, 14:34

До уваги жителів Херсонської, Миколаївської та Одеської областей та тимчасово окупованого Криму.

Сообщение ПСУ ПО ДАСУ в області » 17 ноя 2016, 11:42

Інформуємо про офіційний веб-сайт Південного офісу Держаудитслужби України http://www.odoblkru.gov.ua/
Последний раз редактировалось ПСУ ПО ДАСУ в області 13 дек 2016, 14:24, всего редактировалось 1 раз.

ПСУ ПО ДАСУ в області
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 564
Зарегистрирован: 03 ноя 2016, 14:34

Ближче до простих громадян. Муратов.

Сообщение ПСУ ПО ДАСУ в області » 13 дек 2016, 14:23

Начальник Південного офісу Держаудитслужби відвідав з робочим візитом м. Чорноморськ

Згідно з планом контрольно-ревізійної роботи апарату Південного офісу Держаудитслужби, сьогодні, 12 грудня, розпочалась ревізія фінансово-господарської діяльності бюджету м. Чорноморськ за період з 01.01.2013 року по завершений місяць 2016 року.

Під час візиту О. Муратов зустрівся з Чорноморським міським головою Хмельнюком Валерієм Яковичем та представив керівника ревізійної групи – заступника начальника відділу контролю в органах влади, оборони, правоохоронних органах та за місцевими бюджетами Південного офісу Держаудитслужби Пустову Надію і всю ревізійну бригаду.

У Програмі ревізії наступні об’єкти:

Виконавчий комітет Чорноморської міської ради;

Фінансове управління Чорноморської міської ради;

Управління державної казначейської служби України у м. Чорноморськ;

Олександрівська селищна адміністрація Чорноморської міської ради.


Також О. Муратов провів робочі зустрічі з начальником Іллічівської філії Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» Скворцовим Геннадієм Павловичем та директором Державного підприємства «Морський торговельний порт «Чорноморськ» Крижановським Сергієм Володимировичем.

Під час зустрічі керівники обговорили проблемні питання, які необхідно дослідити при проведенні операційного аудиту на цих підприємствах. Крім того, обговорено перелік проблемних питань, що стримують розвиток море-господарської галузі Одещини, та досягнуто попередні домовленості про підготовку низки конкретних пропозицій, які будуть вивчені керівництвом Південного офісу під час проведення Державного фінансового аудиту на ДП «Морський торговельний порт «Чорноморськ».

Більше новин: http://www.odoblkru.gov.ua/

ПСУ ПО ДАСУ в області
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 564
Зарегистрирован: 03 ноя 2016, 14:34

Земельне питання

Сообщение ПСУ ПО ДАСУ в області » 17 мар 2017, 11:21

Аудит Держгеокадастру засвідчив неповне виконання ним функцій та завдань – Держаудитслужба
Прес-служба Державної аудиторської служби України

Держаудитслужба провела державний фінансовий аудит виконання бюджетних програм Державною службою України з питань геодезії, картографії та кадастру (Держгеокадастр) та фінансовий аудит діяльності підприємств, що належать до сфери його управління. Аудитами було охоплено період діяльності об’єктів контролю з 01.01.2013 по 01.10.2016.

Під час аудиторського дослідження встановлено прийняття Держгеокадастром неефективних управлінських рішень та виконання не повною мірою покладених на нього функцій та завдань.

Зокрема, за належного фінансування із державного бюджету заходів для реалізації бюджетної програми «Загальнодержавні топографо-геодезичні та картографічні роботи, демаркація та делімітація державного кордону» Держгеокадастр не забезпечив повного та ефективного виконання робіт з демаркації російсько-українського державного кордону (ділянка кордону, що не входить до зони АТО). Через це не було досягнуто кінцевої мети програми: не винесено лінії державного кордону на місцевості.

Неякісне виконання органами Держгеокадастру цілей та завдань, передбачених бюджетною програмою «Проведення земельної реформи», призвело до внесення недостовірних даних до публічної кадастрової карти України. Це, зі свого боку, спричинило: численні випадки накладок земельних ділянок; недостовірні дані про власників земельних ділянок; присвоєння за результатами інвентаризації земель кадастрових номерів на земельні ділянки, які уже мають ці номери, тощо. Через це неможливим стало надання юридичним і фізичним особам, а також органам влади повної та достовірної інформації про наявність та розташування земель.

