Бюджетні питання - на контролі
Обговорення фінансової сфери Херсонської області. Останні фінансові новини, зміни в законодавстві, які стосуються фінансової діяльності, аналіз ринку, фінансові рекомендації та поради. Користувачі форуму можуть ділитися своїм досвідом управління фінансами, обговорювати інвестиційні можливості та фінансові стратегії
-
- VIP користувач
- Повідомлень: 778
- З нами з: 03 січня 2012, 11:32
Бюджетні питання - на контролі
ПРЯМА ПРОТИДІЯ
Деякі установи і підприємства мають чимало «уславлених» порушень фінансово-господарської діяльності.
До ревізії підконтрольних об’єктів, підпорядкованих Національній академії аграрний наук, херсонські фінансові інспектори залучають управлінців з контролю за використанням і охороною земель, які працюють у державній інспекції сільського господарства, опрацьовують інформацію органів Держкомзему і органів державної влади.
Зокрема, дослідне господарство «Великі Клини», що є підрозділом інституту водних проблем і меліорації НААНУ не переоформило, у зв’язку з відомчим наказом № 318, земельну ділянку площею 1374,1 га. Після зміни назви Інститутом зрошувального землеробства теж не переоформлено державний акт на земельну ділянку площею 428,24 га. Так само і земельну ділянку, у зв’язку з реорганізацією Інституту південного овочівництва і баштанництва, не переоформлено на південну державну сільськогосподарську дослідну станцію інституту водних проблем і меліорації. Задалося б, дрібниці. Проте, коли йдеться про одвічну цінність - землю, автоматично виникає питання про реального, а не колишнього господаря. При цьому повноправний хазяїн, тобто власник, змінився, а відповідних документів на ділянки чомусь не було!
Деякі установи і підприємства мають чимало «уславлених» порушень фінансово-господарської діяльності.
До ревізії підконтрольних об’єктів, підпорядкованих Національній академії аграрний наук, херсонські фінансові інспектори залучають управлінців з контролю за використанням і охороною земель, які працюють у державній інспекції сільського господарства, опрацьовують інформацію органів Держкомзему і органів державної влади.
Зокрема, дослідне господарство «Великі Клини», що є підрозділом інституту водних проблем і меліорації НААНУ не переоформило, у зв’язку з відомчим наказом № 318, земельну ділянку площею 1374,1 га. Після зміни назви Інститутом зрошувального землеробства теж не переоформлено державний акт на земельну ділянку площею 428,24 га. Так само і земельну ділянку, у зв’язку з реорганізацією Інституту південного овочівництва і баштанництва, не переоформлено на південну державну сільськогосподарську дослідну станцію інституту водних проблем і меліорації. Задалося б, дрібниці. Проте, коли йдеться про одвічну цінність - землю, автоматично виникає питання про реального, а не колишнього господаря. При цьому повноправний хазяїн, тобто власник, змінився, а відповідних документів на ділянки чомусь не було!
-
- Мовчазний
- Повідомлень: 5
- З нами з: 30 травня 2013, 20:04
Добрий день!!! Погоджуюсь з Вами на всі 100......і вважаю для того щоб не було стільки порушень потрібно користуватися газетою "Все про бухгалтерський облік" Адреса на неї http://www.vobu.com.ua. Там все розписано......
-
- VIP користувач
- Повідомлень: 778
- З нами з: 03 січня 2012, 11:32
Про споживання природного газу у гуртожитку
Зусиллями херсонських фінінспекторів відшкодовано втрат, заподіяних Чаплинському професійному агроліцею, на суму понад 157 тис. грн
Приміром, у договорі, укладеному між Чаплинським професійним аграрним ліцеєм (далі – Ліцей) і ПАТ "Херсонгаз", ціни на послуги з газопостачання адміністративного корпусу та гуртожитку було застосовано лише як для категорії споживачів "Бюджетна установа".
При цьому, гуртожитки відносяться до житлового фонду, тобто, до категорії споживачів "Населення" відповідно до ст.19 Закону України "Про житлово-комунальні послуги" та згідно з нормами Житлового кодексу.
Внаслідок укладання тільки одного договору на газопостачання замість двох, для різних категорій споживачів, не дотримання режиму економії, Ліцеєм сплачено бюджетні кошти, за завищеним тарифом, на суму 157,47 тис. грн. Завдяки фінінспекторам відшкодовано зазначену зайву суму за спожитий мешканцями гуртожитку природний газ протягом останніх двох років.
Приміром, у договорі, укладеному між Чаплинським професійним аграрним ліцеєм (далі – Ліцей) і ПАТ "Херсонгаз", ціни на послуги з газопостачання адміністративного корпусу та гуртожитку було застосовано лише як для категорії споживачів "Бюджетна установа".
При цьому, гуртожитки відносяться до житлового фонду, тобто, до категорії споживачів "Населення" відповідно до ст.19 Закону України "Про житлово-комунальні послуги" та згідно з нормами Житлового кодексу.
Внаслідок укладання тільки одного договору на газопостачання замість двох, для різних категорій споживачів, не дотримання режиму економії, Ліцеєм сплачено бюджетні кошти, за завищеним тарифом, на суму 157,47 тис. грн. Завдяки фінінспекторам відшкодовано зазначену зайву суму за спожитий мешканцями гуртожитку природний газ протягом останніх двох років.
-
- VIP користувач
- Повідомлень: 778
- З нами з: 03 січня 2012, 11:32
До відома бухгалтерів бюджетної сфери
До уваги керівників та бухгалтерів установ, підприємств та організацій бюджетної сфери Херсонщини
З метою запобігання та упередження порушень законодавства, для підвищення в державі фінансово-бюджетної дисципліни, посилення боротьби з корупцією та контролю за використанням державного майна і фінансових ресурсів Державна фінансова інспекція України звернулася до Кабінету Міністрів України з обґрунтуванням необхідності ознайомлення на постійній основі відповідних органів державної влади, підприємств, установ та організацій з результатами контрольних заходів та рекомендаціями щодо надання практичної допомоги в запобіганні фінансовим правопорушенням.
Відповідно до доручення Прем'єр-міністра України М.Я. Азарова від 11 жовтня 2013 року № 2-812 Держфінінспекція України на урядовому рівні отримала підтримку ініціативи щодо обов’язкового забезпечення ознайомлення на постійній основі міністерств та відомств з матеріалами видання «Фінансовий контроль». Тому з даного питання прес-служба Держфінінспекції в Херсонській області звертається до головних розпорядників бюджетних коштів, підприємств, установ і організацій бюджетної сфери, територіальних органів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади та районних державних адміністрацій.
