Контрольно-ревізійний менеджмент

Региональные новости Херсонской области. При перепечатке из других источников обязательно наличие (гипер)ссылки на оригинал статьи
Ответить
Прес-служба КРУ
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 667
Зарегистрирован: 17 окт 2007, 10:28

Контрольно-ревізійний менеджмент

Сообщение Прес-служба КРУ » 16 янв 2008, 13:26

До річниці з утворення Державної контрольно-ревізійної служби

ЯК УПРАВЛЯТИ ФІНАНСАМИ БЕЗ ПОМИЛОК?

26 січня 1993 року Верховна Рада України прийняла Закон «Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні». Відтоді розпочалося становлення ГоловКРУ України як центрального органу державної виконавчої влади та його територіальних підрозділів у регіонах. Минули роки. З нагоди 15-річчя створення Державної контрольно-ревізійної служби в Україні про діяльність та перспективи контрольно-ревізійного відділу в Верхньорогачицькому районі розповідає начальник відділу Олена Дрозд.

-Олена Петрівна, на який результат працює районна контрольно-ревізійна служба?
- Головне завдання – здійснення фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та взяття зобов’язань, ефективним використанням коштів і майна, станом та достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової звітності. Усуваємо виявлені недоліки і порушення та запобігаємо їм у подальшому. До речі, з внесенням останніх змін до Закону України «Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні», основними функціями Служби є проведення державного фінансового аудиту, перевірки державних закупівель та інспектування.
Працівники контрольно-ревізійної служби під час проведення контрольних заходів звертають особливу увагу на додержанні законодавства з питань державних закупівель. Попереду - проведення аудиту фінансової діяльності підприємств і організацій. Такий підхід покращуватиме економічні показники в їх роботі.
Органам ДКРС надано право застосовувати й фінансові санкції та звертатися до суду в інтересах держави по підконтрольним установам, які не забезпечили виконання вимог з усунення виявлених ревізією порушень законодавства. Зрозуміло, з питань збереження і використання активів. Надано також право проводити у суб’єктів господарювання зустрічні звірки.

-Наскільки правдиві твердження про те, що працівникам Вашої Служби доводять “згори” план виявлення фінансових порушень?

- Ці твердження безпідставні. Адже об’єкти контролю, тобто розпорядники та одержувачі бюджетних коштів та державного майна, дуже відрізняються між собою як нюансами фінансової діяльності, так і рівнем дотримання відповідальними посадовцями вимог діючого фінансово-бюджетного законодавства. Приємно перевіряти деякі бюджетні установи, де ефективно витрачаються кошти та використовується майно, де з дотриманням вимог чинного законодавства ведеться бухгалтерський облік та складається фінансова звітність. Серед перевірених підприємств району, хоча і встановлені порушення, слід відзначити працю колективу Верхньорогачицького центру зайнятості, в якому бухгалтерія знаходиться на порівняно високому рівні. Слід відзначити також намагання слідувати законам Ушкальського геріатричного пансіонату, Первомаївської та Бережанської сільських рад та управління праці та соціального захисту населення Верхньорогачицької райдержадміністрації.
Проте “головним болем” залишається Ушкальська сільська рада через невпорядкованість бухгалтерського обліку.
Для ясного усвідомлення керівниками особистої відповідальності за станом витрачання бюджетних коштів і збереження державної власності принагідно наголошую, що функція контролю в першу чергу закріплена за розпорядниками коштів, а вже потім – за органами фінансового контролю.

- Які ж здобутки очолюваного Вами колективу?

- Насамперед, зміцнення фінансово-бюджетної дисципліни керівниками бюджетних установ району та, загалом, своєчасне виконання поставлених законних вимог з усунення виявлених недоліків і порушень. Про це свідчать результати контрольно-ревізійної роботи за минулий рік.
Так, під час ревізій 2007 року виявлено фінансових порушень на суму більш ніж 595 тис. гривень, з них що призвели до втрат майже 268 тис. грн., що в 4 рази більше за аналогічний період минулого року. Інспектування засвідчило: не зафіксовано належної фінансово-бюджетної дисципліни та ефективного управління бюджетними ресурсами. Так, на всіх обревізованих установах та організаціях встановлені порушення. Адже розпорядники бюджетних фінансів недотримувалися виконання законодавчих і нормативних документів на стадіях їх планування та використання. Виявлено факти необґрунтованого витрачання бюджетних коштів. До того ж іноді на об’єктах контролю порушувалися окремі вимоги чинного законодавства з оплати праці, оплати вартості завищених обсягів будівельних та ремонтних робіт і послуг.
Поряд із цим не забезпечено повної відповідальності за обґрунтуванням правильності проведених розрахунків, розподілу видатків за економічною структурою. Значна увага відділу направлена на виявлення і припинення фактів втрат належних бюджету доходів, а також на контроль за законним використанням коштів державного бюджету, що направляються на реалізацію програм розвитку аграрної галузі району. Так, в наслідок участі у роботі комісій, створених при управлінні агропромислового розвитку, працівниками відділу збережено бюджетних коштів державної казни в наслідок попередження виявлених порушень в сумі більш ніж 499 тис. грн.

- Ваші сьогодення та перспективи в колективі? Ваші побажання керівникам, відповідальним за витрачання державних коштів і майна?

Виконання завдань контрольно-ревізійного відділу залежить від злагодженої, цілеспрямованої роботи усіх ланок Служби, а також зацікавлених органів державної виконавчої та законодавчої влади, на розуміння і підтримку яких ми сподіваємось.
Із вдячністю згадуємо колишніх керівників відділу, які внесли значний внесок в роботі Служби, таких як: Яценко Федір Іванович, Чорна Ольга Федорівна, Байша Микола Володимирович, Сосна Ніна Антонівна, Мельник Анатолій Богданович.
Особливу подяку висловлюю за віддане ставлення до своєї роботи секретарю Євдахі Надії Василівни, яка працює на займаній посаді майже з моменту заснування контрольно-ревізійного відділу. За сумлінну працю вона неодноразово нагороджувалася подяками та грамотами як від облКРУ, так і ГоловКРУ.
З нагоди нашого професійного свята хочу привітати всіх працівників державної контрольно-ревізійної служби та ветеранів Служби.
Бажаю всім світлої та щасливої долі! Хай наша нелегка відповідальна робота несе добро рідному краю! А керівникам установ варто не потрапляти на шпальти газет поруч зі словосполученням “фінансові недоліки, прорахунки, зловживання та порушення”. Державна контрольно-ревізійна служба і надалі залучатиме на державну службу та утримуватиме на ній найбільш компетентних й відданих справі працівників. Адже кожний службовець повинен діяти професійно, стабільно, політично нейтрально, бути позбавленим від корупції, кругової поруки, бюрократизму.

Ответить
  • Похожие темы
    Ответы
    Просмотры
    Последнее сообщение

Вернуться в «Херсонская область»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: Яндекс.Поиск [поисковый робот] и 3 гостя