Пресслужба управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області інформує

Региональные новости Херсонской области. При перепечатке из других источников обязательно наличие (гипер)ссылки на оригинал статьи
ПСУ ПО ДАСУ в області
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 804
Зарегистрирован: 03 ноя 2016, 14:34

Бюджетна дисципліна водогосподарників

Сообщение ПСУ ПО ДАСУ в області » 25 июн 2019, 11:48

Херсонські аудитори виявили порушень на 316 тис. грн в Олешківському міжрайонному управлінні водного господарства

Прес-служба Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області

Фахівці Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області провели ревізію в Олешківському міжрайонному управлінні водного господарства, під час якої виявлено порушень, на суму 316 тис. грн за період з 01.08.2015 по 28.02.2019.

Водогосподарники, разом із місцевими органами виконавчої влади та іншими організаціями, забезпечують Олешківський, Білозерський, Дніпровський і Корабельний райони водними ресурсами, реалізують заходи щодо захисту населених пунктів і сільгоспугідь від затоплення та підтоплення. Дане підприємство, зі штатом у 260 працівників, використовує 17 насосних станцій.

Проте аудитори встановили окремі порушення у фінансово-господарській діяльності. Зокрема, за відсутності затвердженого Урядом Порядку та розміру відрахувань у бюджетній сфері на культурно-масову, фізкультурну і оздоровчу роботу, Олешківським МУВГ безпідставно відраховано 90,8 тис. грн на культурно-масову, фізкультурну і оздоровчу роботу на профспілковий рахунок водогосподарників.

Серед інших прорахунків - випадки невірного обчислення нарахувань за час щорічної та додаткових відпусток деяких працівників; безпідставна виплата надбавки за класність водію, інші зайві нарахування в оплаті праці. Також Олешківське МУВГ витратило державні кошти на доставку та виплату пільгових пенсій колишнім працівникам на загальну суму 17,5 тис.грн.

Водогосподарники недоотримали 33,3 тис. грн через некоригування розміру орендної плати двом фермерським господарствам. В той же час борги Підприємства перед трьома діловими партнерами не перебували на бухгалтерському обліку на загальну суму 47,8 тис.грн. Також аудитори виявили випадки завищення вартості виконаних підрядниками робіт на суму 105,9 тис. грн.

До підконтрольного об’єкту застосовано заходи впливу за порушення бюджетного законодавства. Крім того, фахівці направили вимоги для усуненню виявлених порушень та притягненню винних осіб до відповідальності.

За порушення порядку організації і ведення бухгалтерського обліку на 2 посадових осіб складено протоколи про адміністративне правопорушення.

Про факти встановлених порушень поінформовано правоохоронні органи.

ПСУ ПО ДАСУ в області
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 804
Зарегистрирован: 03 ноя 2016, 14:34

Прес-служба управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області інформує

Сообщение ПСУ ПО ДАСУ в області » 03 июл 2019, 15:06

Херсонські аудитори розглянули звернення 29 громадян


Прес-служба Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області

Упродовж І-го півріччя 2019 року до державних аудиторів Херсонщини звернулось 29 громадян. Звернення надійшли поштою (19), через органи влади (7), на особистому прийомі громадян (3). На 21 звернення надано відповіді, 8 залишаються на стадії розгляду.

Здебільшого люди зверталися з питань трудового законодавства і оплати праці – 4, аграрної політики і земельних відносин – 1, щодо діяльності центральних і місцевих органів виконавчої влади – 9, діяльності підприємств та установ – 9, з інших питань – 6.

Випадків безпідставної відмови в задоволенні законних вимог заявників, проявів упередженості, халатності та формалізму при розгляді звернень не встановлено.

Всі звернення розглянуто відповідно до вимог чинного законодавства, і на них своєчасно надані обґрунтовані відповіді. За результатами 21 розглянутих по 15 зверненням надано обґрунтовані роз’яснення, одне звернення направлено за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» з повідомленням автора, 5 звернень вирішено позитивно.

Номер «телефону довіри» Управління (0552)-26-36-28 доведено до громадськості через засоби масової інформації.

У звітному періоді, для надання відповідей на запитання громадян, проведено 47 прямих телефонних ліній. Відповідні анонси розміщено на веб-сайтах.

Заради підвищення ефективності зворотного зв’язку кожен громадянин може поінформувати про можливі порушення фінансово-бюджетної дисципліни та надсилати інформацію цілодобово на електронну адресу kherson@dkrs.gov.ua

ПСУ ПО ДАСУ в області
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 804
Зарегистрирован: 03 ноя 2016, 14:34

Прес-служба управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області інформує

Сообщение ПСУ ПО ДАСУ в області » 07 авг 2019, 10:27

Изображение


Відшкодування втрат на суму понад 10 млн грн забезпечили херсонські аудитори протягом січня – липня 2019

Фахівці Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області протягом січня-липня 2019 року забезпечили відшкодування втрат фінансових і матеріальних ресурсів за результатами проведених ревізій на загальну суму 10,1 млн грн.

За результатами проведених заходів державного фінансового контролю керівники місцевих органів влади, підприємств, установ і організацій прийняли 26 управлінських рішень та 55 пропозицій за підсумками державних фінансових аудитів.