З метою запобігання та упередження порушень законодавства, для підвищення в державі фінансово-бюджетної дисципліни, посилення боротьби з корупцією та контролю за використанням державного майна і фінансових ресурсів Державна фінансова інспекція України звернулася до Кабінету Міністрів України з обґрунтуванням необхідності ознайомлення на постійній основі відповідних органів державної влади, підприємств, установ та організацій з результатами контрольних заходів та рекомендаціями щодо надання практичної допомоги в запобіганні фінансовим правопорушенням.
Відповідно до доручення Прем'єр-міністра України М.Я. Азарова від 11 жовтня 2013 року № 2-812 Держфінінспекція України на урядовому рівні отримала підтримку ініціативи щодо обов’язкового забезпечення ознайомлення на постійній основі міністерств та відомств з матеріалами видання «Фінансовий контроль». Тому з даного питання прес-служба Держфінінспекції в Херсонській області звертається до головних розпорядників бюджетних коштів, підприємств, установ і організацій бюджетної сфери, територіальних органів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади та районних державних адміністрацій.
-
- VIP користувач
- Повідомлень: 778
- З нами з: 03 січня 2012, 11:32
Фінансовий контроль
На Херсонщині відремонтовано два дитсадки із залученням зелених інвестицій в рамках виконання державної цільової бюджетної програми
В області успішно завершено капітальний ремонт будівель дошкільних закладів за рахунок екологічних коштів бюджетної програми «Державна підтримка заходів, спрямованих за зменшення обсягів викидів (збільшення абсорбції) парникових газів, у тому числі на утеплення приміщень, закладів соціального забезпечення, розвиток міжнародного співробітництва з питань зміни клімату».
Зокрема, на кошти Програми завершено капітальний ремонт дошкільних навчальних закладів «Олімпієць» міста Гола Пристань і Олександрівського ясла-садка Білозерського району. При цьому Держфінінспекцією встановлено факти завищення підрядниками обсягів і вартості робіт на загальну суму понад 62,3 тис. грн через невірне застосування показників загальновиробничих і адміністративних витрат. Виявлені на даних об’єктах порушення усунуто у повному обсязі.
Відтепер капітально відремонтовані садки функціонують в енергозберігаючому режимі з утепленими стінами, стелею та вікнами.
В області успішно завершено капітальний ремонт будівель дошкільних закладів за рахунок екологічних коштів бюджетної програми «Державна підтримка заходів, спрямованих за зменшення обсягів викидів (збільшення абсорбції) парникових газів, у тому числі на утеплення приміщень, закладів соціального забезпечення, розвиток міжнародного співробітництва з питань зміни клімату».
Зокрема, на кошти Програми завершено капітальний ремонт дошкільних навчальних закладів «Олімпієць» міста Гола Пристань і Олександрівського ясла-садка Білозерського району. При цьому Держфінінспекцією встановлено факти завищення підрядниками обсягів і вартості робіт на загальну суму понад 62,3 тис. грн через невірне застосування показників загальновиробничих і адміністративних витрат. Виявлені на даних об’єктах порушення усунуто у повному обсязі.
Відтепер капітально відремонтовані садки функціонують в енергозберігаючому режимі з утепленими стінами, стелею та вікнами.
-
- VIP користувач
- Повідомлень: 778
- З нами з: 03 січня 2012, 11:32
Фінансова дисципліна
На Херсонщині Держфіінінспекція оприлюднює інформаційні матеріали
з антикорупційним змістом і номером «телефону довіри»
У 2013 році за результатами роботи Держфінінспекції в Херсонській області на шпальтах газет надруковано 243 публікації; передано в ефір 44 повідомлення на телебаченні та 208 інформацій та виступів по радіомовленню, розміщено 477 матеріалів у на веб-сторінках. Отже, кожний третій матеріал розміщено в газетах, кожний четвертий оприлюднено на радіо і телебаченні, кожний другий – в мережі Інтернет.
242 повідомлення і публікації присвячено роз’ясненням у сфері запобігання та протидії корупції.
З усіх оприлюднених упродовж 2013 року матеріалів, 204 (25.7%) нагадують громадянам про номери «телефонів довіри» апарату інспекції та структурних підрозділів (міжрайонних і об’єднаних фінінспекцій).
Крім того, матеріали Держфінінспекції в Херсонській області розміщено в журналі «Фінансовий контроль» (3), на відомчому сайті (24), а також на офіційних сайтах обласних ради і державної адміністрації (40) і «Херсонський форум».
з антикорупційним змістом і номером «телефону довіри»
У 2013 році за результатами роботи Держфінінспекції в Херсонській області на шпальтах газет надруковано 243 публікації; передано в ефір 44 повідомлення на телебаченні та 208 інформацій та виступів по радіомовленню, розміщено 477 матеріалів у на веб-сторінках. Отже, кожний третій матеріал розміщено в газетах, кожний четвертий оприлюднено на радіо і телебаченні, кожний другий – в мережі Інтернет.
242 повідомлення і публікації присвячено роз’ясненням у сфері запобігання та протидії корупції.
З усіх оприлюднених упродовж 2013 року матеріалів, 204 (25.7%) нагадують громадянам про номери «телефонів довіри» апарату інспекції та структурних підрозділів (міжрайонних і об’єднаних фінінспекцій).
Крім того, матеріали Держфінінспекції в Херсонській області розміщено в журналі «Фінансовий контроль» (3), на відомчому сайті (24), а також на офіційних сайтах обласних ради і державної адміністрації (40) і «Херсонський форум».
-
- VIP користувач
- Повідомлень: 778
- З нами з: 03 січня 2012, 11:32
Галузевий фінконтроль
У 2013 році у сфері соціального захисту та охорони здоров’я Херсонщини забезпечено відшкодування втрат на 3,4 млн грн
Фахівці Держфінінспекції в Херсонській області впродовж 2013 року забезпечили відшкодування втрат фінансових і матеріальних ресурсів у сфері соціального захисту та охорони здоров’я на суму 3,4 млн грн.
За матеріалами ревізій і перевірок правоохоронні органи розпочали 7 досудових розслідувань.
До підприємств, установ, організацій, під час ревізії яких виявлено порушення, застосовано 14 фінансових санкцій.
До суду загалом пред'явлено 9 позовів від фінінспекторів та установ щодо відшкодування винними особами втрат фінансових та матеріальних ресурсів майже на 2 млн грн.
За вчинені фінансові порушення 40 посадовців притягнуто до адмістративної відповідальності, 3 – звільнено із займаних посад.
Фахівці Держфінінспекції в Херсонській області впродовж 2013 року забезпечили відшкодування втрат фінансових і матеріальних ресурсів у сфері соціального захисту та охорони здоров’я на суму 3,4 млн грн.
За матеріалами ревізій і перевірок правоохоронні органи розпочали 7 досудових розслідувань.
До підприємств, установ, організацій, під час ревізії яких виявлено порушення, застосовано 14 фінансових санкцій.
До суду загалом пред'явлено 9 позовів від фінінспекторів та установ щодо відшкодування винними особами втрат фінансових та матеріальних ресурсів майже на 2 млн грн.
