ІНСПЕКТОРИ - ОБЛАСТІ

Региональные новости Херсонской области. При перепечатке из других источников обязательно наличие (гипер)ссылки на оригинал статьи
Ответить
Прес-служба КРУ
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 667
Зарегистрирован: 17 окт 2007, 10:28

ІНСПЕКТОРИ - ОБЛАСТІ

Сообщение Прес-служба КРУ » 30 окт 2007, 16:35

Чи може існувати Держава без контролю за використанням грошей? Немає сумніву, КРУ, перебуваючи на сторожі законності, забезпечує належний фінансовий контроль за грошовими потоками усіх бюджетних підприємств, установ та організацій області. Органи Державної контрольно-ревізійної служби не тільки виявляють порушення і виявляють винних посадовців. Як же проводиться системна профілактична робота, щоб подібні прорахунки не повторювалися?
Знайомлячись з багатовекторною діяльністю вартових контролю, додамо: бути інспектором нелегко. Адже потрібні обізнаність у бюджетному законодавстві, компетентність при аналізі бюджетних показників, висока культура спілкування, тверда принциповість, чималий бухгалтерський досвід, повага до всіх учасників бюджетного процесу. Робота вартових контролю особлива за своїм призначенням. Громадськість уповноважила їх прискіпливо відстежувати ефективність використання коштів та майна.

Фінансовий контроль – ціла система послідовних, виважених та обґрунтованих дій, регламентованих завданнями Президента, Уряду, обласною владою, звісно, діючим законодавством. Кожне доручення, що виконується, має конкретні цілі та результати. Державні контролери, обревізувавши торік близько 700 підконтрольних об’єктів бюджетної сфери, виявили фінансових порушень загалом на суму близько 75 млн.грн.

Вкрай актуальне для громад питання – ефективне витрачання наявних коштів з казни всіх рівнів. Інколи не по-господарські вони витрачаються. Тоді на допомогу приходять фахівці КРУ, котрі дають принципову оцінку діям бухгалтерів та керівників. А місцеві бюджети цікавлять ревізорів, насамперед, з точки зору виявлення наявних резервів і забезпечення додаткових надходжень до казни. До того ж залишається вкрай актуальним завдання з використання земель, водних ресурсів, природних копалин та сплати належних платежів. Ревізори оновлюють знання з усіх питань, пов’язаних із витрачанням коштів та використанням майна, аналізують виконання окремих бюджетних програм, надають обґрунтовані пропозиції заради ефективнішого витрачання наявних ресурсів.

Комплексними ревізіями місцевих бюджетів торік охоплено фінансових операцій на загальну суму понад 230 млн грн., при цьому проведених з порушенням діючого законодавства - на загальну суму понад 2,2 млн. грн. А загалом порушень фінансово-бюджетної дисципліни - близько 5,4 млн. грн.

Громади намагаються відшуковувати додаткові фінансові вливання. Знайти такі суми без ревізорів дуже складно. Чому? Тому що побачити реальну фінансову картину без системного та аналітичного підходу фахівців контрольно-ревізійної служби неможливо. Адже ревізори, проводячи комплексні ревізії виконання бюджетів, вказують територіальним громадам на шляхи з подолання дефіциту обігових коштів. Відрадно відзначити: державні аудитори КРУ сприяють своїми дослідженнями вирішенню соціальних питань. Зокрема, з прискорення завершення об’єктів будівництва охорони здоров’я області. Більш ніж 8 млн.грн. – такий економічний ефект від впровадження місцевою владою пропозицій, наданих за аудиторськими звітами.

Стає зрозумілим, що робота державних контролерів - не гонитва за статистичними показниками. Ревізори відповідають за конкретний напрямок діяльності. КРУ вимагає і вимагатиме від посадовців обґрунтованого витрачання фінансів та використання майна. Служба працює на громаду. За основними показниками роботи фінансові інспектори Херсонщини - одні з кращих у державі. Тож не дивно, що їх праця відзначена почесними грамотами обласної ради та державної адміністрації, подяками ГоловКРУ. Всі вони роблять одну справу. Для того, щоб було менше бюджетних правопорушень, щоб упередити ті фінансові недоліки, які гальмують розвиток самоврядування. КРУ налаштоване на позитивну співпрацю з мерами міст, головами сільських та селищних рад. Ревізори щодня цікавляться: наскільки ефективні фінансові відносини, чи обґрунтовано спрямовуються бюджетні потоки і вказують на відповідальність винних осіб за правопорушення.