Правоохоронні органи за результатами розгляду матеріалів ревізій, проведених спеціалістами управління, розпочали 13 досудових розслідувань. Повідомлення про підозру у вчиненні кримінального правопорушення вручено 2 службовим особам.
До установ та організацій, які допустили порушення бюджетного законодавства, застосовано 9 фінансових санкцій.
Для запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, до Державної служби фінансового моніторингу України надіслано інформацію про виявлені фінансові операції, що підлягають фінансовому моніторингу, на суму 2,0 млн грн.

За допущені фінансові порушення 30 посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності, 5 – до дисциплінарної, 3 посадових осіб звільнено із займаної посади.

Окрім того, аудитори Херсонщини ініціювали 8 позовів щодо усунення виявлених порушень перед органом прокуратури.

Пресслужба Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області

ПСУ ПО ДАСУ в області
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 804
Зарегистрирован: 03 ноя 2016, 14:34

Антикорупційна аудиторська лінія

Сообщение ПСУ ПО ДАСУ в області » 17 окт 2019, 17:16

Лінія херсонських аудиторів - антикорупційна



21.10.2019, 10.00-11.00, на лінії - завідувач сектору роботи з персоналом Чікалова Вікторія Олексіївна. Телефонуйте - 0552 490424.

28.10.2019, 09.30-10.30, на запитання за номером 0552 491058 відповідає головний спеціаліст сектору запобігання та виявлення корупції Південного офісу Держаудитслужби Козлов Олександр Олександрович.


Крім того, громадяни Херсонщини можуть інформувати про конкретні порушення фінансової дисципліни на об’єктах бюджетної сфери за телефоном (0552) 263628 або надсилати інформацію на електронну адресу kherson@dkrs.gov.ua

Пресслужба Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області


ПСУ ПО ДАСУ в області
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 804
Зарегистрирован: 03 ноя 2016, 14:34

Херсонські аудитори протидіють бюджетним корупціонерам

Сообщение ПСУ ПО ДАСУ в області » 05 ноя 2019, 12:09


Антикорупційне аудиторство на Херсонщині




Удосконалення державного фінансового контролю ґрунтується на комплексному застосуванні, неухильного дотримання вимог чинного законодавства у бюджетній сфері.

За результатами херсонських ревізій оформлюються адміністративні протоколи за порушення деякими посадовцями чинних нормативно-правових актів. Зокрема, 39 посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності, 13 – до дисциплінарної і матеріальної, 3 осіб звільнено з посад.
Правоохоронним органам передано матеріали 31 заходу державного фінансового контролю на Херсонщині. Зокрема, за результатами їх розгляду, розпочато 16 досудових розслідувань та вручено 2 письмові повідомлення про підозру у вчиненні кримінального правопорушення.
Крім того, аудитори пред’явили 3 позови до суду щодо відшкодування винними особами втрат фінансових і матеріальних ресурсів на суму 225,3 тис. грн.

Загалом, під час юридичного супроводу, фахівці Управління представили інтереси Південного офісу по 7 справам, брали участь у 20 судових засіданнях.

Водночас, на виконанні у Державній виконавчій службі України перебувають рішення на суму 749,3 тис. грн, пред’явлених херсонськими аудиторами упродовж останніх років.

Таким чином, дії херсонських аудиторів спрямовано на зміцнення фінансово-бюджетної дисципліни, упередження корупційних проявів на об’єктах.
Изображение

Загалом працівники Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області упродовж січня – вересня 2019 року виявили фінансових порушень, що призвели до втрат, на загальну суму 27,4 млн грн.
Аудитори забезпечили усунення порушень, що призвели до втрат фінансових та матеріальних ресурсів, на загальну суму 13,2 млн грн.


Фахівці провели 9 державних фінансових аудитів. За результатами проведених державних фінансових аудитів виявлено фактів неефективних управлінських дій (рішень) або ризикових операцій, що призвели до упущених вигод або неотриманих доходів або непродуктивних (зайвих витрат) на загальну суму 269,9 млн грн.

Изображение

Отримано додатковий економічний ефект від прийнятих об’єктами контролю рекомендацій аудиторів на суму 173,1 млн грн.

Надано 57 пропозицій для покращання їх фінансового стану, з яких виконано 46.

До підприємств, установ та організацій, під час ревізій в яких виявлені порушення, в 11 випадках застосовано фінансові санкції.

Пресслужба Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області

ПСУ ПО ДАСУ в області
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 804
Зарегистрирован: 03 ноя 2016, 14:34

Re: Пресслужба управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області інформує

Сообщение ПСУ ПО ДАСУ в області » 28 ноя 2019, 12:24

Изображение

Аудитори Херсонщини забезпечили відшкодування втрат на суму понад 14 млн грн протягом січня - жовтня 2019 року


Працівники Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області упродовж січня – жовтня 2019 року виявили фінансових порушень, що призвели до втрат, на загальну суму 29 млн грн. Завдяки аудиторам об’єкти контролю відшкодували понад 14 млн грн втрат.

