Заради зміцнення фінансової дисципліни

Новости финансов. При перепечатке из других изданий обязательно наличие (гипер)ссылки на источник информации
Ответить
Прес-служба ДФІ
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 778
Зарегистрирован: 03 янв 2012, 11:32

Заради зміцнення фінансової дисципліни

Сообщение Прес-служба ДФІ » 23 окт 2013, 16:29

Щодо оприлюднення діяльності Держфінінспекції в Херсонській області на Урядовому порталі та в газеті «Урядовий кур’єр» у 2013 році

Держфінінспекція в Херсонській області відшкодувала втрат на 31,3 млн. грн.
http://www.kmu.gov.ua/control/publish/a ... =246304789

За 4 місяці 2013 року Держфінінспекція в Херсонській області
відшкодувала втрат на 32,6 млн. грн.
http://www.kmu.gov.ua/control/ru/publis ... =244277212

У січні-травні Держфінінспекція у Херсонській області відшкодувала втрат на 34,2 млн. грн. http://www.kmu.gov.ua/control/uk/publis ... =244277212

Держфінінспекція в Херсонській області протягом першого півріччя
відшкодувала втрат на 37,6 млн грн. http://www.kmu.gov.ua/control/uk/publis ... =244277212

Держфінінспекція у Херсонській області відшкодувала втрат на 40,7 млн. грн. http://www.kmu.gov.ua/control/uk/publis ... =246566026

Держфінінспекція в Херсонській області торік відшкодувала втрат на понад 42 млн. грн.
http://www.kmu.gov.ua/control/uk/publis ... =246065245

Держфінінспекція в Херсонській області у січні-серпні відшкодувала втрат на 44,7 млн. грн http://www.kmu.gov.ua/control/uk/publis ... =244277212

Держфінінспекція в Херсонській області за дев'ять місяців відшкодувала втрат на 46,2 млн. грн. http://www.kmu.gov.ua/control/uk/publis ... =244277212

Держфінінспекція в Херсонській області торік відшкодувала втрат на понад 42 млн. грн
http://www.kmu.gov.ua/control/uk/publis ... =244277212


Увага, бережіться кмітливих бухгалтерів!
http://ukurier.gov.ua/uk/articles/uvaga ... hgalteriv/

Одним недоплачують, іншим переплачують
http://ukurier.gov.ua/uk/news/odnim-ned ... plachuyut/

І субсидії бувають незаконними
http://ukurier.gov.ua/uk/news/i-subsidi ... zakonnimi/

Маніпулювати грошима на пластикових картках уже навчилися й бухгалтери сільрад
http://ukurier.gov.ua/uk/news/manipulyu ... tkah-uzhe/

Оплачуйте квитанції самі!
http://ukurier.gov.ua/uk/news/oplachujt ... ciyi-sami/

Прес-служба ДФІ
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 778
Зарегистрирован: 03 янв 2012, 11:32

Боротися з проявами корупції

Сообщение Прес-служба ДФІ » 16 июн 2015, 12:57

ПІДРОБЛЕННЯ ДОКУМЕНТІВ КОРУПЦІОНЕРАМИ

Шановні громадяни! Звертайтеся на «телефон довіри»
органів Державної фінансової інспекції в Херсонській області
за номером у місті Херсоні 263628.

Корупційні злочини – суспільно небезпечні дії (чи бездіяльність), що чинить, заподіює зло людям. Злочин – неприпустимий, ганебний вчинок. Злочинні дії, що здійснюються деякими посадовцями з використанням свого службового становища, завдають суттєвої шкоди інтересам, правам громадян.

Приміром, складання завідомо неправдивих офіційних документів – це внесення до документів, які зовні оформлено правильно, відомостей, що не відповідають дійсності повністю або частково. Наприклад, запис у дійсний бланк, який має відтиск печатки і підпис, неправдивих відомостей про фактичне використання сировини та матеріалів. Отже, складання завідомо неправдивих офіційних документів передбачає створення документа, оформленого начебто коректно, у відповідності з усіма вимогами і правилами, при цьому він може бути визнаний фальшивим (сфабрикованим) передусім через обізнаність особи, якій він передається.

Видача завідомо неправдивих офіційних документів – це надання (передача) або випуск службовою особою документів, зміст яких повністю або частково не відповідає дійсності та які були складені цією ж або іншою службовою особою. Така форма вчинення цього злочину має місце, коли особа видає документ, в який вона особисто внесла завідомо неправдиві відомості чи іншим чином його підробила, або склала завідомо неправдивий документ.

Ще одна форма злочину: внесення до офіційних документів завідомо неправдивих відомостей передбачає позначення (закріплення) в офіційному документі даних, що не відповідають дійсності повністю або частково (наприклад, внесення неправдивих відомостей у бухгалтерські книги). У цій формі службове підроблення виявляється у перекрученні та спотворенні змісту фактів (реквізитів), які мають юридичну силу і посвідчуються цими документами. При цьому сам підроблений офіційний документ може бути зовнішньо оформлений правильно і мати всі реквізити справжнього документа, заповнені у встановленому порядку з дотриманням правил їх внесення до документа та посвідчення їх справжності, але обов’язковою ознакою є невідповідність відомостей дійсності.

Інше підроблення офіційних документів передбачає часткову чи повну зміну змісту вже оформлених офіційних документів, підроблення підпису або відбитку печатки, переправлення букв і цифр, їх затирання, використання схожого кольору тощо. Спосіб службового підроблення офіційних документів - дописка, підчистка, заміна тексту чи окремих слів, дати, підпису чи інших реквізитів.