За вчинені фінансові порушення 40 посадовців притягнуто до адмістративної відповідальності, 3 – звільнено із займаних посад.
-
- VIP користувач
- Повідомлень: 778
- З нами з: 03 січня 2012, 11:32
Комунальна сфера
Херсонські фінінспектори виявили резерви додаткових надходжень до місцевих водоканалів на суму близько 1,5 млн грн
Фінінспектори контролюють питання щодо повноти надходжень, достовірного і правильного визначення розміру доходів підприємствами, що надають житлово-комунальні послуги населенню.
Держфінінспекція в Херсонській області виявила низку порушень при нарахуванні коштів за скид деякими споживачами понаднормативних забруднень у каналізаційній системи відповідно до чинного законодавства. Зокрема, протягом останніх років херсонські фінінспектори виявили на комунальних підприємствах додаткових власних надходжень на загальну суму понад 1,5 млн грн.
На адресу 3 комунальних підприємств направлено письмові вимоги про усунення фінансових порушень. Складено протоколи про адміністративну відповідальність, проінформовано правоохоронні органи. Матеріали ревізій знаходяться на судовому розгляді.
Інспектори наголошують, що бухгалтерським службам водоканалів доцільно суворо дотримуватися вимог до нарахування доходів, затверджених тарифів, калькуляцій, рішень органів місцевого самоврядування та інших законодавчих документів.
Держфінінспекція продовжує ревізувати комунальні підприємства з надання споживачам послуг з водопостачання та водовідведення.
Фінінспектори контролюють питання щодо повноти надходжень, достовірного і правильного визначення розміру доходів підприємствами, що надають житлово-комунальні послуги населенню.
Держфінінспекція в Херсонській області виявила низку порушень при нарахуванні коштів за скид деякими споживачами понаднормативних забруднень у каналізаційній системи відповідно до чинного законодавства. Зокрема, протягом останніх років херсонські фінінспектори виявили на комунальних підприємствах додаткових власних надходжень на загальну суму понад 1,5 млн грн.
На адресу 3 комунальних підприємств направлено письмові вимоги про усунення фінансових порушень. Складено протоколи про адміністративну відповідальність, проінформовано правоохоронні органи. Матеріали ревізій знаходяться на судовому розгляді.
Інспектори наголошують, що бухгалтерським службам водоканалів доцільно суворо дотримуватися вимог до нарахування доходів, затверджених тарифів, калькуляцій, рішень органів місцевого самоврядування та інших законодавчих документів.
Держфінінспекція продовжує ревізувати комунальні підприємства з надання споживачам послуг з водопостачання та водовідведення.
-
- VIP користувач
- Повідомлень: 778
- З нами з: 03 січня 2012, 11:32
Іванівський район
Аудитори Херсонщини виявили резерви для наповнення місцевих бюджетів Іванівського району на понад 800 тис. грн
Під час аудиту місцевих бюджетів фахівці Держфінінспекції виявляють і резерви наповнення казни, і чималі втрати, і випадки неефективного використання фінансових ресурсів.
Аудитори встановили, що в Іванівському районі при проведенні значної роботи з мобілізації додаткових надходжень до доходної частини районного бюджету, органи місцевої влади та місцевого самоврядування не в повній мірі провели роботу по залученню всіх наявних ресурсів для наповнення районного бюджету. Крім того, у процесі його виконання допускалися порушення фінансової дисципліни та неефективне використання бюджетних коштів.
Незважаючи на збільшення протягом чотирьох років видатків на 17,04 млн грн, недофінансування освітніх закладів і програм, охорону здоров'я та галузі соціальний захист, соціальне забезпечення не задовольнило в повному обсязі потреби населення району у послугах цих вагомих галузей бюджетної сфери.
Результати фінансового контролю виявили випадки незаконного та неефективного використання коштів та майна, їх системність і, як результат, наявність резервів наповнення доходної частини місцевих бюджетів, в першу чергу через налагодження та вдосконалення системи внутрішнього фінансового контролю, який, як показало дослідження, є недостатнім.
При витрачанні коштів місцевих бюджетів на харчування дітей у дошкільних навчальних закладах здійснювався недостатній аналіз їх ефективності, не були в достатній мірі вивчені причини значного коливання вартості харчування, невиконання або значне перевиконання затверджених натуральних норм харчування, не сприяло збереженню та зміцненню здоров'я в період росту й розвитку дитини та ефективному витрачанню бюджетних коштів на загальну суму 153,8 тис. грн.
Прогалини при плануванні видатків на освітню галузь, а також не забезпечення виконання запланованих (уточнених) видатків призвели до недофінансування загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладів галузі. Матеріально-технічна база дошкільних навчальних закладів потребує оновлення. За досліджений період із загальної суми видатків на утримання дошкільних навчальних закладів (14,28 млн грн) лише 0,31 млн грн, або 2% спрямовано на капітальні видатки. Водночас протягом дослідженого періоду розмір потреби на капітальні видатки ДНЗ головними розпорядниками не визначався взагалі.
Невжиття органами місцевого самоврядування дієвих заходів, спрямованих на підвищення розміру орендної плати на землях сільськогосподарського призначення внаслідок зміни нормативної грошової оцінки земель, зволікання орендарями своєчасного укладання та державної реєстрації договорів оренди земельних ділянок в органах державного земельного кадастру не забезпечило якісного управління та ефективного використання земельних ресурсів, що призвело до недоотримання доходів місцевими бюджетами на суму 819,87 тис. грн.
За результатами дослідження аудитори надають керівництву райдержадміністрацій, районним, селищним і сільським радам, а також бюджетним установам низку пропозицій заради усунення виявлених недоліків та використання всіх резервів для наповнення доходами місцевих бюджетів.
Під час аудиту місцевих бюджетів фахівці Держфінінспекції виявляють і резерви наповнення казни, і чималі втрати, і випадки неефективного використання фінансових ресурсів.
Аудитори встановили, що в Іванівському районі при проведенні значної роботи з мобілізації додаткових надходжень до доходної частини районного бюджету, органи місцевої влади та місцевого самоврядування не в повній мірі провели роботу по залученню всіх наявних ресурсів для наповнення районного бюджету. Крім того, у процесі його виконання допускалися порушення фінансової дисципліни та неефективне використання бюджетних коштів.
Незважаючи на збільшення протягом чотирьох років видатків на 17,04 млн грн, недофінансування освітніх закладів і програм, охорону здоров'я та галузі соціальний захист, соціальне забезпечення не задовольнило в повному обсязі потреби населення району у послугах цих вагомих галузей бюджетної сфери.
Результати фінансового контролю виявили випадки незаконного та неефективного використання коштів та майна, їх системність і, як результат, наявність резервів наповнення доходної частини місцевих бюджетів, в першу чергу через налагодження та вдосконалення системи внутрішнього фінансового контролю, який, як показало дослідження, є недостатнім.