За результатами проведених заходів державного фінансового контролю керівники місцевих органів влади та місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій прийняли 38 управлінських рішень. Об’єктами контролю виконано 46 пропозицій, наданих їм за результатами державних фінансових аудитів.
До правоохоронних органів передано матеріали 33 заходів державного фінансового контролю, за результатами їх розгляду розпочато 17 досудових розслідувань та вручено 2 письмових повідомлення про підозру у вчиненні кримінального правопорушення.
За результатами проведених заходів державного фінансового контролю пред’явлено 3 позови до суду щодо відшкодування винними особами втрат фінансових і матеріальних ресурсів на суму 225,3 тис. грн.

До підприємств, установ та організацій, в яких під час ревізій виявлені порушення, у 10 випадках застосовано заходи впливу у вигляді зупинення операцій з бюджетними коштами.

За допущені порушення складено 45 протоколів про адміністративне правопорушення, 13 осіб притягнуто до дисциплінарної та матеріальної відповідальності, звільнено 3 посадових осіб на об’єктах контролю.

Пресслужба Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області

ПСУ ПО ДАСУ в області
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 804
Зарегистрирован: 03 ноя 2016, 14:34

Відшкодували в антикорупційному форматі

Сообщение ПСУ ПО ДАСУ в області » 21 янв 2020, 15:15

Аудитори Херсонщини забезпечили відшкодування втрат на суму майже 21 млн грн протягом січня – грудня 2019 року

Протягом січня ‒ грудня 2019 року за результатами проведених заходів державного фінансового контролю фахівці Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області виявили втрат матеріальних і фінансових ресурсів на загальну суму 30,2 млн грн.

Завдяки діям херсонських аудиторів забезпечено відшкодування втрат на суму майже 20,9 млн грн, зокрема відшкодовано і поновлено витрат, проведених з порушенням законодавства, ‒ 18,7 млн грн, до бюджетів різних рівнів, бюджетних установ, підприємств і організацій надійшло 2,2 млн грн.

Окрім того, завершено моніторинг 242 процедур закупівель, за результатами яких попереджено порушень законодавства у сфері закупівель на суму 437,6 млн грн, зокрема шляхом відміни торгів за 72 процедурами на суму 159,9 млн грн, шляхом розірвання договорів за 38 процедурами на суму 277,7 млн грн.

За вчинені фінансові порушення 43 посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності, 14 – до дисциплінарної та матеріальної, 3 посадових осіб звільнено з посад.

До установ, у яких виявлено порушення, застосовано 27 заходів впливу, передбачених вимогами Бюджетного кодексу України: у 10 випадках зупинено операції з бюджетними коштами, у 2 випадках призупинено операції з бюджетними коштами, у 3 – зменшено бюджетні асигнування, у 12 – попереджено про неналежне виконання бюджетного законодавства з вимогою щодо усунення порушень на суму понад 4,4 млн грн.

За результатами проведених заходів державного фінансового контролю керівники місцевих органів влади і місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій прийняли 44 управлінські рішення та врахували 52 пропозиції за підсумками державних фінансових аудитів.

На розгляд правоохоронним органам передано 38 матеріалів заходів державного фінансового контролю, за результатами розгляду яких розпочато 21 досудове розслідування.

Пресслужба Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області

ПСУ ПО ДАСУ в області
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 804
Зарегистрирован: 03 ноя 2016, 14:34

Протидія проявам бюджетної корупції

Сообщение ПСУ ПО ДАСУ в області » 27 май 2020, 15:06

Изображение
Херсонські аудитори протягом січня – квітня 2020 року забезпечили відшкодування втрат на суму понад 6 млн грн

Протягом січня – квітня 2020 року фахівці Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області виявили порушень, що призвели до втрат фінансових і матеріальних ресурсів, на суму понад 11,4 млн грн та забезпечили відшкодування втрат на суму 6,2 млн грн.

Керівники місцевих органів влади, підприємств та організацій за результатами аудитів, ревізій, перевірок прийняли 35 управлінських рішень.


Матеріали 12 ревізій херсонські аудитори передали правоохоронним органам для відповідного реагування.

До суду пред’явлено 4 позови щодо відшкодування винними особами втрат фінансових і матеріальних ресурсів на суму 1,1 млн грн.

У 9 випадках до підконтрольних об’єктів, де виявлені порушення, застосовано заходи впливу. Зокрема, до трьох - у вигляді зупинення операцій з бюджетними коштами, шість об’єктів попереджено про неналежне виконання бюджетного законодавства з вимогою щодо усунення порушень.


За порушення фінансової дисципліни 29 посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності, 9 – до матеріальної, 7 – до дисциплінарної.

Пресслужба Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області

ПСУ ПО ДАСУ в області
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 804
Зарегистрирован: 03 ноя 2016, 14:34

Протидія корупціонерам на Херсонщині

Сообщение ПСУ ПО ДАСУ в області » 10 июн 2020, 12:20

Изображение

«Полювання» на бюджетних корупціонерів


Шановні громадяни! Звертайтеся на «телефон довіри»
державних аудиторів у місті Херсоні 0552 263628

Бюджетні корупціонери з криміналом «черпають» кошти і засоби для свого існування. Серед найбільш корумпованих сфер - розподіл бюджетних коштів.

Корупція, як економічна проблема, породжена: участю деяких горе-чиновників у прихованій комерційній діяльності. Їх мета - незаконно одержати особистий чи корпоративний прибуток; використати службове становище для «перекачування» коштів і матеріальних цінностей у комерційні структури; надати пільги для своєї групи людей з відтягненням державних ресурсів тощо.