Аватара пользователя
Dirtsens
Молчаливый
Сообщения: 1
Зарегистрирован: 16 июн 2015, 13:53
Контактная информация:

Сообщение Dirtsens » 16 июн 2015, 13:55

поки всi ссилки переглянеш

Прес-служба ДФІ
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 778
Зарегистрирован: 03 янв 2012, 11:32

Звіт за півріччя

Сообщение Прес-служба ДФІ » 31 июл 2015, 13:56

Від початку 2015 року за матеріалами Держфінінспекції правоохоронці розпочали 637 досудових розслідувань

Упродовж січня – червня 2015 року Держфінінспекція України продовжувала співпрацю з правоохоронними органами, повідомила Голова Держфінінспекції Лідія Гаврилова під час розширеного засідання Колегії Держфінінспекції сьогодні.

За її словами, від початку цього року для належного реагування на факти порушень державні фінансові інспектори передали правоохоронцям 979 матеріалів ревізій та перевірок. За результатами розгляду зазначених матеріалів правоохоронні органи розпочали 637 досудових розслідувань (з урахуванням результатів перевірок правоохоронних органів, до яких працівників Держфінінспекції було залучено як спеціалістів) і вручили 217 письмових повідомлень про підозру у вчиненні кримінального правопорушення.

Для запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, до Державної служби фінансового моніторингу України направлено відомості щодо 31 об'єкта на загальну суму майже 984 млн грн.

Окрім того, за порушення фінансово-бюджетної дисципліни до адміністративної відповідальності притягнуто 4331 посадову особу підприємств, установ та організацій, фінансово-господарську діяльність яких перевіряла Держфінінспекція. Ще 1381 посадовця притягнуто до дисциплінарної та матеріальної відповідальності, з них 160 осіб звільнено із займаних посад.

Як повідомлялося, за шість місяців 2015 року Держфінінспекція перевірила 1687 підприємств, установ та організацій.

Прес-служба ДФІ
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 778
Зарегистрирован: 03 янв 2012, 11:32

Ревізія

Сообщение Прес-служба ДФІ » 27 окт 2015, 11:07

На підприємствах НААН України виявлено фінансових порушень загальну суму майже 1,14 млн грн

Відповідно до Плану контрольно-ревізійної роботи Держфінінспекції України, на Херсонщині проведено ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності 7 державних підприємств, підпорядкованих Національній академії аграрних наук України.

Всупереч вимогам чинного законодавства ДП ДГ «Копані» не перераховано до загального фонду державного бюджету частину чистого доходу (15 відсотків) e сумі 267,13 тис. грн.

ДП ДГ «Брилівське» внаслідок не підписання акту про надання послуг та не виставлення рахунку за фактично надані послуги по зрошенню, покрито витрати сторонньої особи на загальну суму 68,75 тис. грн у 2015 році.

Згідно з постановою Президії НААН України від 28.04.2011 року №9, ділянку ДП ДГ «Каховське» передало земельну ділянку Кам’янській сільській раді, для облаштування звалищ твердих побутових відходів, загальною площею 3,0 га. Проте ділянка сільськогосподарського призначення роками перебувала на бухгалтерському обліку господарства.

За результатами ревізії на винних посадовців складено 4 адміністративних протоколи. Матеріали інспектування передано правоохоронним органам.

Прес-служба ДФІ
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 778
Зарегистрирован: 03 янв 2012, 11:32

Заради зміцнення фінансової дисципліни

Сообщение Прес-служба ДФІ » 03 ноя 2016, 14:20

У лісовому господарстві Херсонщини лісівники порушили фінансову дисципліну на понад 600 тис. грн


Під час ревізії фінансово-господарської діяльності державного підприємства «Цюрупинське лісомисливське господарство» (далі - Підприємство) фахівці встановили фінансових порушень, що призвели до втрат, на суму 624,76 тис. грн за період з 01.09.2013 по 01.07.2016.

Як встановили фахівці, ДП «Цюрупинське ЛМГ» понесло втрати 24,36 тис. л дизельного палива, придбаного за кошти резервного фонду державного бюджету України на суму 180,21 тис. грн. Крім того, у 2014-2016 роках Підприємство використало паливно-мастильні матеріали на суму 47,23 тис. грн, придбані за кошти держбюджету, на заходи, які не пов’язані з ліквідацією надзвичайних ситуацій.

За результатами інвентаризації фінінспектори встановили нестачу палива, переданого на відповідальне зберігання, загальною кількістю 14295 літрів на суму 76,95 тис. грн.

Також виявлено нестачу деревообробного обладнання «Ритм-1», автопричепа та запасних частин до бензопил на суму 31,6 тис. грн.

Підприємство за рахунок власних коштів покрило витрати сторонніх юридичних осіб при гасінні пожеж на землях, не віднесених до лісового фонду, на суму 31,84 тис. грн у 2014-2016 роках.

Через недотримання вимог законодавства з оплати праці працівникам зайво нараховано та виплачено надбавки на суму 17,08 тис. грн. Внаслідок несвоєчасного нарахування і виплати компенсації звільненим працівникам за невикористану відпустку, ДП «Цюрупинське ЛМГ» надміру перераховано 119,96 тис. грн єдиного соціального внеску за 2013-2016 роки.

Упродовж 2013-2015 років за рахунок бюджетних коштів незаконно покрито витрати на оплату праці робітників при виконанні робіт з посадки та вирощування декоративних насаджень на суму 21,4 тис. грн.

Підприємство не проводило позовну роботу в судових органах, що призвело до недоотримання доходів за відпущену лісопродукцію в розмірі 45,91 тис. грн.

Фінінспектори встановили інші фінансові порушення. Приміром, Підприємство обліковувало кредиторську заборгованість терміном більше трьох років на суму 1,83 млн грн. Всупереч вимогам чинного законодавства, протягом 2014-2015 років оплачено за послуги рубок 2,45 млн грн відповідно до укладених договорів, проте без проведення процедури державних закупівель.

На винну посадову особу складений адміністративний протокол. Матеріали ревізії направлено до прокуратури Херсонської області.