При витрачанні коштів місцевих бюджетів на харчування дітей у дошкільних навчальних закладах здійснювався недостатній аналіз їх ефективності, не були в достатній мірі вивчені причини значного коливання вартості харчування, невиконання або значне перевиконання затверджених натуральних норм харчування, не сприяло збереженню та зміцненню здоров'я в період росту й розвитку дитини та ефективному витрачанню бюджетних коштів на загальну суму 153,8 тис. грн.
Прогалини при плануванні видатків на освітню галузь, а також не забезпечення виконання запланованих (уточнених) видатків призвели до недофінансування загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладів галузі. Матеріально-технічна база дошкільних навчальних закладів потребує оновлення. За досліджений період із загальної суми видатків на утримання дошкільних навчальних закладів (14,28 млн грн) лише 0,31 млн грн, або 2% спрямовано на капітальні видатки. Водночас протягом дослідженого періоду розмір потреби на капітальні видатки ДНЗ головними розпорядниками не визначався взагалі.
Невжиття органами місцевого самоврядування дієвих заходів, спрямованих на підвищення розміру орендної плати на землях сільськогосподарського призначення внаслідок зміни нормативної грошової оцінки земель, зволікання орендарями своєчасного укладання та державної реєстрації договорів оренди земельних ділянок в органах державного земельного кадастру не забезпечило якісного управління та ефективного використання земельних ресурсів, що призвело до недоотримання доходів місцевими бюджетами на суму 819,87 тис. грн.
За результатами дослідження аудитори надають керівництву райдержадміністрацій, районним, селищним і сільським радам, а також бюджетним установам низку пропозицій заради усунення виявлених недоліків та використання всіх резервів для наповнення доходами місцевих бюджетів.
-
- VIP користувач
- Повідомлень: 778
- З нами з: 03 січня 2012, 11:32
Фінінспектори Херсонщини виявили порушень в Каїрському психоневрологічному будинку-інтернаті на суму понад 250 тис. грн
Під час ревізії фінансово-господарської діяльності, проведеної в Каїрському психоневрологічному будинку-інтернаті (далі – Будинок-інтернат) за період з 01.04.2010 року по 01.03.2014 встановлено фінансових порушень, що призвели до втрат та використання коштів спеціального фонду всупереч законодавству, на загальну суму 250,62 тис. грн.
Зокрема, в результаті необгрунтованого відхилення учасника МПП «Ритм» та визначення переможцем іншого учасника, який запропонував найнижчу ціну на сирну продукцію, Будинком-інтернатом зайво витрачено кошти на загальну суму 65,42 тис. грн.
Всупереч вимогам чинного законодавства установою придбано товарів та послуг за кошти, отримані від пенсій підопічних, на загальну суму 56,54 тис. грн, а також завищена вартість виконаних робіт, виявлено лишки товарно-матеріальних цінностей.
Також встановлено факт зайвого нарахування та виплати заробітної плати на загальну суму 25,72 тис. грн. Крім того, обслуговуючому персоналу будинку-інтернату необгрунтовано виплачено заробітку 60,21 тис. грн, а працівникам була невірно нарахована та безпідставно виплачена індексація грошових доходів на загальну суму 24,86 тис. грн.
За допущені порушення фінансової дисципліни на 10 посадових осіб складені адміністративні протоколи.
За результатами ревізії керівнику установи направлені обов’язкові вимоги по усуненню порушень та притягненню винних осіб до відповідальності.
Матеріали ревізії передано правоохоронному органу.
Під час ревізії фінансово-господарської діяльності, проведеної в Каїрському психоневрологічному будинку-інтернаті (далі – Будинок-інтернат) за період з 01.04.2010 року по 01.03.2014 встановлено фінансових порушень, що призвели до втрат та використання коштів спеціального фонду всупереч законодавству, на загальну суму 250,62 тис. грн.
Зокрема, в результаті необгрунтованого відхилення учасника МПП «Ритм» та визначення переможцем іншого учасника, який запропонував найнижчу ціну на сирну продукцію, Будинком-інтернатом зайво витрачено кошти на загальну суму 65,42 тис. грн.
Всупереч вимогам чинного законодавства установою придбано товарів та послуг за кошти, отримані від пенсій підопічних, на загальну суму 56,54 тис. грн, а також завищена вартість виконаних робіт, виявлено лишки товарно-матеріальних цінностей.
Також встановлено факт зайвого нарахування та виплати заробітної плати на загальну суму 25,72 тис. грн. Крім того, обслуговуючому персоналу будинку-інтернату необгрунтовано виплачено заробітку 60,21 тис. грн, а працівникам була невірно нарахована та безпідставно виплачена індексація грошових доходів на загальну суму 24,86 тис. грн.
За допущені порушення фінансової дисципліни на 10 посадових осіб складені адміністративні протоколи.
За результатами ревізії керівнику установи направлені обов’язкові вимоги по усуненню порушень та притягненню винних осіб до відповідальності.
Матеріали ревізії передано правоохоронному органу.
Востаннє редагувалось 24 червня 2014, 11:12 користувачем Прес-служба ДФІ, всього редагувалось 1 раз.
-
- VIP користувач
- Повідомлень: 778
- З нами з: 03 січня 2012, 11:32
Щодо витрачання коштів соціального спрямування
Херсонські фінінспектори встановили в Дніпрянському психоневрологічному будинку-інтернаті порушень чинного законодавства на суму понад 200 тис. грн
Дніпрянський психоневрологічний будинок-інтернат допустив фінансових порушень, що призвели до втрат та використання коштів всупереч діючому законодавству, на загальну суму 200,76 тис. грн.
Приміром, даною установою придбавалися товари, а саме пальне, взуття, глибинний насос, миючі та дезінфікуючі засоби, канцелярія, господарчі товари за кошти пенсій підопічних на зальну суму 95,49 тис. грн, що не передбачено нормативними документами
Крім того, 16 працівникам на суму 78,62 тис. грн зайво нарахована та виплачена індексація грошових доходів і виплачена заробітну плату за час відпустки загалом. Крім того, сумісникам необґрунтовано нараховано та сплачено заробітної плати на загальну суму 20,13 тис. грн.
Всупереч ст. 49 Бюджетного кодексу України Будинком-інтернатом на оплату позабюджетної заборгованості перед підприємством-постачальником послуг з обслуговування електромережі, взяті фінансові зобов’язання за відсутності відповідних асигнувань, на суму 12,2 тис. грн.
Окрім того, нарахування страхових внесків на фонд оплати праці працюючих інвалідів проводилося з розрахунку повної ставки, замість пільгової.
На керівника установи і 4 посадовців складені адміністративні протоколи. Через вчинені винуватцями бюджетні правопорушення Будинку-інтернату зупинено операції з бюджетними коштами на рахунках, а вищестоящій організації запропоновано тимчасово призупинити бюджетні асигнування.