КРУ торік провело контрольні заходи з багатьох фінансових питань. Зокрема, виявлено порушення при використанні коштів казни всіх рівнів, державних цільових фондів, майна та обладнання територіальних громад. Соціальна сфера Херсонщини, агропромислова галузь, як і ряд інших сфер економіки не можуть поки що похвалитися повним цільовим та обґрунтованим витрачанням наявних фінансових сум. Очевидно, внесок КРУ у соціально-економічний розвиток регіону та нові напрями в його роботі досить вагомий.

Підсумки інспектування застосовуються керівниками установ, фінансовими відділами та управліннями обласної влади. Усуваються прорахунки при обігу готівки, веденні бухгалтерського обліку, проводяться звірки по зарахуванню до казни платежів спільно з органами Державного казначейства. До об’єктів бюджетної сфери надається не тільки підсумкова інформація з інспектування, приймаються сотні управлінських рішень. Окремо зазначимо, що за результатами комплексних ревізій виконання бюджетів приймаються розпорядження голови обласної державної адміністрації. Існує, до речі, регламент взаємодії між КРУ та обласною державною адміністрацією. Звісно, заради виправлення фінансових недоліків та розгляду результатів інспектування тощо.

Кожна галузь бюджетної сфери - під прискіпливим оком ревізора. Так, обревізовано близько 157 млн. грн. бюджетних коштів, виділених на підготовку кадрів вищими навчальними закладами. Як результат, ревізія виявила сотні тисяч гривень фінансових порушень. Не залишилися поза увагою також питання щодо використання приміщень та майна і обладнання лікувальних установ комунальної форми власності, де виявлено збитків та фінансових порушень загалом на суму понад 1 млн.грн. Зростає професійна увага фінансових інспекторів до підприємств державного сектору економіки, комунальної власності. Саме там попереду наведення порядку з витрачання великих сум. Так, в ході ревізії Херсонського морського торгівельного порту виявлено порушень загалом на суму понад 4 млн. грн.

Ревізори КРУ інспектують й житлово-комунальне господарство, зафіксувавши близько 560 тис.грн. витрат, понесених на 26 об’єктах контролю внаслідок завищення вартості та обсягів виконаних робіт. А на 40 підконтрольних об’єктах Державного департаменту ветеринарної медицини встановлено порушень на загальну суму понад 400 тис.грн.

Якщо неефективно використовуються в бюджетній сфері наявні фінанси, тоді винуватцям доводиться відповідати за законом, коли Бюджетний Кодекс, не є універсальним путівником. Призупинення бюджетних асигнувань та застосування фінансових санкцій - не єдина мета діяльності фінансових інспекторів. Не забуває КРУ й про участь у боротьбі зі злочинністю спільно з правоохоронними органами. Розглядаються звернення громадян. Сотні посадовців несуть конкретну відповідальність за порушення вимог бюджетної системи, сплачуючи адміністративні штрафи.

До порушників фінансово-бюджетної дисципліни застосовуються фінансові санкції: в деяких випадках призупиняються бюджетні асигнування, зменшуються бюджетні призначення та інші. У 2006 році ініційовано цивільних позовів заради забезпечення відшкодування заподіяних втрат на загальну суму 1,9 млн. грн. А найбільші порушники за поданням КРУ звільняються з посад. 20 керівників місцевих органів влади, самоврядування та підконтрольних об’єктів подано облКРУ з пропозицією щодо їх звільнення.

Отже, системний контроль за виконанням місцевих бюджетів дає змогу органам місцевого самоврядування не тільки публічно виправляти фінансові недоліки, а й ефективніше спрямовувати кошти на вирішення поточних потреб громади.

Ответить
  • Похожие темы
    Ответы
    Просмотры
    Последнее сообщение

Вернуться в «Херсонская область»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 0 гостей