Прес-служба ДФІ
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 778
Зарегистрирован: 03 янв 2012, 11:32

Новини інших територіальних держфінінспекцій

Сообщение Прес-служба ДФІ » 07 ноя 2016, 14:08

На Львівщині Бродівська центральна районна лікарня зайво сплатила підрядникам майже 300 тис. грн

Фахівці Держфінінспекції у Львівській області під час ревізії фінансово-господарської діяльності Бродівської центральної районної лікарні виявили порушення, що призвели до втрат фінансових ресурсів, на суму 541 тис. грн.

Зокрема, посадові особи медичного закладу зайво сплатили майже 300 тис. грн підрядним організаціям, які завищили вартість робіт під час реконструкції пологового відділення лікарні.

Окрім того, підрядник, який проводив ремонт, своєчасно не сплачував за спожиту електроенергію та воду, під час розрахунку вартості наданих послуг не врахував вартості металобрухту, що утворився після демонтажу системи опалення, тощо. Водночас медичний заклад не проводив претензійно-позовної роботи щодо відшкодування підрядником цих витрат, через що втрачено 167 тис. грн.

Також у лікарні зайво виплатили працівникам зарплату та переказали єдиний соціальний внесок, що призвело до втрати 76 тис. грн.

За допущені порушення на 4 посадових осіб медичного закладу складено протоколи про адміністративне правопорушення.

Матеріали ревізії передано до Управління Служби безпеки України у Львівській області.

Прес-служба Держфінінспекції у Львівській області

ПСУ ПО ДАСУ в області
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 782
Зарегистрирован: 03 ноя 2016, 14:34

"Хиталася" фінансова дисципліна.

Сообщение ПСУ ПО ДАСУ в області » 14 дек 2017, 14:06

Изображение

На Херсонщині Чумацькошляхівська сільрада порушила вимоги бюджетного законодавства на суму понад 204 тис. грн

Прес-служба Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області

Фахівці Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області провели ревізію окремих питань сільського бюджету та фінансово-господарської діяльності Чумацькошляхівської сільради Новотроїцького району за період з 01.03.2014 по 01.10.2017. Загалом державні аудитори виявили фінансових порушень на суму 204,4 тис. грн.

Зокрема, сільському бюджету завдано шкоди через те, що 13 працівникам сільради було зайво нараховано і виплачено заробітної плати на суму понад 80 тис. грн. Крім того, деяким працівникам зайво виплачено відпускних виплат і матеріальної допомоги загалом на 12,6 тис. грн. Також аудитори виявили надмірні нарахування і виплату індексації грошових доходів працівникам сільської ради на понад 18 тис. грн.

Через те, що три підрядники завищили вартість виконаних будівельних робіт, сільрада здійснила переплату на 35,4 тис. грн.

Також аудитори з’ясували, що місцева громада недоотримала понад 21 тис. грн орендної плати за земельні ділянки, надані в користування вісьмом орендарям.

За порушення порядку організації і ведення бухгалтерського обліку на одну посадову особу складено протокол про адміністративне правопорушення.

Сільській раді направлено вимоги для усунення виявлених порушень і притягнення винних осіб до відповідальності.
Матеріали ревізії направлено на розгляд правоохоронному органу.

ПСУ ПО ДАСУ в області
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 782
Зарегистрирован: 03 ноя 2016, 14:34

Заради наповнення місцевих скарбниць.

Сообщение ПСУ ПО ДАСУ в області » 01 фев 2018, 13:11

Аудитори Херсонщини розробили низку пропозицій для наповнення місцевих бюджетів Олешківського району

Прес-служба Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області

Херсонські аудитори розробили пропозиції на основі проведеного державного фінансового аудиту виконання місцевих бюджетів Олешківського району за період 01.01.2014 по 31.08.2017. Результати фінансового контролю свідчать про факти неефективного витрачання коштів і незалучення всіх можливих резервів для наповнення місцевих бюджетів.

Фахівці підрахували, що міськрада недоотримала за паркувальні місця для транспортних засобів на території міста Олешки 404,7 тис. грн. Тому Олешківській міській раді запропоновано розробити і затвердити Правила паркування транспортних засобів.

Крім того, через незастосування ставки орендної плати на ділянки відповідно до їхнього функціоналу місто недоотримало понад 480 тис. грн. Також із причини неприйняття самоврядними органами орендних ставок для укладання договорів на оренду земель сільгосппризначення бюджети всіх рівнів недоотримали загалом 540 тис. грн.
Як з’ясували аудитори, Брилівська селищна рада зазнала збитків на суму понад 1 млн грн через порушення орендарями вимог земельного законодавства.

Крім того, аудитори дослідили, що районна лікарня проводила медичні обстеження за заниженими тарифами, які не відповідали обсягам фактично здійснених витрат. Аудитори наголосили на доцільності затвердження Олешківській районній раді нових тарифів на платні медичні огляди.

Також державні аудитори рекомендували укласти договори на оренду ділянок під приватними об’єктами нерухомості у 14 територіальних громадах (об’єднані територіальні громади, селищні й сільські ради).

Районній владі аудитори запропонували створити окремий підрозділ для здійснення постійного внутрішнього контролю за використанням бюджетних коштів і комунального майна, зміцнення фінансово-бюджетної дисципліни на території Олешківського району.

Аудитори розробили інші конкретні пропозиції для подальшого розгляду органами влади і місцевого самоврядування з метою прийняття відповідних управлінських рішень.

ПСУ ПО ДАСУ в області
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 782
Зарегистрирован: 03 ноя 2016, 14:34

Про фінансову дисципліну ОТГ

Сообщение ПСУ ПО ДАСУ в області » 06 июн 2018, 11:06

Херсонські аудитори виявили порушень на понад 378 тис. грн у Кочубеївській об’єднаній територіальній громаді

Прес-служба Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області

Під час планової ревізії селищного бюджету фінансово-господарської діяльності Кочубеївської сільської об’єднаної територіальної громади Високопільського району аудитори Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області виявили фінансових порушень, що призвели до втрат, на суму 378,9 тис. грн. Ревізією охоплено період з 01.01.2015 по 01.04.2018.