Матеріали ревізії надано до розгляду правоохоронному органу.
Дніпрянський психоневрологічний будинок-інтернат допустив фінансових порушень, що призвели до втрат та використання коштів всупереч діючому законодавству, на загальну суму 200,76 тис. грн.
Приміром, даною установою придбавалися товари, а саме пальне, взуття, глибинний насос, миючі та дезінфікуючі засоби, канцелярія, господарчі товари за кошти пенсій підопічних на зальну суму 95,49 тис. грн, що не передбачено нормативними документами
Крім того, 16 працівникам на суму 78,62 тис. грн зайво нарахована та виплачена індексація грошових доходів і виплачена заробітну плату за час відпустки загалом. Крім того, сумісникам необґрунтовано нараховано та сплачено заробітної плати на загальну суму 20,13 тис. грн.
Всупереч ст. 49 Бюджетного кодексу України Будинком-інтернатом на оплату позабюджетної заборгованості перед підприємством-постачальником послуг з обслуговування електромережі, взяті фінансові зобов’язання за відсутності відповідних асигнувань, на суму 12,2 тис. грн.
Окрім того, нарахування страхових внесків на фонд оплати праці працюючих інвалідів проводилося з розрахунку повної ставки, замість пільгової.
На керівника установи і 4 посадовців складені адміністративні протоколи. Через вчинені винуватцями бюджетні правопорушення Будинку-інтернату зупинено операції з бюджетними коштами на рахунках, а вищестоящій організації запропоновано тимчасово призупинити бюджетні асигнування.
Матеріали ревізії надано до розгляду правоохоронному органу.
-
- VIP користувач
- Повідомлень: 778
- З нами з: 03 січня 2012, 11:32
Упередити хабарі та підкуп
Антикорупційні дії
Умови успішної протидії корупції: антикорупційне законодавство та ефективне його застосування державними органами; політична воля керівництва держави; підтримка антикорупційних заходів держави громадянським суспільством. Кожна із цих складових відіграє у справі протидії корупції свою особливу роль. Вихід за межі правових рамок в антикорупційній діяльності — це шлях до службових зловживань, свавілля, за яких протидія корупції здійснюватиметься тими ж корупційними засобами.
Основоположні засади Стратегії:
1. верховенство права, законність, пріоритет прав людини та громадянина;
2. спрямованість антикорупційної політики та координація діяльності органів влади з її реалізації;
3. системний аналіз корупційних ризиків;
4. проведення антикорупційної експертизи нормативно-правових актів та їх проектів;
5. поєднання зусиль та забезпечення ефективної взаємодії на центральному та регіональному рівнях між органам виконавчої влади, їх територіальними підрозділами, іншими органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями, об'єднаннями громадян з питань реалізації державної антикорупційної політики;
6. впровадження у національне законодавство передового досвіду інших країн світу, а також пропозицій міжнародних організацій з питань антикорупційної політики;
7. взаємодія інститутів громадянського суспільства з органами влади у сфері формування та реалізації державної антикорупційної політики;
8. відкритість та інформованість громадськості про здійснення заходів щодо запобігання та протидії корупції.
Шановні громадяни! З метою недопущення порушень антикорупційного законодавства при використанні бюджетних коштів і майна, телефонуйте на телефон довіри Державної фінансової інспекції в Херсонській області 26 36 28.
Умови успішної протидії корупції: антикорупційне законодавство та ефективне його застосування державними органами; політична воля керівництва держави; підтримка антикорупційних заходів держави громадянським суспільством. Кожна із цих складових відіграє у справі протидії корупції свою особливу роль. Вихід за межі правових рамок в антикорупційній діяльності — це шлях до службових зловживань, свавілля, за яких протидія корупції здійснюватиметься тими ж корупційними засобами.
Основоположні засади Стратегії:
1. верховенство права, законність, пріоритет прав людини та громадянина;
2. спрямованість антикорупційної політики та координація діяльності органів влади з її реалізації;
3. системний аналіз корупційних ризиків;
4. проведення антикорупційної експертизи нормативно-правових актів та їх проектів;
5. поєднання зусиль та забезпечення ефективної взаємодії на центральному та регіональному рівнях між органам виконавчої влади, їх територіальними підрозділами, іншими органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями, об'єднаннями громадян з питань реалізації державної антикорупційної політики;
6. впровадження у національне законодавство передового досвіду інших країн світу, а також пропозицій міжнародних організацій з питань антикорупційної політики;
7. взаємодія інститутів громадянського суспільства з органами влади у сфері формування та реалізації державної антикорупційної політики;
8. відкритість та інформованість громадськості про здійснення заходів щодо запобігання та протидії корупції.
Шановні громадяни! З метою недопущення порушень антикорупційного законодавства при використанні бюджетних коштів і майна, телефонуйте на телефон довіри Державної фінансової інспекції в Херсонській області 26 36 28.
-
- VIP користувач
- Повідомлень: 778
- З нами з: 03 січня 2012, 11:32
11 місяців фінансового контролю на Херсонщині
За 11 місяців 2014 року Держфінінспекція в Херсонській області забезпечила відшкодування втрат на суму близько 26 млн грн
Фахівці Держфінінспекції в Херсонській області протягом січня – листопада 2014 року забезпечили усунення порушень, що призвели до втрат фінансових та матеріальних ресурсів, на суму майже 25,89 млн грн. Зокрема, відшкодовано та поновлено незаконних, нецільових витрат і недостач ресурсів на суму 21,97 млн грн.
За матеріалами контрольних заходів правоохоронні органи розпочали 60 досудових розслідувань.
До суду пред'явлено 31 позов щодо відшкодування втрат фінансових та матеріальних ресурсів на загальну суму 18,03 млн грн.
До установ, які порушили бюджетну дисципліну, застосовано 156 фінансових санкцій у вигляді зупинення операцій з бюджетними коштами, призупинення бюджетних асигнувань і зменшення бюджетних призначень.
За допущені порушення 311 посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності, 152 – до дисциплінарної та матеріальної. Ще 35 осіб звільнено із займаних посад.
За 11 месяцев 2014 Госфининспекция в Херсонской области обеспечила возмещение потерь на сумму около 26 млн грн
Специалисты Госфининспекции в Херсонской области в январе - ноябре 2014 обеспечили устранение нарушений, которые привели к потерям финансовых и материальных ресурсов, на сумму почти 25,89 млн грн. В частности, возмещено и возобновлено незаконных, нецелевых расходов и недостач ресурсов на сумму 21,97 млн грн.
По материалам контрольных мероприятий правоохранительные органы начали 60 досудебных расследований.
В суд предъявлено 31 иск о возмещении потерь финансовых и материальных ресурсов на общую сумму 18,03 млн грн.
