ДІЗНАЮТЬСЯ РЕВІЗОРИ КРУ
Яким чином КРУ здійснює неупереджений контроль за дотриманням вимог Закону „Про звернення громадян"?
Нинішнього року в межах компетенції органів Державної контрольно-ревізійної служби розглянуто десятки письмових звернень, з яких 72 відсотки стосувалися питань з роз’яснення чинного законодавства. Третина звернень надійшла до КРУ з проханням провести інспектування. До речі, у 8 відсотках повідомлень громадяни розповідали про крадіжки, нестачі та інші зловживання.
Заявники отримують вичерпні та фахові відповіді. Вживаються подальші заходи з недопущення недбалого ставлення до ведення бухгалтерського обліку та фінансової звітності. Ревізори Херсонщини продовжують розглядати проблемні питання у вигляді усних та письмових звернень. Водночас завдяки телефону довіри КРУ 22 60 07 вартові бюджетних відносин мають й прямий зв’язок з громадою, за графіком ведеться особистий прийом відвідувачів. Через місцеву пресу державні контролери інформують громадськість про підсумки регіонального фінансового контролю.
Громадяни звертаються
-
- VIP користувач
- Повідомлень: 667
- З нами з: 17 жовтня 2007, 10:28
-
- Похожие темы
- Відповіді
- Перегляди
- Останнє повідомлення
-
- 2 Відповіді
- 757 Перегляди
-
Останнє повідомлення Волонтери Херсону
-
- 1 Відповіді
- 752 Перегляди
-
Останнє повідомлення Волонтери Херсону