Під час ревізії фахівці перевірили використання бюджетних коштів, виділених на реконструкцію вуличного освітлення населених пунктів територіальної громади. При цьому аудитори встановили факти завищення підрядником обсягів виконаних робіт на загальну суму 94,15 тис. грн.

Окрім того, фахівці встановили завищення підрядниками вартості виконаних робіт на понад 228 тис. грн з капітальних ремонтів підвісного мосту, опорного освітнього закладу та центрів первинної медико-санітарної медичної допомоги, ремонту системи опалення адмінбудівлі, будівництва підвідного водопроводу від між селами Кочубеївка і Орлове тощо.
Фахівці встановили інші фінансові порушень на загальну суму 255 тис.грн (лишки товарно-матеріальних цінностей - 240,2 тис.грн, завищення вартості основних засобів -14,82 тис.грн).

Об’єднана територіальна громада не відображала у бухгалтерському обліку та фінансовій звітності дані з нарахування та сплати орендної плати і наявну заборгованість за неї. Отже, сільський бюджет не отримав 107 тис. грн за використання земельних ділянок від 11 орендарів.

Також виявлено порушення з оплати праці, адже внаслідок завищення тарифних розрядів чотирьом працівникам бібліотек зайво нараховано і виплачено зарплати загалом на понад 26 тис. грн.

За порушення порядку організації і ведення бухгалтерського обліку чотирьох посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності.

За результатами ревізії територіальній громаді надано вимоги для усунення виявлених порушень. Матеріали ревізії передано до Бериславської місцевої прокуратури.

Нагадаємо, що відшкодування втрат на суму понад 34 млн грн забезпечили херсонські аудитори протягом січня – квітня 2018 року.

ПСУ ПО ДАСУ в області
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 782
Зарегистрирован: 03 ноя 2016, 14:34

Про фінансову дисципліну

Сообщение ПСУ ПО ДАСУ в області » 01 июл 2019, 11:40

Матеріали, які оприлюднено херсонськими аудиторами протягом червня 2019

Прес-служба Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області

1. Анонсы: что, где и когда произойдет в Херсоне и области 3 июня
https://khersondaily.com/news/anonsy-ch ... -3-ijunja-

2. Правоохоронці розпочали досудове розслідування після перевірок херсонських аудиторів
https://grivna.ks.ua/news/pravoohoronci ... -auditoriv

3. Антикорупційні повідомлення - херсонським аудиторам
http://vistka.ks.ua/actual/620-antikolr ... toram.html

4. Офіційно про антикорупційні заходи
viewtopic.php?f=8&t=17595&p=205095#p205095
5. Антикорупційна лінія державних аудиторів
http://ks-forum.in.ua/viewtopic.php?f=5 ... 936#p82936

6. Антикорупційний зв’язок на Херсонщині
http://gopri-rda.gov.ua/ua/news/antikor ... nschin3106

7. Антикорупційний зв’язок на Херсонщині
http://ksza.ks.ua/news/society/83396-an ... schin.html

8. Антикорупційний зв’язок на Херсонщині
http://oleshky-rda.gov.ua/pres-tsentr/n ... nshhini-2/

9. Держаудитслужба: антикорупційний зв’язок на Херсонщині
http://opgks.info/?p=22493

10. Держаудитслужба: антикорупційний зв’язок на Херсонщині
http://chesnavlada.org/derzhauditsluzhb ... sonshhini/


11. Антикорупційний зв’язок на Херсонщині
http://rda.n-sirog.gov.ua/2019/06/03/do ... redytiv-2/

12. Херсонські аудитори забезпечили відшкодування втрат на суму понад 6 млн грн з початку 2019 року
http://www.dkrs.gov.ua/kru/uk/publish/article/149597

13. Херсонські аудитори забезпечили відшкодування втрат на суму понад 6 млн грн з початку 2019 року
https://www.kmu.gov.ua/ua/news/hersonsk ... -2019-roku

14. Анонсы: что, где и когда произойдет в Херсоне и области 5 июня
https://khersondaily.com/news/anonsy-ch ... -5-ijunja-

15. Уголовные дела, два уволенных, 13 наказанных: результаты работы аудиторов на Херсонщине
https://khersondaily.com/news/dva-ugolo ... UwgAUnJ2u4

16. Херсонські аудитори забезпечили відшкодування втрат на суму понад 6 млн грн з початку 2019 року
http://khersonci.com.ua/public/37271-kh ... PeGpjKgjo8

17. Херсонські аудитори забезпечили відшкодування втрат на суму понад 6 млн грн з початку 2019 року
http://opgks.info/?p=22507

18. Херсонські аудитори працюють в антикорупційному форматі
http://vistka.ks.ua/actual/621-hersonsk ... ormat.html

19. Антикорупційні дії херсонських аудиторів
viewtopic.php?f=48&t=83406&p=205231#p205231

20. Антикорупційний підхід до аудиторської роботи
http://ks-forum.in.ua/viewtopic.php?f=6 ... 963#p82963

21. Херсонські аудитори забезпечили відшкодування втрат на суму понад 6 млн грн з початку 2019 року
https://khoda.gov.ua/hersonsk%D1%96-audi ... -2019-roku

22. Аудитори забезпечили відшкодування втрат на суму понад 6 млн. грн.
http://ksza.ks.ua/news/society/83449-au ... n-grn.html

23. Уголовные дела, два уволенных, 13 наказанных: результаты работы аудиторов на Херсонщине
http://strichka.com/item/91973206

24. Херсонські аудитори забезпечили відшкодування втрат на суму понад 6 млн грн з початку 2019 року
http://gopri-rda.gov.ua/ua/news/kherson ... 2019-roku-

25. Херсонські аудитори забезпечили відшкодування втрат на суму понад 6 млн грн з початку 2019 року
http://chesnavlada.org/xersonski-audito ... 2019-roku/