К учреждениям, которые нарушили бюджетную дисциплину, применены 156 финансовых санкций в виде остановки операций с бюджетными средствами, приостановки бюджетных ассигнований и уменьшения бюджетных назначений.
За допущенные нарушения 311 должностных лиц привлечены к административной ответственности, 152 - к дисциплинарной и материальной. Ещё 35 человек освобождены от занимаемых должностей.
Фахівці Держфінінспекції в Херсонській області протягом січня – листопада 2014 року забезпечили усунення порушень, що призвели до втрат фінансових та матеріальних ресурсів, на суму майже 25,89 млн грн. Зокрема, відшкодовано та поновлено незаконних, нецільових витрат і недостач ресурсів на суму 21,97 млн грн.
За матеріалами контрольних заходів правоохоронні органи розпочали 60 досудових розслідувань.
До суду пред'явлено 31 позов щодо відшкодування втрат фінансових та матеріальних ресурсів на загальну суму 18,03 млн грн.
До установ, які порушили бюджетну дисципліну, застосовано 156 фінансових санкцій у вигляді зупинення операцій з бюджетними коштами, призупинення бюджетних асигнувань і зменшення бюджетних призначень.
За допущені порушення 311 посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності, 152 – до дисциплінарної та матеріальної. Ще 35 осіб звільнено із займаних посад.
За 11 месяцев 2014 Госфининспекция в Херсонской области обеспечила возмещение потерь на сумму около 26 млн грн
Специалисты Госфининспекции в Херсонской области в январе - ноябре 2014 обеспечили устранение нарушений, которые привели к потерям финансовых и материальных ресурсов, на сумму почти 25,89 млн грн. В частности, возмещено и возобновлено незаконных, нецелевых расходов и недостач ресурсов на сумму 21,97 млн грн.
По материалам контрольных мероприятий правоохранительные органы начали 60 досудебных расследований.
В суд предъявлено 31 иск о возмещении потерь финансовых и материальных ресурсов на общую сумму 18,03 млн грн.
К учреждениям, которые нарушили бюджетную дисциплину, применены 156 финансовых санкций в виде остановки операций с бюджетными средствами, приостановки бюджетных ассигнований и уменьшения бюджетных назначений.
За допущенные нарушения 311 должностных лиц привлечены к административной ответственности, 152 - к дисциплинарной и материальной. Ещё 35 человек освобождены от занимаемых должностей.
-
- VIP користувач
- Повідомлень: 778
- З нами з: 03 січня 2012, 11:32
Результати року
У 2014 році херсонські фінінспектори забезпечили відшкодування коштів на суму понад 6 млн грн у сфері освіти, науки, спорту та інформації
Упродовж 2014 року державні фінансові інспектори проконтролювали витрачання бюджетних коштів державного і місцевого бюджетів у сфері освіти, науки, спорту та інформації Херсонщини на загальну суму 823,78 млн грн.
В результаті проведених ревізій виявлено фінансових порушень, що призвели до втрат на суму 12,22 млн грн. При цьому фінінспекторами забезпечено відшкодуванння порушень, на суму 6,19 млн грн.
За результатами інспектування застосовано 19 фінансових санкцій за вчинені підконтрольними об’єктами бюджетні правопорушення.
До адміністративної, дисциплінарної та матеріальної відповідальності притягнуто 87 посадових осіб.
До суду пред’явлено позовів на суму 9,78 млн грн. Крім того, ініційовано подання 41 позову для забезпечення відшкодування збитків перед органами прокуратури та керівництвом об’єктів контролю.
За матеріалами окремих проведених контрольних заходів розпочато досудові розслідування.
Упродовж 2014 року державні фінансові інспектори проконтролювали витрачання бюджетних коштів державного і місцевого бюджетів у сфері освіти, науки, спорту та інформації Херсонщини на загальну суму 823,78 млн грн.
В результаті проведених ревізій виявлено фінансових порушень, що призвели до втрат на суму 12,22 млн грн. При цьому фінінспекторами забезпечено відшкодуванння порушень, на суму 6,19 млн грн.
За результатами інспектування застосовано 19 фінансових санкцій за вчинені підконтрольними об’єктами бюджетні правопорушення.
До адміністративної, дисциплінарної та матеріальної відповідальності притягнуто 87 посадових осіб.
До суду пред’явлено позовів на суму 9,78 млн грн. Крім того, ініційовано подання 41 позову для забезпечення відшкодування збитків перед органами прокуратури та керівництвом об’єктів контролю.
За матеріалами окремих проведених контрольних заходів розпочато досудові розслідування.
-
- VIP користувач
- Повідомлень: 778
- З нами з: 03 січня 2012, 11:32
Замість продовольства собі гроші.
На Херсонщині шкільні та дитячі заклади не отримали харчів майже на 200 тис. грн.
Працівники Держфінінспекції в Херсонській області провели позапланову ревізію фінансово–господарської діяльності одного з місцеих відділів освіти.
Встановлено, що відповідно до договорів, укладених між установою і двома приватними підприємцями, було передбачено поставку продуктів харчування дошкільним закладам та школам у 2014 році. Підприємці, за рахунок бюджетних коштів, регулярно постачали замовлені продукти харчування. Звісно, лише після того, як керівником установи було надано дозвіл на сплату за такі товари.
Проте, як показала ревізія, головний бухгалтер установи, зловживаючи своїм службовим становищем, підробила фіктивні накладні на отримання продуктів харчування, за які було сплачено коштів майже на 200 тис. грн.
Як офіційно довели фінінспектори, їдальні дошкільних закладів та шкіл не одержали чимало продуктів харчування. Масштаби оборудки вражають: сир кисломолочний - 2.000 кг, масло вершкове - 1.168 кг, риба свіжоморожена (хек, пангасіус) - 302 кг.
Також у ході ревізії було з’ясовано, що один із постачальників харчів за місцем реєстрації взагалі відсутній.
Таким чином, посадовими особами нанесено матеріальну шкоду установі і місцевому бюджету на суму близько 200 тис. грн. За допущені фінансові порушення винуватцям передбачено покарання, адже мають місце ознаки складу злочину в діях посадовців освітньої установи і горе-підприємців за частиною 3 ст. 190 «Шахрайство», частиною 4 ст. 191 «Привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем» та частиною 1 ст. 366 «Службове підроблення» Кримінального кодексу України.
Працівники Держфінінспекції в Херсонській області провели позапланову ревізію фінансово–господарської діяльності одного з місцеих відділів освіти.
Встановлено, що відповідно до договорів, укладених між установою і двома приватними підприємцями, було передбачено поставку продуктів харчування дошкільним закладам та школам у 2014 році. Підприємці, за рахунок бюджетних коштів, регулярно постачали замовлені продукти харчування. Звісно, лише після того, як керівником установи було надано дозвіл на сплату за такі товари.