Загалом під час проведення аудиту в системі Держгеокадастру виявлено неефективне використання як коштів державного бюджету, так і коштів державних підприємств. Також виявлено упущені можливості додаткового надходження фінансових ресурсів майже на 400 млн грн. З них 310 млн грн недоотримано бюджетами різних рівнів та державними підприємствами, неефективні управлінські рішення було прийнято на суму близько 72 млн грн, сума упущеної підприємствами вигоди становила 17 млн грн.

Варто зазначити, що з 2013 року Держгеокадастр та його територіальні підрозділи наділені повноваженнями щодо контролю за наданням у користування (оренду) земель сільгосппризначення. Проте через невжиття ними дієвих заходів із приведення до вимог законодавства розміру орендної ставки за договорами, раніше укладеними районними державними адміністраціями, місцеві бюджети недоотримали загалом понад 14 млн грн.

Крім того, територіальні органи Держгеокадастру не дотрималися його ж рекомендацій щодо встановлення орендної ставки для земельних ділянок сільгосппризначення державної власності у розмірі не менше 8 % від нормативно-грошової оцінки землі. Через це місцеві бюджети не отримали розрахунково понад 300 млн грн на рік.

Про результати проведених аудитів поінформовано Кабінет Міністрів України, Мінфін та Мінагрополітики.
Більше аудиторських новин: http://www.dkrs.gov.ua/kru/uk/index

ПСУ ПО ДАСУ в області
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 564
Зарегистрирован: 03 ноя 2016, 14:34

Щодо функціонування телефону довіри у Держаудитслужбі.

Сообщение ПСУ ПО ДАСУ в області » 27 дек 2017, 16:25

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
НАКАЗ
04.10.2016
м. Київ
N 101

Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
26 жовтня 2016 р. за N 1397/29527

Про затвердження Порядку функціонування телефону довіри у Держаудитслужбі та її міжрегіональних територіальних органах

Із змінами і доповненнями, внесеними
наказом Державної аудиторської служби України
від 22 травня 2017 року N 114

Відповідно до статті 40 Конституції України, Закону України "Про звернення громадян", пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року N 43,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Порядок функціонування телефону довіри у Держаудитслужбі та її міжрегіональних територіальних органах, що додається.

2. Департаменту стратегічного планування, звітності та методологічної роботи Державної аудиторської служби України забезпечити подання цього наказу в установленому порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.

3. Сектору взаємодії зі ЗМІ та зв'язків з громадськістю Державної аудиторської служби України у десятиденний строк з дня державної реєстрації цього наказу в Міністерстві юстиції України забезпечити його оприлюднення на офіційному веб-сайті Державної аудиторської служби України.

4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

5. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.



Голова Л. В. Гаврилова



ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Державної аудиторської служби України
04 жовтня 2016 року N 101

Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
26 жовтня 2016 р. за N 1397/29527
Порядок
функціонування телефону довіри у Держаудитслужбі та її міжрегіональних територіальних органах


1. Цей Порядок розроблено відповідно до статті 40 Конституції України, Закону України "Про звернення громадян", підпункту 16 пункту 4 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року N 43.

2. Цей Порядок визначає послідовність дій посадових осіб Держаудитслужби та її міжрегіональних територіальних органів (далі - офіси) при отриманні, обліку та опрацюванні інформації, яка надходить від фізичних осіб за телефоном довіри (далі - повідомлення).

3. Основними завданнями функціонування телефону довіри є:

надання інформації щодо повноважень Держаудитслужби;

забезпечення оперативного реагування на порушення законодавства при витрачанні бюджетних коштів, використанні державного чи комунального майна підконтрольними установами, визначеними частиною першою статті 2 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні" (далі - підконтрольні установи);

виявлення фактів можливих корупційних та інших неправомірних дій (бездіяльності), рішень посадових осіб Держаудитслужби та офісів при здійсненні ними своїх повноважень.

