«Телефон довіри» є дієвим, незамінним та оперативним засобом для аналізу даних про ризикові операції у фінансово-господарській діяльності.
Інформація, передана громадянами на "телефоном довіри" 263628, враховується під час проведення контрольних заходів за:
- використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів;
- ефективним використанням коштів і майна;
- станом і достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової звітності в органах виконавчої влади, в державних фондах, у бюджетних установах і суб'єктів господарювання державного сектору економіки, а також на підприємствах і в організаціях, які отримують (отримували в періоді, який перевіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів та державних фондів або використовують (використовували у періоді, який перевіряється) державне чи комунальне майно; виконання місцевих бюджетів.
Громадяни, котрі скористалися телефонною лінією, переймалися питаннями навколо правомірності витрачених бюджетних коштів, щодо законного використання державного та комунального майна. Зокрема, повідомлялося про факти порушень при нарахуванні і виплаті зарплати, стипендій, інших соціальних виплат. Частково, під час контрольних заходів, повідомлення підтвердилися.
Всебічний розгляд звернень, дотримання законних прав та інтересів громадян й надалі працюватимуть на запобігання фінансових та майнових зловживань. В разі, коли питання не належить до повноважень Служби, фахівці управління порадять, де і яким чином його вирішити, або рекомендують звернутися до органів державної влади, уповноважених розглядати порушені питання.
Пресслужба Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області