Проте, як показала ревізія, головний бухгалтер установи, зловживаючи своїм службовим становищем, підробила фіктивні накладні на отримання продуктів харчування, за які було сплачено коштів майже на 200 тис. грн.
Як офіційно довели фінінспектори, їдальні дошкільних закладів та шкіл не одержали чимало продуктів харчування. Масштаби оборудки вражають: сир кисломолочний - 2.000 кг, масло вершкове - 1.168 кг, риба свіжоморожена (хек, пангасіус) - 302 кг.
Також у ході ревізії було з’ясовано, що один із постачальників харчів за місцем реєстрації взагалі відсутній.
Таким чином, посадовими особами нанесено матеріальну шкоду установі і місцевому бюджету на суму близько 200 тис. грн. За допущені фінансові порушення винуватцям передбачено покарання, адже мають місце ознаки складу злочину в діях посадовців освітньої установи і горе-підприємців за частиною 3 ст. 190 «Шахрайство», частиною 4 ст. 191 «Привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем» та частиною 1 ст. 366 «Службове підроблення» Кримінального кодексу України.
-
- VIP користувач
- Повідомлень: 778
- З нами з: 03 січня 2012, 11:32
Фінконтроль громад
У Бериславській міськраді фінінспектори виявили порушень бюджетного законодавства на суму майже півмільйона гривень
Під час ревізії міського бюджету та фінансово-господарської діяльності Бериславської міської ради за період з 01.07.2012 по 01.01.2015 встановлено порушень на загальну суму 480,12 тис. грн.
Приміром, міською радою було оплачено вартість придбаного природного газу, спожитого для опалення адміністративної будівлі КВУ «Бериславський водоканал» в сумі 47,35 тис. грн за рахунок бюджетних асигнувань по загальному фонду. Таким чином, покрито витрати сторонньої організації, якою вказані видатки на даний час відшкодовано.
У 2013 році Бериславська міська рада профінансувала капітальний ремонт частин вулиць Леніна (від вул. Крупської до Лугової) та Приморська (від вул. 1 Травня до Слобідської) в м. Бериславі, на загальну суму 114,34 тис. грн, без фактичного отримання актів виконаних підрядних робіт, які б підтвердили виконання ремонтних робіт.
Бериславською міською радою здійснено видатки на утримання бібліотек №1 та №2, які є філіями районної централізованої бібліотечної системи, з міського бюджету, замість районного, на загальну суму 222,47 тис. грн. Порушення сталося через неприведення головним розпорядником коштів міського бюджету у відповідність з чинним законодавством ряду організаційно-розпорядчих документів. Зокрема, щодо створення та визначення правового статусу двох міських бібліотек та фінансування для їх утримання за рахунок коштів міського бюджету.
Всі порушення, виявлені під час інспектування, усунуто в повному обсязі.
Чотирьох винних осіб притягнуто до адміністративної відповідальності, трьох - до матеріальної. Застосовано чотири фінансові санкції у вигляді зупинення, призупинення і зменшення бюджетних асигнувань, а також пред’явлено попередження про неналежне виконання бюджетного законодавства.
Під час ревізії міського бюджету та фінансово-господарської діяльності Бериславської міської ради за період з 01.07.2012 по 01.01.2015 встановлено порушень на загальну суму 480,12 тис. грн.
Приміром, міською радою було оплачено вартість придбаного природного газу, спожитого для опалення адміністративної будівлі КВУ «Бериславський водоканал» в сумі 47,35 тис. грн за рахунок бюджетних асигнувань по загальному фонду. Таким чином, покрито витрати сторонньої організації, якою вказані видатки на даний час відшкодовано.
У 2013 році Бериславська міська рада профінансувала капітальний ремонт частин вулиць Леніна (від вул. Крупської до Лугової) та Приморська (від вул. 1 Травня до Слобідської) в м. Бериславі, на загальну суму 114,34 тис. грн, без фактичного отримання актів виконаних підрядних робіт, які б підтвердили виконання ремонтних робіт.
Бериславською міською радою здійснено видатки на утримання бібліотек №1 та №2, які є філіями районної централізованої бібліотечної системи, з міського бюджету, замість районного, на загальну суму 222,47 тис. грн. Порушення сталося через неприведення головним розпорядником коштів міського бюджету у відповідність з чинним законодавством ряду організаційно-розпорядчих документів. Зокрема, щодо створення та визначення правового статусу двох міських бібліотек та фінансування для їх утримання за рахунок коштів міського бюджету.
Всі порушення, виявлені під час інспектування, усунуто в повному обсязі.
Чотирьох винних осіб притягнуто до адміністративної відповідальності, трьох - до матеріальної. Застосовано чотири фінансові санкції у вигляді зупинення, призупинення і зменшення бюджетних асигнувань, а також пред’явлено попередження про неналежне виконання бюджетного законодавства.
-
- VIP користувач
- Повідомлень: 778
- З нами з: 03 січня 2012, 11:32
Діяльність фінінспекції за 6 місяців
Держфінінспекція в Херсонській області забезпечила відшкодування втрат на 18 млн грн у І-ому півріччі 2015 року.
Фахівці Держфінінспекції в Херсонській області протягом січня – червня 2015 року забезпечили усунення порушень, що призвели до втрат фінансових та матеріальних ресурсів, на суму 18,08 млн грн. До бюджетів різних рівнів, бюджетних установ та організацій надійшло 1,39 млн грн. Відшкодовано і поновлено незаконних, нецільових витрат та недостач ресурсів на суму 16,69 млн грн.
За результатами контрольних заходів керівники місцевих органів влади, підприємств, установ та організацій прийняли 62 управлінські рішення.
За матеріалами проведених контрольних заходів, у тому числі за результатами перевірок, до яких було залучено фахівців держфінінспекції, правоохоронні органи розпочали 31 досудове розслідування.
До суду пред'явлено 12 позовів щодо відшкодування винними особами втрат фінансових ресурсів на загальну суму 3,9 млн грн.
У 42 випадках до установ, які порушили бюджетне законодавство, застосовано фінансові санкції.
За допущені порушення 138 посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності, 23 – до дисциплінарної і матеріальної, 8 осіб звільнено із займаних посад.
Фахівці Держфінінспекції в Херсонській області протягом січня – червня 2015 року забезпечили усунення порушень, що призвели до втрат фінансових та матеріальних ресурсів, на суму 18,08 млн грн. До бюджетів різних рівнів, бюджетних установ та організацій надійшло 1,39 млн грн. Відшкодовано і поновлено незаконних, нецільових витрат та недостач ресурсів на суму 16,69 млн грн.
За результатами контрольних заходів керівники місцевих органів влади, підприємств, установ та організацій прийняли 62 управлінські рішення.
За матеріалами проведених контрольних заходів, у тому числі за результатами перевірок, до яких було залучено фахівців держфінінспекції, правоохоронні органи розпочали 31 досудове розслідування.
