29 тролейбусів

Новости транспорта. При перепечатке из других изданий обязательно наличие (гипер)ссылки на источник информации
Ответить
Прес-служба КРУ
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 667
Зарегистрирован: 17 окт 2007, 10:28

29 тролейбусів

Сообщение Прес-служба КРУ » 03 ноя 2008, 14:42

Муніципальний фінконтроль
ТРОЛЕЙБУСНА ФАТА-МОРГАНА

Ревізія фінансово-господарської діяльності комунального підприємства «Херсонелектротранс» виявила управлінські недоліки та проблеми в роботі муніципального електротранспорту.
Навесні нинішнього року у ТОВ «Українські комерційні автомобілі» державним коштом придбано два нових тролейбуси марки ЛАЗ-Е183 вітчизняного виробництва. Розвиток підприємства напряму залежить від своєчасного отримання субвенцій. Отже, існуючий порядок отримання субвенцій унеможливлює нормальну експлуатацію парку херсонських тролейбусів. На сьогодні Херсон має 101 одиницю рухомого складу, контактну мережу довжиною 109,6 км. До речі, у місті чотири п’ятих тролейбусного парку та понад дві третини контактної мережі зношено повністю. Кошти на техогляд і ремонт рухомого складу витрачаються по залишковому принципу.
Необхідна умова ефективної діяльності підприємства – забезпеченість фінансами. Утім стан розрахунків МКП «Херсонелектротранс» з Управлінням соціальної політики за перевезення пільгових категорій громадян не дозволяв чітко планувати грошові потоки на погашення поточних зобов’язань. Окрім того, останнім часом нерівномірно перерахувалися суми за перевезення пільгових категорій громадян. Все це призвело до несвоєчасного погашення платежів до загальнодержавних соціальних фондів, що тягне за собою застосування фінансових санкцій до підприємства. З січня 2006 року виконавчий комітет Херсонської міськради затвердив коефіцієнт співвідношення безоплатно перевезених до платних пасажирів у громадському транспорті у розмірі 1,475. До речі, при його розрахунку зменшено середню кількість поїздок у тролейбусі для працюючих громадян, постраждалих від Чорнобильської катастрофи, працюючих пенсіонерів за віком та інвалідів. Отже, через неефективні управлінські дії втрачено суму понад 25 млн.грн. за період з жовтня 2006 по липень 2008 років. Якби значна сума була сповна відшкодована херсонським перевізникам, тоді б обласний центр оновив рухомий склад в середньому на 29 нових тролейбусів.
Серед найбільших фінансових недоліків – закупівля паливо-мастильних матеріалів та автошин без проведення тендерних процедур на суму понад 750 тис. грн. До того ж стороннім організаціям у безоплатне користування надаються опори та перетяжки контактної мережі передусім під рекламу та інших цілей, через що підприємство недотримало більш ніж 88 тис. грн. А диспетчерський пункт, розташований у Гідропарку, з 2003 року знаходиться у приватній власності.
Матеріали ревізії передано правоохоронним органам.

Ответить
  • Похожие темы
    Ответы
    Просмотры
    Последнее сообщение

Вернуться в «Транспорт»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 1 гость