Бюджетна корупція викликає неефективний розподіл і витрачання державних коштів і ресурсів; втрати часу через чинення перешкод, зниження ефективності роботи в цілому; зниження фінансування у виробництво, уповільнення економічного зростання; пониження якості суспільного сервісу; зростання соціальної нерівності; посилення організованої злочинності та ін.

Протидія корупціонерам - надважлива справа влади і громади.

Пресслужба Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області

ПСУ ПО ДАСУ в області
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 804
Зарегистрирован: 03 ноя 2016, 14:34

Небезпека для бюджетних корупціонерів

Сообщение ПСУ ПО ДАСУ в області » 02 июл 2020, 13:41

Антикорупційне спілкування з державними аудиторами


Прямі телефонні лінії державних аудиторів з громадянами у липні 2020:

01.07.2020, 09.00-10.00, на запитання за номером 0552 491058 відповідає головний спеціаліст сектору запобігання та виявлення корупції Південного офісу Держаудитслужби Козлов Олександр Олександрович.

01.07.2020, 10.00-12.00, на лінії - начальник Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Круковський Дмитро Валерійович. Номер телефону - 0552 226485.

07.07.2020, 10.00-11.00, «пряма телефонна лінія» 0552 493077. З громадянами говорить заступник начальника Управління - начальник відділу контролю органів влади, оборони, правоохоронних органів та місцевих бюджетів Поліщук Олександр Кіндратович.
Изображение

10.07.2020, 15.00-16.00, на запитання відповідає заступник начальника Управління - начальник відділу контролю у сфері закупівель Щербенок Владислав Вікторович, за номером 0552 263672.
15.07.2020, 10.00-12.00, на лінії - начальник Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Круковський Дмитро Валерійович. Номер телефону - 0552 226485.
Крім того, громадяни Херсонщини можуть повідомити про конкретні порушення фінансової дисципліни на об’єктах бюджетної сфери за телефоном (0552) 263628 або надсилати інформацію на електронну адресу kherson@dkrs.gov.ua

Пресслужба Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області

ПСУ ПО ДАСУ в області
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 804
Зарегистрирован: 03 ноя 2016, 14:34

Херсонські аудитори: результати роботи в антикорупційному газетному форматі

Сообщение ПСУ ПО ДАСУ в області » 10 июл 2020, 11:48

Херсонські аудитори: результати роботи в антикорупційному газетному форматі

Изображение
1. Результати державного фінансового аудиту бюджету Гладківської ОТГ// Наддніпрянська правда, № 1-2 від 03.01.2020, с.12.
2. Уроки бюджетного врядування територіальних громад оцінкою ревізорів// Наддніпрянська правда, № 5-6 від 16.01.2020, с.12.
3. Гарячий телефон“ лютого// Наддніпрянська правда, № 7-8 від 23.01.2020, с.12.
4. АСКАНІЯ-НОВА: заповідні справи очима аудиторів// Наддніпрянська правда, № 9-10 від 30.01.2020, с.12.
5. Херсонські аудитори про результати роботи у 2019 році// Наддніпрянська правда, № 11-12 від 06.02.2020, с.2.
6. На дітях вирішили збагатитися// Новий день, № 6 від 05.02.2020, с.2.
7. Очеретяний бізнес з Європою// Наддніпрянська правда, № 13-14 від 13.02.2020, с.12.
8. Порушення при закупівлі продуктів підтвердились// Новий день, № 7 від 12.02.2020, с.8.
9. Прямі телефони березня 2020// Наддніпрянська правда, № 15-16 від 20.02.2020, с.12.
10. Січневий бюджетний ужинок аудиторів// Наддніпрянська правда, № 17-18 від 27.02.2020, с.12.
11. Антикорупційний телефон - на зв’язку// Наддніпрянська правда, № 19-20 від 05.03.2020, с.12.
12. Цьогорічний зимовий “доробок“ аудиторів// Наддніпрянська правда, № 21-22 від 12.03.2020, с.2.
Изображение
13. Прямі телефони Держаудиту// Наддніпрянська правда, № 23-24 від 19.03.2020, с.12.
14. Публичность и ответственность – “пазлы“ госмаркетинга//Маркетинг и реклама, № 2, 2020, с.44-46.
15. Держаудитори відтепер спілкуватимуться дистанційно. Задля вашого здоров’я// Наддніпрянська правда, № 25-26 від 19.03.2020, с.12.
16. Великокопанівській сільраді рекомендовано зменшити фінансовий “апетит“ на власне утримання// Наддніпрянська правда№ 31-32 від 16.04.2020, с.2.
17. З початку року херсонські аудитори відшкодували втрат на понад 5 мільйонів гривень// Наддніпрянська правда, № 39-40 від 14.05.2020, с.12.
18. Продовжують розгляд звернень громадян// Наддніпрянська правда, №39-40 від 14.05.2020, с.12.
19. Водоканал Херсона: як стати ефективнішим при збитковості// Наддніпрянська правда, 41-42 від 21.05.2020, с.12.
20. Гарячі телефони держаудиторів у червні// Наддніпрянська правда, № 43-44 від 28.05.2020, с.2.
21.Нерадиві організатори шкільної освіти відшкодували понад 1,4 мільйони гривень// Наддніпрянська правда, № 45-46 від 04.06.2020, с.12.
22. За 4 місяці за порушення фінансової дисципліни до відповідальності притягнуто 45 посадовців// Наддніпрянська правда, № 45-46 від 04.06.2020, с.12.
23. Полювання на бюджетних корупціонерів// Наддніпрянська правда, № 47-48 від 11.06.2020, с.12
24. Понад 6.000.000 гривень відшкодовано за 5 місяців// Наддніпрянська правда, № -48 від 11.06.2020, с.12.
25. Горводоканал Херсона: Мы посовещались, и я решил// Гривна, № 23 від 03.06. – 10.06.2020, с.5.