До суду пред'явлено 12 позовів щодо відшкодування винними особами втрат фінансових ресурсів на загальну суму 3,9 млн грн.
У 42 випадках до установ, які порушили бюджетне законодавство, застосовано фінансові санкції.
За допущені порушення 138 посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності, 23 – до дисциплінарної і матеріальної, 8 осіб звільнено із займаних посад.
-
- VIP користувач
- Повідомлень: 778
- З нами з: 03 січня 2012, 11:32
Бюджетні питання - на контролі
Фінінспектори Буковини виявили втрат на 440 тис. грн у Відділі освіти, молоді та спорту Герцаївської РДА
Під час планової ревізії Відділу освіти, молоді та спорту Герцаївської РДА фахівці Держфінінспекції в Чернівецькій області виявили порушення, що призвели до втрат, на суму майже 440 тис. грн.
Зокрема, бухгалтерська служба відділу переплатила працівникам зарплати та надбавок за стаж, а також зайво переказала єдиного соціального внеску, що призвело до втрати 230 тис. грн.
Окрім того, у місцевому органі влади сплатили майже 90 тис. грн за електроенергію, яку спожили інші заклади, та зайво сплатили 46 тис. грн підрядникам, які завищили вартість та обсяги ремонтних робіт.
Також посадові особи відділу не переказали до бюджету частини доходів, отриманих від оренди приміщень, списали продукти харчування на дітей, які фактично були відсутні у школі, коштом загального фонду покрили витрати спеціального фонду тощо.
За допущені порушення 28 посадових осіб відділу притягнуто до адміністративної відповідальності.
Про результати ревізії поінформовано правоохоронні органи.
Прес-служба Держфінінспекції в Чернівецькій області
Під час планової ревізії Відділу освіти, молоді та спорту Герцаївської РДА фахівці Держфінінспекції в Чернівецькій області виявили порушення, що призвели до втрат, на суму майже 440 тис. грн.
Зокрема, бухгалтерська служба відділу переплатила працівникам зарплати та надбавок за стаж, а також зайво переказала єдиного соціального внеску, що призвело до втрати 230 тис. грн.
Окрім того, у місцевому органі влади сплатили майже 90 тис. грн за електроенергію, яку спожили інші заклади, та зайво сплатили 46 тис. грн підрядникам, які завищили вартість та обсяги ремонтних робіт.
Також посадові особи відділу не переказали до бюджету частини доходів, отриманих від оренди приміщень, списали продукти харчування на дітей, які фактично були відсутні у школі, коштом загального фонду покрили витрати спеціального фонду тощо.
За допущені порушення 28 посадових осіб відділу притягнуто до адміністративної відповідальності.
Про результати ревізії поінформовано правоохоронні органи.
Прес-служба Держфінінспекції в Чернівецькій області
-
- VIP користувач
- Повідомлень: 778
- З нами з: 03 січня 2012, 11:32
На контролі
На Дніпропетровщині Павлоградський хімічний завод переплатив підрядникам майже 600 тис. грн
Фахівці Держфінінспекції в Дніпропетровській області під час планової ревізії фінансово-господарської діяльності державного підприємства «Науково-виробниче об’єднання «Павлоградський хімічний завод» виявили порушення, що призвели до втрат фінансових ресурсів, на суму понад 1,1 млн грн. Під час цього контрольного заходу було перевірено діяльність підприємства з 01.01.2014 по 30.04.2015 та перевірено окремі питання з 01.10.2010 по 31.12.2013.
Так, підрядні організації, серед яких ТОВ «Укрхімспецмонтаж-ДП», ТОВ «Промхіммонтаж», ТОВ «Енергополіс», ПП «Південбудмонтаж», ТОВ «Самаріс», ТОВ «Еко Парк Сервіс», ПП «Будсервіс-2000», завищили обсяги та вартість ремонтно-будівельних робіт, бо включили до актів виконаних робіт завищені витрати на відрядження, загальновиробничі витрати, роботу машин і механізмів без документального підтвердження. Через це посадові особи підприємства зайво сплатили їм майже 580 тис. грн.
Прес-служба Держфінінспекції в Дніпропетровській області
Фахівці Держфінінспекції в Дніпропетровській області під час планової ревізії фінансово-господарської діяльності державного підприємства «Науково-виробниче об’єднання «Павлоградський хімічний завод» виявили порушення, що призвели до втрат фінансових ресурсів, на суму понад 1,1 млн грн. Під час цього контрольного заходу було перевірено діяльність підприємства з 01.01.2014 по 30.04.2015 та перевірено окремі питання з 01.10.2010 по 31.12.2013.
Так, підрядні організації, серед яких ТОВ «Укрхімспецмонтаж-ДП», ТОВ «Промхіммонтаж», ТОВ «Енергополіс», ПП «Південбудмонтаж», ТОВ «Самаріс», ТОВ «Еко Парк Сервіс», ПП «Будсервіс-2000», завищили обсяги та вартість ремонтно-будівельних робіт, бо включили до актів виконаних робіт завищені витрати на відрядження, загальновиробничі витрати, роботу машин і механізмів без документального підтвердження. Через це посадові особи підприємства зайво сплатили їм майже 580 тис. грн.
Прес-служба Держфінінспекції в Дніпропетровській області
-
- VIP користувач
- Повідомлень: 778
- З нами з: 03 січня 2012, 11:32
Розрахунки з підрядником
На Луганщині Старобільська міська рада зайво сплатила підрядникові понад 100 тис. грн
Фахівці Держфінінспекції в Луганській області виявили порушення, що призвели до втрат фінансових ресурсів, на суму 108 тис. грн під час ревізії у Виконавчому комітеті Старобільської міської ради.
Зокрема, посадові особи органу місцевого самоврядування зайво сплатили 106 тис. грн малому приватному підприємству «Аштарак», яке завищило вартість виконаних робіт із капітального ремонту центральної площі міста.
Матеріали ревізії передано до правоохоронних органів.
Прес-служба Держфінінспекції в Луганській області
Фахівці Держфінінспекції в Луганській області виявили порушення, що призвели до втрат фінансових ресурсів, на суму 108 тис. грн під час ревізії у Виконавчому комітеті Старобільської міської ради.
Зокрема, посадові особи органу місцевого самоврядування зайво сплатили 106 тис. грн малому приватному підприємству «Аштарак», яке завищило вартість виконаних робіт із капітального ремонту центральної площі міста.
Матеріали ревізії передано до правоохоронних органів.
Прес-служба Держфінінспекції в Луганській області
-
- Similar Topics
- Відповіді
- Перегляди
- Останнє повідомлення
-
- 0 Відповіді
- 43 Перегляди
-
Останнє повідомлення Lorel
-
- 0 Відповіді
- 106 Перегляди
-
Останнє повідомлення acontinent
-
- 0 Відповіді
- 887 Перегляди
-
Останнє повідомлення Хелла
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей