З громадянами - разом

Региональные новости Херсонской области. При перепечатке из других источников обязательно наличие (гипер)ссылки на оригинал статьи
Ответить
Прес-служба КРУ
VIP пользователь
VIP пользователь
Сообщения: 667
Зарегистрирован: 17 окт 2007, 10:28

З громадянами - разом

Сообщение Прес-служба КРУ » 10 июн 2010, 10:59

Фінансовий контроль
ДОВІРА ЛЮДЕЙ НЕ ЗГАСАЄ, АБО ПРОТИДІЯ НЕДБАЛЬСТВУ
Небайдужі громадяни повідомляють й надалі про крадіжки, нестачі матеріальних цінностей та факти підроблення фінансової документації в ряді об’єктів бюджетної сфери.

КРУ дає комплексну оцінку бюджетним відносинам, виявляє чималі резерви у формуванні і витрачанні державних ресурсів; встановлює причини відхилень від законності проведених фінансово-господарських операцій. А заради цього Служба послідовно взаємодіє з правоохоронними, іншими контролюючими органами та владою.

На Херсонщині вдосконалюється організація роботи зі зверненням громадян. Адже існує чимало нормативних документів, якими окреслено проведення ретельної роботи щодо забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного і своєчасного розгляду звернень громадян та посадових осіб. Зокрема, робота із зверненнями ведеться відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Всі усні та письмові звертання жителів області уважно вивчаються з виявлення причин, що їх породжують, а також найбільш гострих проблем, які потребують негайного розв’язання на місцевому рівні. Стан роботи із зверненнями розглядаються кожного півріччя на засіданнях колегії управління, на яких вкотре наголошено на безперешкодному особистому прийомі громадян керівництвом структурних підрозділів управління, неухильному дотриманні графіків їх особистого прийому.

Завжди з’ясовуються обставини, які спіткали громадян звернутися до органів ДКРС. Тому й надаються ґрунтовні роз’яснення фахівців служби. Слід додати: повторних звернень після зустрічей з громадянами до КРУ в Херсонській області не надходили. Звісно, детальні відповіді надаються заявникам у визначений термін. Більшість отриманих КРУ звернень мають соціальну спрямованість і розглядаються відповідно до вимог чинного законодавства.

Впродовж року управлінням розглянуто всі 42 звернення передусім з питань не донарахування або невиплати зарплат, щодо правильності розрахунку пенсій, обґрунтованості тарифів на житлово-комунальні послуги тощо. Переважна частина звернень містила в собі прохання роз’яснити ряд норм чинного законодавства України. До речі, п’ята частина звернень стосується прохання провести інспектування відносно можливих фінансових порушень підконтрольними установами. Такі повідомлення детально перевіряються.
При затримці зарплат, у разі неналежного надання житлово-комунальних послуг, з питань невидачі банками коштів з депозитних рахунків, - з цього всього також дописувачі звертаються до контрольно-ревізійної служби. Слід додати, що звернення, які не відносяться до повноважень органів контрольно-ревізійної служби, одразу ж пересилаються за належністю іншим контролюючим та правоохоронним органам.

Варто зазначити, що забезпечення належного функціонування "телефону довіри" державних контролерів є одним із незамінних та оперативних засобів аналізу відомостей про ризикові операції у фінансово-господарській діяльності Херсонщини.

Загалом у 2009 році читачі та радіослухачі 106 разів дізнавалися про телефони довіри служби у містах, районах та обласному центрі, на які надходять повідомлення про факти затримки бюджетних виплат та грошового утримання, заробітної плати, з пенсійних питань. На шпальтах 21 газети, з яких третина - обласні видання, 55 разів розміщено оголошення про «телефони довіри» ГоловКРУ, облКРУ та КРВ. До того ж повідомлення про телефонні номери КРУ 51 раз сповіщено по обласному та місцевим радіо (33) та за підтримки місцевих телеканалів (18). під назвами «З довірою та надією», «На користь херсонцям», «Якщо не дали зарплату – дзвоніть», «КРУ Херсонщини - на постійному зв’язку», «Гарантована довіра», «Зарплата. Гаряча лінія», «Порушенням – громадський заслін».

На місцевих телеканалах (ефірному та кабельних) розповсюджено інформацію про діяльність контрольно-ревізійної служби, а через канали радіомовлення передано оголошення про початок ревізування підконтрольних об’єктів бюджетної сфери із зазначенням контактних телефонних номерів КРУ. При цьому по обласному радіо та «Таврія FM» передано в ефір переважну більшість таких матеріалів, підготовлених прес-службою разом із структурними підрозділами управління. Таким чином, аудіовізуальний продукт служби створено переважно у форматі новин.
Також на сайтах Херсонської обласної державної телерадіокомпанії «Скіфія», обласних ради та адміністрації розміщено стільки понад 47 інформацій на Інтернет-сайтах із зазначенням функціонування всіх «телефонів довіри» всеукраїнського, обласного, міських і районних рівнів.

Приміром, користувачі веб-сайту «Херсонський форум» переглядають оголошення про вихід працівників КРУ на підконтрольні об’єкти з контактними телефонами підрозділів контрольно-ревізійної служби та адресами. Щодоби зростає кількість відвідувань матеріалів «Нова ревізія», «Ревізії в Херсоні».

Щомісячно в кожному четвертому повідомленні за результатами діяльності контрольно-ревізійної служби поінформовано про телефон довіри в друкованих, електронних засобах інформації або наведено підсумки розгляду звернень громадян.

Безперечно, жителі таврійського краю довіряють органам ДКРС, з року в рік звертаючись з повідомленнями про крадіжки, нестачі та інші зловживання. Після розгляду таких звернень, вони невідкладно переадресовані правоохоронним органам, про що повідомлено дописувачам.

Ответить
  • Похожие темы
    Ответы
    Просмотры
    Последнее сообщение

Вернуться в «Херсонская область»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 0 гостей