26. Уголовные дела, два уволенных, 13 наказанных: результаты работы аудиторов на Херсонщине
http://strichka.com/item/91971705
27. Уголовные дела, два уволенных, 13 наказанных: результаты работы аудиторов на Херсонщине
https://khersonline.net/lenta/136373-ug ... chine.html

28. Херсонські аудитори забезпечили відшкодування втрат на суму понад 6 млн грн
https://tavriya.ks.ua/index.php?newsid=11118

29. Херсонські аудитори забезпечили відшкодування втрат на суму понад 6 млн грн
https://grivna.ks.ua/news/hersonski-aud ... -6-mln-grn

30. Херсонські аудитори забезпечили відшкодування втрат на суму понад 6 млн. грн.
http://ksza.ks.ua/news/society/83469-he ... n-grn.html

31. Херсонські аудитори забезпечили відшкодування втрат на суму понад 6 млн грн з початку 2019 року
http://rda.n-sirog.gov.ua/2019/06/04/he ... 2019-roku/
32. Анонсы: что, где и когда произойдет в Херсоне и области 7 июня
https://khersondaily.com/news/anonsy-ch ... -7-ijunja-

33. Херсонські аудитори забезпечили відшкодування втрат на суму понад 6 млн грн з початку 2019 року
http://www.fin.org.ua/news/1333343

34. Лінія з антикорупційних державних закупівель
viewtopic.php?f=7&t=83153&p=205434#p205434

35. Антикорупційний діалог з питань держзакупівель
http://ks-forum.in.ua/viewtopic.php?f=5 ... 037#p83037
36. Антикорупційні державні закупівлі
http://vistka.ks.ua/hronika-gosfinkontr ... kupvl.html

37. Анонсы: что, где и когда произойдет в Херсоне и области 11 июня
https://khersondaily.com/news/anonsy-ch ... 11-ijunja-

38. Херсонські аудитори забезпечили відшкодування втрат на суму понад 6 млн грн з початку 2019 року
http://most.ks.ua/news/type/1/url/herso ... _2019_roku

39. Державні аудитори запропонували розвивати перспективну галузь
http://khersonci.com.ua/public/37440-de ... galuz.html

40. Аудитори пропонують херсонським науковцям та господарникам
http://vistka.ks.ua/actual/626-auditori ... nikam.html

41. Пропозиції для галузі вівчарства
viewtopic.php?f=8&t=83407&p=205563#p205563

42. Аудиторы считали потери в животноводческом НИИ на Херсонщине
https://khersondaily.com/news/auditory- ... sonschine-

43. Анонсы: что, где и когда произойдет в Херсоне и области 14 июня
https://khersondaily.com/news/anonsy-ch ... 14-ijunja-

44. Антикорупційна лінія з кадрових питань
viewtopic.php?f=4&t=89475&p=205614#p205614

45. Про антикорупційну кадрову роботу держаудиторів
http://vistka.ks.ua/anonsy/627-pro-anti ... itorv.html

46. Херсонські аудитори звітують про відшкодування втрат на суму понад 6 млн грн
http://strichka.com/item/92253967
https://gazeta.ks.ua/hersonski-auditori ... 6-mln-grn/

47. Державні аудитори запропонували розвивати перспективну галузь
http://gopri-rda.gov.ua/ua/news/derzhav ... nu-galuz--

48. Державні аудитори запропонували розвивати перспективну галузь
http://ksza.ks.ua/news/society/83582-de ... galuz.html

49. Державні аудитори запропонували розвивати перспективну галузь
https://khoda.gov.ua/derzhavn%D1%96-audi ... vnu-galuz-

50. Державні аудитори запропонували розвивати перспективну галузь
http://opgks.info/?p=22542

52. Державні аудитори запропонували розвивати перспективну галузь

http://chesnavlada.org/derzhavni-audito ... vnu-galuz/

53. Телефонуйте з антикорупційних питань у бюджетній сфері - аудитори
http://vistka.ks.ua/anonsy/628-telefonu ... itori.html

54. Аудиторська протидія бюджетним корупціонерам
viewtopic.php?f=50&t=16454&p=205754#p205754

55. Главные новости Херсона и области за день: 17 июня коротко: о чем нужно знать
https://khersondaily.com/news/glavnye-n ... uzhno-znat

56. Антикорупційний держфінконтроль Херсонщини - аудитори
http://vistka.ks.ua/femida/629-antikoru ... itori.html

57. Антикорупційна робота аудиторів
viewtopic.php?f=4&t=83649&p=205778#p205778

58. Антикорупційна лінія з питань держфінконтролю
http://ksza.ks.ua/news/society/83621-an ... rolyu.html

59. Херсонські аудитори надали пропозиції для розвитку тваринництва
http://khersonci.com.ua/public/37569-kh ... tstva.html

60. Аудитори про племінне тваринництво Херсонщини
http://vistka.ks.ua/actual/630-auditori ... chini.html

61. В животноводческом НИИ на Херсонщине недополучили миллионы гривен
https://khersondaily.com/news/v-zhivotn ... ony-griven

62. Херсонські аудитори надали пропозиції для розвитку тваринництва
https://khoda.gov.ua/hersonsk%D1%96-audi ... arinnictva

63. В полі зору аудиторів - племінне тваринництво
viewtopic.php?f=8&t=17595&p=205823#p205823

64. В животноводческом НИИ на Херсонщине недополучили миллионы гривен
https://cv.strichka.com/article/92445517

65. Державні аудитори запропонували розвивати перспективну галузь
https://cometa-ks.news/derzhavni-audito ... vnu-galuz/

66. Херсонські аудитори забезпечили відшкодування втрат на суму понад 6 млн грн з початку 2019 року
https://cometa-ks.news/hersonski-audito ... 2019-roku/

67. Херсонські аудитори надали пропозиції для розвитку тваринництва
https://cometa-ks.news/hersonski-audito ... rinnictva/

68. Антикорупційний зв’язок на Херсонщині
http://vrogachik-vlada.gov.ua/index.php ... 53&lang=ua

