Обревізовано бюджетну сферу Нової Каховки

Региональные новости Херсонской области. При перепечатке из других источников обязательно наличие (гипер)ссылки на оригинал статьи
Ответить
Прес-служба КРУ
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 667
Зарегистрирован: 17 окт 2007, 10:28

Обревізовано бюджетну сферу Нової Каховки

Сообщение Прес-служба КРУ » 02 июн 2010, 12:35

Бюджетні негаразди
НОВА КАХОВКА: ФІНАНСОВІ ВТРАТИ
НА 6,5 МІЛЬЙОНА ГРИВЕНЬ!

Або про «колосальний досвід»
неквапливих керівників та обережних бухгалтерів


Фінансова дисципліна у місті Нова Каховка залишається болючим питанням для місцевих чиновників. Ревізія виконання бюджету, проведена за період з травня 2007 по березень 2010 років виявила серйозні прогалини управлінської роботи: зафіксовано низку порушень і неефективних управлінських рішень на загальну суму понад 6,5 млн.грн.

Міськрада уклала договори на купівлю-продаж земельних ділянок, при виконанні яких бюджети недоотримали майже 72 тис.грн. Адже причина криється в не нарахуванні та неотриманні чималої суми у вигляді пені за прострочення терміну сплати за землю та не проведенні індексації при продажі ділянок за умов розстрочення платежів. Багато невирішених питань залишається за посадовцями. Чому ж місцева скарбниця слабко наповнюються грошима? Як зупинити втрату чималих надходжень?

В той же час орендарі майна громади не сплатили своєчасно близько 95 тис.грн. до міського бюджету. Порушення в обліку майна вилилося в суму майже 740 тис.грн. До місцевої казни не надійшли доходи за відчуження комунального майна на суму близько 600 тис.грн. Без проведення тендерних процедур витрачено дефіцитні кошти на оренду службових автомобілів з водієм та отримання послуг з теплопостачання більш ніж на 2 млн.грн.

Тверда «двійка» - за дотримання державних гарантій з оплати праці та інших соціальних виплат. Недбалі керівники часто не по-господарськи обходяться з бюджетними сумами на оплату праці: загалом понад 384 тис.грн. незаконно спрямовано на виплату зарплати. Так, педагогам безпідставно доплачено за шкідливі умови праці загальну суму понад 23 тис.грн. А на додаткові відпустки освітян без підстав витрачено майже 30 тис.грн.

На утримання понадштатних посад лікарня «щедро» видала більш ніж 61 тис.грн. Молодший медичний персонал не отримав близько 65 тис.грн. за використання в роботі дезінфікуючих засобів. Таврійським виконкомом необґрунтовано отримано коштів на загальну суму понад 68 тис.грн. для оплати праці кочегарів та гардеробників, які, до речі, працюють не весь рік, а посезонно.

Водіям лікарні зайво виплачено понад 28 тис.грн за невірно визначену кваліфікацію. Виявлено й факти завищення кількості штатних посад відділу культури. Крім того, сумісникам лікарні та відділу освіти необґрунтовано видано на руки загалом десятки тисяч гривень. Більш ніж 102 тис.грн. переплачено Пенсійному фонду від суми оплати праці інвалідів бюджетних установ. Отже, зусиллями державних контролерів виправлено серйозні недоліки по нарахуванням різного роду надбавок, донараховано добові за відрядження згідно з вимогами чинного законодавства.

Або такі нерадісні факти: надміру витрачено кошти в сумі понад 398 тис.грн. з причини вилучення автономної котельні з балансу лікарні, що призвело до зростання витрат на теплопостачання. КРУ також зафіксовано факт завищення підрядниками вартості виконаних робіт по реконструкції Палацу культури та поліклініки на загальну суму понад 58 тис.грн.

Повноцінне та збалансоване харчування дітей в садках залежить від асортименту необхідних продуктів, їх кількості та якості. Заклади не брали плату з батьків за дні відсутності їх дітей в групах без поважних причин. Ось чому більш ніж 185 тис.грн. додатково не пішло на харчування дошкільнят.

Гортаючи ревізійні справи, напрошується висновок: інспектування ревізорів напряму впливає на фінансові відносини. Мова йдеться передусім про повне відшкодування винуватцями фінансових порушень. КРУ ініціювало застосування 16 фінансових санкцій (призупинення та зупинення операцій з коштами, зменшення бюджетних асигнувань за допущені правопорушення). За прорахунки у веденні бухгалтерського обліку, нехтування вимогами бюджетного і тендерного законодавства на горе-посадовців складено 25 адміністративних протоколів. Матеріали ревізії передано правоохоронним органам.

P.S. Громадяни знають, що з контрольно-ревізійною службою спілкуються не лише в ході проведення інспектування. Телефон довіри державних контролерів 26-36-28 є незамінним для аналізу даних про ризикові операції у фінансово-господарській діяльності кожного населеного пункту чи району Херсонщини.

Ответить
  • Похожие темы
    Ответы
    Просмотры
    Последнее сообщение

Вернуться в «Херсонская область»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 0 гостей