4. Функції з прийняття, обліку і опрацювання повідомлень, що надходять від фізичних осіб (далі - заявник), покладаються наказом Держаудитслужби чи офісу відповідно на посадову особу (далі - відповідальна посадова особа) або структурний підрозділ (далі - відповідальний підрозділ) з урахуванням завдань та функцій структурних підрозділів Держаудитслужби та офісів.

З числа посадових осіб відповідального підрозділу визначається особа, яка забезпечує своєчасність реєстрації отриманих повідомлень та реагування на них.

5. Відповідальна посадова особа при прийнятті повідомлення пропонує заявникові надати інформацію про себе (прізвище, ім'я, по батькові), суть подій, що стали причиною звернення, іншу інформацію, що має суттєве значення для вирішення конкретного питання.

Незгода заявника надати інформацію про своє прізвище, ім'я та по батькові не є підставою для відмови у прийнятті повідомлення.

6. Усі повідомлення, зокрема й анонімні, що надійшли за телефоном довіри, централізовано реєструються в день їх надходження відповідальною посадовою особою із зазначенням дати надходження повідомлення, змісту повідомлення, прізвища, імені та по батькові заявника (у разі повідомлення заявником такої інформації), прізвища, імені та по батькові посадової особи Держаудитслужби чи офісу, яка отримала повідомлення.

Повідомлення, що потребують додаткового вивчення і відповідь на які не може бути надана в режимі телефонного спілкування, разом із письмовою резолюцією керівника Держаудитслужби, офісу передаються до відповідного структурного підрозділу Держаудитслужби, офісу для вирішення по суті.

Анонімні повідомлення реєструються з відміткою "БП" та порядковим номером. Контрольний термін виконання анонімних повідомлень та повідомлень, які не потребують додаткового вивчення, не встановлюється.

(пункт 6 у редакції наказу Державної
аудиторської служби України від 22.05.2017 р. N 114)

7. У разі висловлення заявником бажання надіслати письмове звернення відповідальна посадова особа повідомляє йому поштову адресу Держаудитслужби, офісу.

8. Залежно від отриманої інформації відповідальний підрозділ або відповідальна посадова особа вживає таких заходів:

у разі надходження запитань щодо повноважень Держаудитслужби, офісу - надає відповідну інформацію (в режимі телефонного спілкування);

у разі надходження повідомлень про порушення законодавства підконтрольними установами - доповідає керівникові Держаудитслужби або офісу для вирішення питання щодо необхідності письмового інформування відповідного структурного підрозділу Держаудитслужби або керівника офісу для врахування повідомлення при проведенні планових контрольних заходів;

у разі надходження повідомлень про можливі неправомірні дії (бездіяльність) та рішення посадових осіб Держаудитслужби або офісу при здійсненні ними своїх повноважень - доповідає керівникові Держаудитслужби для вирішення питання щодо необхідності письмового інформування керівника відповідного структурного підрозділу Держаудитслужби або керівника офісу для прийняття рішення щодо перевірки повідомлення;

у разі надходження від заявників повідомлень, розгляд яких не належить до компетенції Держаудитслужби, - забезпечує направлення отриманої інформації до органів державної влади, до компетенції яких належить вирішення порушених заявниками питань.

9. Функціонування телефону довіри забезпечується щодня у робочий час відповідно до режиму роботи Держаудитслужби, офісів.

10. Номер телефону довіри розміщується на стендах за місцезнаходженням Держаудитслужби та офісів, у засобах масової інформації та на офіційному веб-сайті Держаудитслужби.

В офісах поряд з номером телефону довіри відповідного офісу розміщується номер телефону довіри Держаудитслужби.



Директор Департаменту
стратегічного планування,
звітності та методологічної роботи
І. Р. Волянський

Аватара пользователя
PetrovskiyI
Новичек
Сообщения: 11
Зарегистрирован: 02 янв 2018, 19:43

Re: Звернення до громадян

Сообщение PetrovskiyI » 02 янв 2018, 20:01

к кому бы обратиться?

Ответить
  • Похожие темы
    Ответы
    Просмотры
    Последнее сообщение

Вернуться в «Украина»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 1 гость