69. Херсонські аудитори забезпечили відшкодування втрат на суму понад 6 млн грн з початку 2019 року
http://vrogachik-vlada.gov.ua/index.php ... 53&lang=ua

70. Херсонські аудитори надали пропозиції для розвитку тваринництва
http://opgks.info/?p=22580

71. Херсонські аудитори надали пропозиції для розвитку тваринництва
http://chesnavlada.org/xersonski-audito ... rinnictva/

72. Телефонуйте з антикорупційних справ до аудиторів
viewtopic.php?f=4&t=2534&p=205909#p205909

73. Лінія з антикорупційних питань у бюджетній сфері Херсонщини
http://vistka.ks.ua/kriminal/632-lnya-z ... chini.html

74. Анонсы: что, где и когда произойдет в Херсоне и области 25 июня
https://khersondaily.com/news/anonsy-ch ... 25-ijunja-

75. Аудиторы выявили в Олешковском водхозе нарушений на несколько сотен тысяч гривен
https://khersondaily.com/news/auditory- ... ach-griven

76. В Олешковском водхозе выявили нарушений на несколько сотен тысяч гривен
http://05542.com.ua/ekonomika/8895-v-ol ... riven.html

77. Херсонські аудитори виявили порушень на 316 тис. грн
http://khersonci.com.ua/economics/37673 ... s-grn.html

78. Херсонські аудитори поінформували правоохоронні органи
http://vistka.ks.ua/people/633-hersonsk ... rgani.html

79. Бюджетна дисципліна водогосподарників
viewtopic.php?f=7&t=83153&p=205912#p205912

80. Херсонські аудитори виявили порушень на 316 тис. грн в Олешківському міжрайонному управлінні водного господарства
http://kakhovka-rda.gov.ua/xersonski-au ... podarstva/

81. Херсонські аудитори виявили порушень на 316 тис. грн в Олешківському міжрайонному управлінні водного господарства
http://gopri-rda.gov.ua/ua/news/kherson ... odarstva--

82. Що малюють діти херсонських аудиторів?
http://khersonci.com.ua/public/37735-sh ... toriv.html

83. Довіра - аудиторам Херсонщини
http://vistka.ks.ua/hronika-gosfinkontr ... chini.html

84. Олександр Козлов - на антикорупційному зв’язку
viewtopic.php?f=19&t=15500&p=206018#p206018

85. Анонсы: что, где и когда произойдет в Херсоне и области 27 июня
https://khersondaily.com/news/anonsy-ch ... 27-ijunja-

86. Работа дочери херсонского аудитора завоевала I место на конкурсе рисунков в Киеве
https://khersondaily.com/news/rabota-do ... ov-v-kieve

87. Маленькі аудитори перемагають
http://vistka.ks.ua/people/635-malenk-a ... gayut.html

88. Що малюють діти херсонських аудиторів?
https://cometa-ks.news/shho-maljujut-di ... auditoriv/

89. В июле госадиторы запланировали 10 часов телефонного общения с гражданами
https://khersondaily.com/news/v-ijule-g ... razhdanami

90.Херсонські аудитори виявили порушень на 316 тис. грн
https://pivdenukraine.com.ua/2019/06/27 ... 6-tis-grn/

ПСУ ПО ДАСУ в області
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 782
Зарегистрирован: 03 ноя 2016, 14:34

Антикорупційна фінансова дисципліна

Сообщение ПСУ ПО ДАСУ в області » 16 окт 2019, 09:56

Антикорупційна лінія щодо держфінконтролю

16.10.2019, 10.00-12.00
відповідає на запитання начальник Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Круковський Дмитро Валерійович. Номер телефону - 0552 226485.

Крім того, громадяни Херсонщини можуть, у робочий час, інформувати за телефоном (0552) 263628 про можливі порушення фінансової дисципліни на об’єктах бюджетної сфери або надсилати інформацію на електронну адресу kherson@dkrs.gov.ua

Аудитори також нагадують жителям Херсона і Херсонщини про можливість отримати інформацію з питань здійснення державного фінансового контролю за номером «телефону довіри» (0552) 263628.

Пресслужба Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області


Изображение

ПСУ ПО ДАСУ в області
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 782
Зарегистрирован: 03 ноя 2016, 14:34

Фінансовий порядок в ОТГ

Сообщение ПСУ ПО ДАСУ в області » 11 сен 2020, 14:55

Фінанси громад: аудиторський погляд


Про наповнення місцевих бюджетів, передусім, за рахунок земельного ресурсу. Повна плата за оренду земельних наділів гарантує фінансове благополуччя територіальних громад. Звісно, у разі системного запобігання різного роду порушень серед землевласників та землекористувачів і спрямування земельних відносин у правове поле.

Чому ж місцеві бюджети недоотримують належних доходів? Відповідей кілька. Іноді договори оренди укладаються за заниженими орендними ставками. Приміром, в одному з міст Херсонської області, в договорах на оренду земельних ділянок застосовано плату, значно нижчу за мінімальний розмір.
Під час ретельного інспектування виникає низка проблемних питань до органів місцевого самоврядування.

Коли ж йдеться про поповнення місцевих бюджетів за рахунок «земельних» надходжень, то тільки повна плата за оренду землі гарантує фінансове благополуччя громад. Звісно, за умови системного запобігання різного роду порушенням землевласників та землекористувачів і спрямування земельних відносин у правове поле.

У Голопристанському районі херсонські аудитори провели державний фінансовий аудит бюджету Гладківської об’єднаної територіальної громади. Фахівці проаналізували ситуацію навколо використання земель державної та комунальної власності за два з половиною роки.

Аудитори підрахували: до бюджету не надійшло понад 238 тис. грн (через непереоформлення земельних часток «паїв» - 175,4 тис. грн, використання земельних ділянок без правоустановчих документів - 63,2 тис. грн).
Орган місцевого самоврядування не вжив дієвих заходів із недопущення безоплатного використання земельних ділянок під приватними об’єктами нерухомості. Окрім цього, орендарям не було встановлено, на рівних умовах, розміри ставок орендної плати.

До речі, щороку місцевий бюджет втрачав додаткових надходжень загалом на 431,3 тис. грн (через значне коливання розмірів ставок встановленої орендної плати - 415,8 тис. грн і безоплатне використання земельних ділянок під приватними об’єктами - 15,5 тис. грн).


Через недостатній контроль за справлянням збору з доходів від громадян, які отримали земельні паї та передали їх в оренду іншим суб’єктам господарювання, сільським бюджетом було недоотримано 261,7 тис. грн.
За результатами аудиту надано пропозиції для уникнення необґрунтованих витрат, врахування наявних резервів щодо наповнення казни територіальної громади та поліпшення рівня ефективного використання бюджетних коштів.

Окремо слід сказати й про максимальне залучення додаткових джерел бюджетних надходжень та ефективне управління майном територіальних громад.

На Херсонщині триває впровадження аудиторських пропозицій для уникнення необґрунтованих витрат, врахування наявних резервів щодо наповнення казни територіальних громад та поліпшення рівня ефективного використання бюджетних коштів.
За результатами контрольних заходів аудитори надають обґрунтовані пропозиції. Зокрема, з подальшої роботи навколо договірного використання наявних земельних площ, майна та фінансово-господарської діяльності місцевих комунальних підприємств.

До місцевих прикладів. Херсонські аудитори провели державний фінансовий аудит бюджету Великокопанівської сільської об’єднаної територіальної громади Олешківського району за останні три роки. Приміром, через відсутність взаємодії органів місцевої влади і самоврядування, від власників місцевих магазинів не надійшло плати за нерухоме майно на суму 250,6 тис. грн.

По-перше, фахівці виявляють чималі втрати доходів скарбницями при використанні комунального майна територіальних громад.

Актуальна проблема більшості ОТГ - правильність визначення розмірів орендної плати при укладанні договорів оренди комунального майна. Так, у двох випадках встановлено факти не застосування індексів інфляції (за період з дати проведення незалежної оцінки до базового місяця розрахунку орендної плати) і, відповідно, в договорах оренди зафіксовано занижені розміри орендної плати. Як наслідок, втрати доходів - 108 тис. грн.

До інших фактів. На підконтрольному аудиторам об’єкті, незалежну оцінку комунального майна проведено в жовтні, а договір оренди укладено в грудні того ж року. Посадовці, при розрахунку орендної плати за базовий місяць оренди, чомусь не застосували індекси інфляції за жовтень та листопад (за період з дати проведення незалежної оцінки до базового місяця розрахунку орендної плати). Така ситуація, в подальшому, «відгукнулася» недоотриманням доходів загальним фондом бюджету, у вигляді орендної плати, на суму 59 тис. грн.

Варто зазначити, що на місцях, при нарахуванні щомісячної орендної плати за оренду комунального майна (приміщень, будівель, закритої внутрішньогосподарської зрошувальної системи), в розрахунках або взагалі не застосовуються щомісячні індекси інфляції, або застосовуються не в повному обсязі. Такий «сюрприз» для ОТГ - недоотримання доходів загальними фондами чотирьох бюджетів в загальній сумі 142 тис. грн.

Інколи в договорах оренди комунального майна прописаний занижений розмір орендних ставок, який не відповідає фактичному напряму використання орендованого майна.

До речі, Методикою розрахунку плати за оренду об’єктів комунальної власності ОТГ визначено, що при обслуговуванні внутрішньогосподарської меліоративної мережі, разом із розміщеними комунальними дощувальними машинами, орендар сплачує 3% від загальної вартості її частини (за незалежною оцінкою). А при розміщенні (обслуговуванні) приватних дощувальних машин та крапельного зрошування орендар сплачує вже 5% від загальної вартості на рік. Інвентаризація дощувальних машин «Фрегат» показала, що після демонтажу деякі орендарі демонтували комунальні фрегати і встановили приватні дощувальні машини. Проте без відповідних змін у договорах оренди, забувши підвищити розмір орендної плати. Таким чином, маємо втрати доходів трьома бюджетами загалом у 191 тис. грн.

Також виявлено факти неповного перерахування балансоутримувачем комунального майна територіальної громади частки отриманої орендної плати до бюджетів, у зв’язку з чим загальним фондом, лише одного бюджету, недоотримано доходів на суму 209 тис. грн.

Варто нагадати за Методику розрахунку орендної плати за майно, що належить до комунальної власності територіальної громади. Орендна плата за нерухоме майно в розмірі 70 % спрямовується до загального фонду бюджету, а 30% лишається підприємству, організації, у віданні якого перебуває майно. Однак зустрічні звірки показали, що балансові утримувачі часто не перерахували до бюджету 70% орендної плати в повному обсязі.

Також встановлений випадок акумулювання на позабюджетному рахунку виконкому (3712) коштів, внесених переможцями аукціонів, як гарантійні внески. При цьому, протягом двох бюджетних років, такі кошти не були перераховані до спеціального фонду (бюджету розвитку), що призвело до недоотримання доходів у сумі 79 тис. грн.

По-друге, зупинимось на повноті обрахування та забезпеченні своєчасних фінансових надходжень до спеціальних фондів місцевих бюджетів. Щодо спрямування коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населених пунктів та від продажу земельних ділянок слід зауважити наступне. Буває, окремі забудовники невчасно перераховують пайові внески, забуваючи про терміни, обумовлені договорами, укладеними з органами місцевого самоврядування. З такої причини спецфонди двох бюджетів втратили доходів на суму 102 тис. грн.

До того ж, до бюджетних спецфондів не надходять чималі суми через надання забудовниками недостовірної інформації про кошторисну вартість об’єктів будівництва. Тому, під час контрольних заходів, фахівці отримують відомості про кошторисну вартість будівництва і порівнюють з відповідною кошторисною вартістю. Різниця інколи становить десятки тисяч гривень.


