ЗАПОРУКА СТАБІЛЬНОСТІ

Региональные новости Херсонской области. При перепечатке из других источников обязательно наличие (гипер)ссылки на оригинал статьи
Ответить
Прес-служба КРУ
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 667
Зарегистрирован: 17 окт 2007, 10:28

ЗАПОРУКА СТАБІЛЬНОСТІ

Сообщение Прес-служба КРУ » 29 окт 2007, 15:31

За час функціонування контрольно-ревізійної служби в Україні постійно змінювалися погляди, пріоритети та методи контрольно-ревізійної роботи. Відповідна динаміка змін зумовлювалась насамперед вимогами часу, станом фінансової дисципліни в країні та прийнятими рішеннями, які формувались на політичній думці в сфері державного фінансового контролю. Та єдиною метою усіх змін та нововведень, визначається прагнення до вдосконалення фінансової дисципліни, її реалізації.

Здійснюючи реалізацію державної політики в сфері фінансового контролю, працівники контрольно-ревізійних підрозділів Херсонщини спрямовують зусилля на виявлення та профілактику втрат фінансових і матеріальних ресурсів. Звісно, задля максимально повного їх усунення та притягнення винних осіб до відповідальності передбаченої чинним законодавством.
Стають в нагоді методи з виявлення бюджетних та фінансових правопорушень. Використовується комплекс загальних і спеціальних заходів, спрямованих на недопущення або попередження відповідних правопорушень, вивчення та ліквідацію причин і умов, що їх породжують. Зокрема, проводиться наступна робота:
• аналізуються і узагальнюються факти виявлених контрольними заходами порушень та вивчаються причини і умови їх виникнення;
• винні особи в допущенні правопорушень притягуються до дисциплінарної та адміністративної відповідальності;
• керівникам обревізованих підприємств, установ і організацій надсилаються обов'язкові до виконання вимоги, спрямовані на ліквідацію і недопущення в подальшій роботі бюджетних правопорушень;
• про факти виявлених порушень та недоліків інформуються органи виконавчої влади місцевого самоврядування і правоохоронні органи (або їм передаються матеріали) для відповідного реагування;
• перевіряється виконання керівниками згаданих вище вимог;
• громадськість районів та міст дізнається про факти виявлених бюджетних правопорушень і зловживань через засоби масової інформації;
• вживаються інші заходи, зокрема, приділяється увага виявленню інших фінансових порушень, окремі матеріали контрольних заходів виносяться на розгляд органів влади.
Враховуючи практичний досвід контрольно-ревізійної роботи, фінансова стабільність не є результатом лише законодавчо чітко окреслених питань поводження з бюджетними ресурсами та здійснених службою контрольних заходів.
В свою чергу, профілактика бюджетних правопорушень повинна базуватися на попередньому та поточному контролі, а не лише у формі фіксування фактів та притягнення до відповідальності. Такий контроль може забезпечити недопущення порушень бюджетного та фінансового законодавства не тільки там, де побували ревізори, а й на необревізованих або неперевірених об'єктах контролю.
Та питання в тому, чи може забезпечити відповідний моніторинг державна контрольно-ревізійна служба в Україні? Відповідно до п. 4 статті 26 Бюджетного кодексу України, Головному контрольно-ревізійному управлінню України надані повноваження щодо здійснення аудиту фінансової та господарської діяльності. І вже на сьогоднішній день зроблено перші кроки – регламентовано таку форму контролю, як державний фінансовий аудит діяльності бюджетних установ. Порядок здійснення державного фінансового аудиту діяльності бюджетних установ затвердив Кабінет Міністрів України власною постановою від 31 грудня 2004 року за № 1777, а розроблення методики проведення відповідного аудиту забезпечило Головне контрольно-ревізійне управління України.
Отже, саме така форма контролю дасть змогу реалізувати як попередній так і поточний контроль, адже основним завданням фінансово-господарського аудиту є сприяння бюджетній установі у забезпеченні правильності ведення бухгалтерського обліку, законності використання бюджетних коштів, державного і комунального майна, складанні достовірної фінансової звітності та організації дієвого внутрішнього фінансового контролю. Як і надання відповідної консультативної підтримки з зазначених питань.
Суть зазначеного аудиту полягає у виявленні відхилень від прийнятих стандартів, норм, порушень принципів законності, доцільності, економічності і ефективності управління бюджетними коштами, оцінки стану внутрішнього фінконтролю, що дає змогу у кожному конкретному випадку вносити відповідні пропозиції, підвищувати відповідальність посадових осіб, запобігати порушенням в майбутньому та забезпечувати достовірність фінансової звітності.

Ответить

Вернуться в «Херсонская область»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 0 гостей