Пресслужба Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області

ПСУ ПО ДАСУ в області
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 804
Зарегистрирован: 03 ноя 2016, 14:34

Місцеві бюджети і херсонські аудитори

Сообщение ПСУ ПО ДАСУ в області » 02 сен 2020, 08:40

ОТГ Херсонщини взаємодіють з державними аудиторами




Про наповнення місцевих бюджетів, передусім, за рахунок земельного ресурсу. Повна плата за оренду земельних наділів гарантує фінансове благополуччя територіальних громад. Звісно, у разі системного запобігання різного роду порушень серед землевласників та землекористувачів і спрямування земельних відносин у правове поле.

Чому ж місцеві бюджети недоотримують належних доходів? Відповідей кілька. Іноді договори оренди укладаються за заниженими орендними ставками. Приміром, в одному з міст Херсонської області, в договорах на оренду земельних ділянок застосовано плату, значно нижчу за мінімальний розмір.
Під час ретельного інспектування виникає низка проблемних питань до органів місцевого самоврядування.

Коли ж йдеться про поповнення місцевих бюджетів за рахунок «земельних» надходжень, то тільки повна плата за оренду землі гарантує фінансове благополуччя громад. Звісно, за умови системного запобігання різного роду порушенням землевласників та землекористувачів і спрямування земельних відносин у правове поле.

У Голопристанському районі херсонські аудитори провели державний фінансовий аудит бюджету Гладківської об’єднаної територіальної громади. Фахівці проаналізували ситуацію навколо використання земель державної та комунальної власності за два з половиною роки.

Аудитори підрахували: до бюджету не надійшло понад 238 тис. грн (через непереоформлення земельних часток «паїв» - 175,4 тис. грн, використання земельних ділянок без правоустановчих документів - 63,2 тис. грн).
Орган місцевого самоврядування не вжив дієвих заходів із недопущення безоплатного використання земельних ділянок під приватними об’єктами нерухомості. Окрім цього, орендарям не було встановлено, на рівних умовах, розміри ставок орендної плати.

До речі, щороку місцевий бюджет втрачав додаткових надходжень загалом на 431,3 тис. грн (через значне коливання розмірів ставок встановленої орендної плати - 415,8 тис. грн і безоплатне використання земельних ділянок під приватними об’єктами - 15,5 тис. грн).

Через недостатній контроль за справлянням збору з доходів від громадян, які отримали земельні паї та передали їх в оренду іншим суб’єктам господарювання, сільським бюджетом було недоотримано 261,7 тис. грн.
За результатами аудиту надано пропозиції для уникнення необґрунтованих витрат, врахування наявних резервів щодо наповнення казни територіальної громади та поліпшення рівня ефективного використання бюджетних коштів.

Окремо слід сказати й про максимальне залучення додаткових джерел бюджетних надходжень та ефективне управління майном територіальних громад.

На Херсонщині триває впровадження аудиторських пропозицій для уникнення необґрунтованих витрат, врахування наявних резервів щодо наповнення казни територіальних громад та поліпшення рівня ефективного використання бюджетних коштів.
За результатами контрольних заходів аудитори надають обґрунтовані пропозиції. Зокрема, з подальшої роботи навколо договірного використання наявних земельних площ, майна та фінансово-господарської діяльності місцевих комунальних підприємств.

До місцевих прикладів. Херсонські аудитори провели державний фінансовий аудит бюджету Великокопанівської сільської об’єднаної територіальної громади Олешківського району за останні три роки. Приміром, через відсутність взаємодії органів місцевої влади і самоврядування, від власників місцевих магазинів не надійшло плати за нерухоме майно на суму 250,6 тис. грн.

По-перше, фахівці виявляють чималі втрати доходів скарбницями при використанні комунального майна територіальних громад.
Актуальна проблема більшості ОТГ - правильність визначення розмірів орендної плати при укладанні договорів оренди комунального майна. Так, у двох випадках встановлено факти не застосування індексів інфляції (за період з дати проведення незалежної оцінки до базового місяця розрахунку орендної плати) і, відповідно, в договорах оренди зафіксовано занижені розміри орендної плати. Як наслідок, втрати доходів - 108 тис. грн.

До інших фактів. На підконтрольному аудиторам об’єкті, незалежну оцінку комунального майна проведено в жовтні, а договір оренди укладено в грудні того ж року. Посадовці, при розрахунку орендної плати за базовий місяць оренди, чомусь не застосували індекси інфляції за жовтень та листопад (за період з дати проведення незалежної оцінки до базового місяця розрахунку орендної плати). Така ситуація, в подальшому, «відгукнулася» недоотриманням доходів загальним фондом бюджету, у вигляді орендної плати, на суму 59 тис. грн.