По-третє, в обов’язковому порядку досліджується питання правильності проведення витрат з місцевого бюджету.

Одним із проблемних питань, встановлених аудиторами - правильність визначення вартості будівництва, реконструкції та ремонту, а також обсягів виконаних ремонтних робіт:
Контрольні обміри та обстеження виконаних будівельних робіт, здійснені фахівцями в кожному органі місцевого самоврядування показали невідповідність між фактично виконаними підрядниками обсягами будівельних робіт та обсягами, внесеними до актів приймання виконаних робіт форми КБ-2в, що призвело до втрати 21 бюджетом коштів, загалом на суму 3,44 млн грн.

По 9 установам, на підставі встановлених зайвих виплат бюджетних коштів, унаслідок завищення обсягу і вартості виконаних будівельно-монтажних робіт, аудитори зменшили нараховані суми витрат на утримання технічного нагляду на 42 тис. грн.

При дослідженні актів приймання виконаних будівельних робіт форми №КБ-2в, фахівці довели факти включення до них підрядними організаціями вартості небудівельних робіт, а також робіт і матеріалів за ціною, що вище ціни визначеної в договірній ціні. При цьому вартість будівельних робіт, у чотирьох випадках, була завищеною на суму 35 тис. гривень.

По-четверте, торкнемося питання правильності здійснення видатків на оплату праці працівників установ.
Наприклад, безпідставне нарахування та виплата премій голові та секретарю ради в розмірах, більших аніж передбачених рішеннями сесій рад, якими визначено граничні обсяги премій, загалом на суму 221 тис. грн.

Проведений аналіз рішень сесій ради щодо преміювання посадовців показав, що рішеннями сесій ради встановлювались граничні обсяги розміру премій, а саме, 100 % тільки від посадових окладів за фактично відпрацьований час. Але бухгалтери виконкому нарахували премії голові та секретареві ради у завищеному розмірі (від посадового окладу з врахуванням усіх надбавок).


В іншому випадку безпідставно нарахували і преміювали працівників установи, за підсумками минулого бюджетного року, за рахунок коштів наступного бюджетного періоду, хоча Положенням про преміювання працівників сільської ради, затвердженого рішенням депутатської сесії, чітко визначено: премія виплачується щомісячно в межах асигнувань, передбачених кошторисом на оплату праці.

Місцеві чиновники, з року в рік, порушують вимоги Порядку обчислення середньої заробітної плати, затвердженого постановою КМУ від 08.02.1995 №100.

Приміром, унаслідок множення середньоденного заробітку на число робочих днів в місяці, в якому нараховувалась матеріальна допомога, а не на середньомісячне число робочих днів у розрахунковому періоді; премії нараховуються і за дні перебування у відрядженні, у відпустках, в той час як заробітна плата за ці дні вже нарахована в розмірі середньої заробітної плати, до якої включена премія; при нарахуванні та виплаті премій та матеріальної допомоги з розрахунку не виключаються виплати нараховані в середньомісячному розмірі, разові премії та матеріальні допомоги; застосовуються завищені коригуючі коефіцієнти підвищення заробітної плати при обчисленні середньої заробітної плати. Зазначені прорахунки призвели до зайвого нарахування та виплати заробітної плати в восьми установах в сумі 113,3 тис. грн.

Наступна проблема самоврядування – помилкове визначення посадових окладів у штатних розписах відповідно до нормативних документів. В одній з ОТГ забезпечили зайве нарахування та виплату заробітної плати двом начальникам відділів на суму 79 тис. грн. Їм встановили завищені посадові оклади, як начальникам самостійних управлінь (відділів). Проте, відповідно до Постанови №268, посадові оклади працівників апарату сільських рад, встановлюються по Додатку №50.

ОТГ, буває, неправильно проводить обрахунок посадових окладів педагогічним працівникам. Наприклад, базова ставка заробітної плати для визначення надбавок та доплат розраховувалась з урахуванням декількох підвищень. Але, згідно п. 5 наказу Міністерства освіти і науки України «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ» від 26.09.2005 №557, передбачено, що абсолютний розмір кожного підвищення визначається, виходячи з розміру посадового окладу (ставки заробітної плати), без урахування іншого підвищення. Таким чином, педагогічним працівникам зайво нараховано та виплачено заробітної плати на суму 18,04 тис. грн.

Аналогічно, внаслідок завищення тарифних розрядів в іншій об’єднаній територіальній громаді працівникам бібліотек на суму 27 тис. грн.


По-п’яте, при проведенні ревізій досліджується питання правильності здійснення видатків на оплату комунальних послуг. В даному випадку проблемою є проведення бюджетними установами оплати комунальних послуг спожитих при опаленні, освітленні, охороні приміщень, що фактично використовувались орендарями приміщень, або установами, які утримувались за рахунок коштів інших бюджетів. Зазначене призвело до покриття видатків за спожиті сторонніми фізичними та юридичними особами комунальних послуг за рахунок коштів загального фонду кошторисів п’яти установ на суму 644 тис. грн.

Щодо питання достовірності підстав для оплати комунальним службам товарів робіт і послуг, наданих органам місцевого самоврядування.

Окремі комунальні підприємства завищують вартість та обсяги наданих послуг. Перш за все, з вивезення побутових відходів, завищення обсягів вивезеного сміття на полігон, завищення вартості робіт з викошування трави та по підвезенню води та поливу дерев; завищення ціни за одиницю робіт з підмітання доріжок в скверах та на площах; завищення норм часу в актах виконаних робіт з «викошування газонів та узбіччя доріг», що призвело до зайвої сплати коштів за фактично не виконані роботи, або за послуги та роботи по завищеній вартості в сумі 139 тис. грн.

Леонід КАЛИНИЧЕНКО, пресслужба Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області

Ответить

Вернуться в «Финансы»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 1 гость