Варто зазначити, що на місцях, при нарахуванні щомісячної орендної плати за оренду комунального майна (приміщень, будівель, закритої внутрішньогосподарської зрошувальної системи), в розрахунках або взагалі не застосовуються щомісячні індекси інфляції, або застосовуються не в повному обсязі. Такий «сюрприз» для ОТГ - недоотримання доходів загальними фондами чотирьох бюджетів в загальній сумі 142 тис. грн.
Інколи в договорах оренди комунального майна прописаний занижений розмір орендних ставок, який не відповідає фактичному напряму використання орендованого майна.

До речі, Методикою розрахунку плати за оренду об’єктів комунальної власності ОТГ визначено, що при обслуговуванні внутрішньогосподарської меліоративної мережі, разом із розміщеними комунальними дощувальними машинами, орендар сплачує 3% від загальної вартості її частини (за незалежною оцінкою). А при розміщенні (обслуговуванні) приватних дощувальних машин та крапельного зрошування орендар сплачує вже 5% від загальної вартості на рік. Інвентаризація дощувальних машин «Фрегат» показала, що після демонтажу деякі орендарі демонтували комунальні фрегати і встановили приватні дощувальні машини. Проте без відповідних змін у договорах оренди, забувши підвищити розмір орендної плати. Таким чином, маємо втрати доходів трьома бюджетами загалом у 191 тис. грн.

Також виявлено факти неповного перерахування балансоутримувачем комунального майна територіальної громади частки отриманої орендної плати до бюджетів, у зв’язку з чим загальним фондом, лише одного бюджету, недоотримано доходів на суму 209 тис. грн.

Варто нагадати за Методику розрахунку орендної плати за майно, що належить до комунальної власності територіальної громади. Орендна плата за нерухоме майно в розмірі 70 % спрямовується до загального фонду бюджету, а 30% лишається підприємству, організації, у віданні якого перебуває майно. Однак зустрічні звірки показали, що балансові утримувачі часто не перерахували до бюджету 70% орендної плати в повному обсязі.

Також встановлений випадок акумулювання на позабюджетному рахунку виконкому (3712) коштів, внесених переможцями аукціонів, як гарантійні внески. При цьому, протягом двох бюджетних років, такі кошти не були перераховані до спеціального фонду (бюджету розвитку), що призвело до недоотримання доходів у сумі 79 тис. грн.

По-друге, зупинимось на повноті обрахування та забезпеченні своєчасних фінансових надходжень до спеціальних фондів місцевих бюджетів. Щодо спрямування коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населених пунктів та від продажу земельних ділянок слід зауважити наступне. Буває, окремі забудовники невчасно перераховують пайові внески, забуваючи про терміни, обумовлені договорами, укладеними з органами місцевого самоврядування. З такої причини спецфонди двох бюджетів втратили доходів на суму 102 тис. грн.

До того ж, до бюджетних спецфондів не надходять чималі суми через надання забудовниками недостовірної інформації про кошторисну вартість об’єктів будівництва. Тому, під час контрольних заходів, фахівці отримують відомості про кошторисну вартість будівництва і порівнюють з відповідною кошторисною вартістю. Різниця інколи становить десятки тисяч гривень.

По-третє, в обов’язковому порядку досліджується питання правильності проведення витрат з місцевого бюджету.

Одним із проблемних питань, встановлених аудиторами - правильність визначення вартості будівництва, реконструкції та ремонту, а також обсягів виконаних ремонтних робіт:

Контрольні обміри та обстеження виконаних будівельних робіт, здійснені фахівцями в кожному органі місцевого самоврядування показали невідповідність між фактично виконаними підрядниками обсягами будівельних робіт та обсягами, внесеними до актів приймання виконаних робіт форми КБ-2в, що призвело до втрати 21 бюджетом коштів, загалом на суму 3,44 млн грн.
По 9 установам, на підставі встановлених зайвих виплат бюджетних коштів, унаслідок завищення обсягу і вартості виконаних будівельно-монтажних робіт, аудитори зменшили нараховані суми витрат на утримання технічного нагляду на 42 тис. грн.
При дослідженні актів приймання виконаних будівельних робіт форми №КБ-2в, фахівці довели факти включення до них підрядними організаціями вартості небудівельних робіт, а також робіт і матеріалів за ціною, що вище ціни визначеної в договірній ціні. При цьому вартість будівельних робіт, у чотирьох випадках, була завищеною на суму 35 тис. гривень.

По-четверте, торкнемося питання правильності здійснення видатків на оплату праці працівників установ.
Наприклад, безпідставне нарахування та виплата премій голові та секретарю ради в розмірах, більших аніж передбачених рішеннями сесій рад, якими визначено граничні обсяги премій, загалом на суму 221 тис. грн.

Проведений аналіз рішень сесій ради щодо преміювання посадовців показав, що рішеннями сесій ради встановлювались граничні обсяги розміру премій, а саме, 100 % тільки від посадових окладів за фактично відпрацьований час. Але бухгалтери виконкому нарахували премії голові та секретареві ради у завищеному розмірі (від посадового окладу з врахуванням усіх надбавок).
В іншому випадку безпідставно нарахували і преміювали працівників установи, за підсумками минулого бюджетного року, за рахунок коштів наступного бюджетного періоду, хоча Положенням про преміювання працівників сільської ради, затвердженого рішенням депутатської сесії, чітко визначено: премія виплачується щомісячно в межах асигнувань, передбачених кошторисом на оплату праці.
Місцеві чиновники, з року в рік, порушують вимоги Порядку обчислення середньої заробітної плати, затвердженого постановою КМУ від 08.02.1995 №100.
Приміром, унаслідок множення середньоденного заробітку на число робочих днів в місяці, в якому нараховувалась матеріальна допомога, а не на середньомісячне число робочих днів у розрахунковому періоді; премії нараховуються і за дні перебування у відрядженні, у відпустках, в той час як заробітна плата за ці дні вже нарахована в розмірі середньої заробітної плати, до якої включена премія; при нарахуванні та виплаті премій та матеріальної допомоги з розрахунку не виключаються виплати нараховані в середньомісячному розмірі, разові премії та матеріальні допомоги; застосовуються завищені коригуючі коефіцієнти підвищення заробітної плати при обчисленні середньої заробітної плати. Зазначені прорахунки призвели до зайвого нарахування та виплати заробітної плати в восьми установах в сумі 113,3 тис. грн.

Наступна проблема самоврядування – помилкове визначення посадових окладів у штатних розписах відповідно до нормативних документів. В одній з ОТГ забезпечили зайве нарахування та виплату заробітної плати двом начальникам відділів на суму 79 тис. грн. Їм встановили завищені посадові оклади, як начальникам самостійних управлінь (відділів). Проте, відповідно до Постанови №268, посадові оклади працівників апарату сільських рад, встановлюються по Додатку №50.

ОТГ, буває, неправильно проводить обрахунок посадових окладів педагогічним працівникам. Наприклад, базова ставка заробітної плати для визначення надбавок та доплат розраховувалась з урахуванням декількох підвищень. Але, згідно п. 5 наказу Міністерства освіти і науки України «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ» від 26.09.2005 №557, передбачено, що абсолютний розмір кожного підвищення визначається, виходячи з розміру посадового окладу (ставки заробітної плати), без урахування іншого підвищення. Таким чином, педагогічним працівникам зайво нараховано та виплачено заробітної плати на суму 18,04 тис. грн.
Аналогічно, внаслідок завищення тарифних розрядів в іншій об’єднаній територіальній громаді працівникам бібліотек на суму 27 тис. грн.

По-п’яте, при проведенні ревізій досліджується питання правильності здійснення видатків на оплату комунальних послуг. В даному випадку проблемою є проведення бюджетними установами оплати комунальних послуг спожитих при опаленні, освітленні, охороні приміщень, що фактично використовувались орендарями приміщень, або установами, які утримувались за рахунок коштів інших бюджетів. Зазначене призвело до покриття видатків за спожиті сторонніми фізичними та юридичними особами комунальних послуг за рахунок коштів загального фонду кошторисів п’яти установ на суму 644 тис. грн.

Щодо питання достовірності підстав для оплати комунальним службам товарів робіт і послуг, наданих органам місцевого самоврядування.
Окремі комунальні підприємства завищують вартість та обсяги наданих послуг. Перш за все, з вивезення побутових відходів, завищення обсягів вивезеного сміття на полігон, завищення вартості робіт з викошування трави та по підвезенню води та поливу дерев; завищення ціни за одиницю робіт з підмітання доріжок в скверах та на площах; завищення норм часу в актах виконаних робіт з «викошування газонів та узбіччя доріг», що призвело до зайвої сплати коштів за фактично не виконані роботи, або за послуги та роботи по завищеній вартості в сумі 139 тис. грн.

Леонід КАЛИНИЧЕНКО, пресслужба Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області

ПСУ ПО ДАСУ в області
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 804
Зарегистрирован: 03 ноя 2016, 14:34

Про корупційні злочини

Сообщение ПСУ ПО ДАСУ в області » 17 ноя 2020, 14:15

Изображение

Антикорупційний аудиторський телефон

Шановні громадяни! Звертайтеся на «телефон довіри» державних аудиторів у місті Херсоні 0552 263628

В юридичній літературі злочини, що вчиняються службовими особами, називають по-різному, наприклад: «службові», «корупційні» злочини тощо.

Службовими особами є особи, які постійно чи тимчасово здійснюють функції представників влади, а також обіймають на підприємствах, в установах чи організаціях незалежно від форми власності посади, пов'язані з виконанням організаційно-розпорядчих чи адміністративно-господарських обов'язків, або виконують такі обов'язки за спеціальним повноваженням.

Зокрема, відповідно до статей 364, 366, 367, 368 Кримінального кодексу України, до кола таких діянь входять: зловживання владою або службовим становищем; перевищення влади або службових повноважень; службове підроблення; службову недбалість; одержання хабаря; пропозиція або давання хабаря; провокація хабаря або комерційного підкупу.

Пресслужба Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області

ПСУ ПО ДАСУ в області
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 804
Зарегистрирован: 03 ноя 2016, 14:34

На зв’язку - держаудитори Херсонщини

Сообщение ПСУ ПО ДАСУ в області » 30 ноя 2020, 09:21

Антикорупційні повідомлення з державними аудиторами


Прямі телефонні лінії державних аудиторів з громадянами у грудні 2020:

01.12.2020, 09.00-10.00, на запитання за номером 0552 491058 відповідає головний спеціаліст сектору запобігання та виявлення корупції Південного офісу Держаудитслужби Козлов Олександр Олександрович.

02.12.2020, 10.00-12.00, на лінії - начальник Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Круковський Дмитро Валерійович. Номер телефону - 0552 226485.


08.12.2020, 15.00-16.00, на запитання відповідає заступник начальника Управління - начальник відділу контролю у сфері закупівель Щербенок Владислав Вікторович, за номером 0552 263672.

16.12.2020, 10.00-12.00, на лінії - начальник Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Круковський Дмитро Валерійович. Номер телефону - 0552 226485.


22.12.2020, 10.00-11.00, «пряма телефонна лінія» 0552 493077. З громадянами говорить заступник начальника Управління - начальник відділу контролю в галузі оборони, правоохоронних органах та органах влади Поліщук Олександр Кіндратович.

Крім того, громадяни Херсонщини можуть повідомити про конкретні порушення фінансової дисципліни на об’єктах бюджетної сфери за телефоном(0552 263628 або надсилати інформацію на електронну адресу kherson@dkrs.gov.ua

Пресслужба Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області

ПСУ ПО ДАСУ в області
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 804
Зарегистрирован: 03 ноя 2016, 14:34

Річне інспектування в антикорупційному форматі - херсонські аудитори

Сообщение ПСУ ПО ДАСУ в області » 18 янв 2021, 14:02

Херсонські аудитори протягом 2020 року забезпечили відшкодування втрат на суму майже 23 млн грн


Упродовж 2020 року фахівці Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області забезпечили усунення втрат фінансових і матеріальних ресурсів на суму 22,8 млн грн за результатами ревізій.

За результатами проведених заходів керівниками підприємств, установ, організацій та органів влади враховано 63 пропозицій за результатами державних фінансових аудитів.

Изображение

Матеріали 26 контрольних заходів передано до правоохоронних органів для відповідного реагування, за результатами розгляду яких розпочато 12 досудових розслідувань. Окрім того, вручено 6 повідомлень про підозру у вчиненні кримінальних правопорушень.

До суду пред’явлено 4 позови щодо відшкодування винними особами втрат фінансових і матеріальних ресурсів на суму 1,1 млн грн.


Окрім того, завершено моніторинг 208 закупівель, за результатами якого попереджено витрачання коштів за процедурами закупівель, проведеними з порушеннями законодавства у сфері закупівель на загальну суму 312,0 млн грн, зокрема, шляхом відміни торгів очікуваною вартістю 275,8 млн грн та розірвання договорів на суму 36,2 млн грн.

У 7 випадках до установ, де виявлено бюджетні правопорушення, застосовано фінансові санкції у вигляді зупинення операцій з бюджетними коштами та попереджено про неналежне виконання бюджетного законодавства – 10 об’єктів на загальну суму 7,7 млн грн.

Окрім того, за недотримання законодавства 61 посадову особу притягнуто до адміністративної відповідальності, 8 – до дисциплінарної та 11 осіб притягнуто до матеріальної відповідальної, 2 посадових осіб звільнено з посад.
За результатами проведених аудитів досягнуто економічного ефекту на загальну суму 156,5 млн грн.

Пресслужба Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області

ПСУ ПО ДАСУ в області
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 804
Зарегистрирован: 03 ноя 2016, 14:34

Січневі результати роботи херсонських аудиторів

Сообщение ПСУ ПО ДАСУ в області » 09 фев 2021, 11:23

Херсонські аудитори протягом січня 2021 року забезпечили відшкодування втрат на суму 6,5 млн грн


Пресслужба Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області


Упродовж січня 2021 року фахівці Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області забезпечили усунення втрат фінансових і матеріальних ресурсів на суму 6,5 млн грн за результатами ревізій.

Матеріали 4 контрольних заходів передано до правоохоронних органів для відповідного реагування.
До суду пред’явлено позов щодо відшкодування винними особами втрат фінансових і матеріальних ресурсів на суму 65,3 тис. грн.

Окрім того, завершено моніторинг 19 закупівель, за результатами якого попереджено витрачання коштів за процедурами закупівель, проведеними з порушеннями законодавства у сфері закупівель на загальну суму 59,0 млн грн, зокрема шляхом відміни торгів очікуваною вартістю 271 тис. грн та розірвання договорів на суму 371 тис. грн.


У трьох випадках до установ, де виявлено бюджетні правопорушення, застосовано фінансову санкцію у вигляді зупинення операцій з бюджетними коштами та попереджено про неналежне виконання бюджетного законодавства – 2 об’єкти на загальну суму понад 1,5 млн грн.

Окрім того, за недотримання законодавства 19 посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності, 2 – до дисциплінарної та 2 осіб притягнуто до матеріальної відповідальності.

За результатами проведених аудитів досягнуто економічного ефекту на загальну суму 6,4 млн грн.

Ответить
  • Похожие темы
    Ответы
    Просмотры
    Последнее сообщение

Вернуться в «Херсонская область»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 3 гостя